Even Voorstellen:)
Even Voorstellen:)
Hallo allemaal,
Bij deze wil ik mij ook even voorstellen ik ben George en kom uit de regio Rotterdam, ik heb afgelopen vrijdag mijn E46 330i sedan zilver opgehaald. Zal vandaag even wat foto's schieten als het weer het toe laat. Hiervoor had ik een Fiat grande punto die ik na 4 maanden toch maar weer heb ingeleverd voor een BMW. De auto is uit 2000 en heeft 130000 km op de teller. Wil waarschijnlijk alleen de autoradio/cassete nog vervangen voor de rest een fantastische wagen.
Nou jullie horen mij nog wel verder op het forum en natuurlijk in de showroom .
Groeten,
George
Bij deze wil ik mij ook even voorstellen ik ben George en kom uit de regio Rotterdam, ik heb afgelopen vrijdag mijn E46 330i sedan zilver opgehaald. Zal vandaag even wat foto's schieten als het weer het toe laat. Hiervoor had ik een Fiat grande punto die ik na 4 maanden toch maar weer heb ingeleverd voor een BMW. De auto is uit 2000 en heeft 130000 km op de teller. Wil waarschijnlijk alleen de autoradio/cassete nog vervangen voor de rest een fantastische wagen.
Nou jullie horen mij nog wel verder op het forum en natuurlijk in de showroom .
Groeten,
George
---- A Long Time ago in a Galaxy Far Far Away..... ----
Re: Even Voorstellen:)
Hallo George,
Coole bak zeg! Een 330i, dat zal wel lekker knallen! Welkom op het forum.
Coole bak zeg! Een 330i, dat zal wel lekker knallen! Welkom op het forum.
Hi George, welkom hier leuk dat je je aangemeld hebt, meld je ook, als je kan, even aan voor de meeting in mei.
George, welkom op het E46Forum.
Wat een heerlijk interieur :~, ben zeer benieuwd naar de rest van de foto`s! (h).
Wat een heerlijk interieur :~, ben zeer benieuwd naar de rest van de foto`s! (h).
Hoi
Bedankt voor de leuke reacties, ben net terug. Heb even wat foto's geschoten van mijn bmw. Ga ze zo in de showroom zetten:)
Bedankt voor de leuke reacties, ben net terug. Heb even wat foto's geschoten van mijn bmw. Ga ze zo in de showroom zetten:)
---- A Long Time ago in a Galaxy Far Far Away..... ----
Welkom, dat interieur ken ik ergens van...
Die stoelen ben ik jaloers op. Van harte met je aanschaf en veel veilige kilometers!
Die stoelen ben ik jaloers op. Van harte met je aanschaf en veel veilige kilometers!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"