Ik krijg over 2weken mijn inmiddels 4DE BMW een E60 530D Zwart uit eind 2003...
Deze heeft als opties:
Leerbekleed zwart elek stoelen
Business Navi
Wisselaar
Halogeen lampen wel automatisch verstelbaar en sproeiers dus er mag Xenon in

De rest wel het zelfde bij alle E60ers
Mijn huidige auto is een 735I V8 E65 met alle opties vandien deze gaat weg omdat ik diesel wil gaan rijden en toch een sportievere uitstraling wil hebben.
Mijn vorige BMWs waren een E39 520I + M Pakket en een E39 525TDS + M pakket
Ik ga van de 530D een nieuw project maken ik heb al een aantal spullen inhuis dat zijn deze
*-M Bumper voor
*-M Mistlampen
*-M Bumper achter voor een duplex uitlaat dus niet de M Look die vaker tezien is
*-M Sideskirts
M5 E60 Spiegels is elektrisch draaibaar
*-M pendalenset Automaat
M Kofferbak lipje
M Gril Chroom
*-Bi Xeon koplampen + Witte oogjes
LSI Achterlichten met doorlopende LED geen imitatie ! + Adapter BMW
M knippers dus met een chroom streepje niet met M logo
*-BMW 20" Velgen
*- Duplex uitlaat systeem
Hierbij de Fotos

Auto word in laatste week van januari gespoten motorkap met zei schermen voor kleurverschil terverkomen en hier en daar de krasjes kwijd tezijn achter word de bumper gespoten met de kofferbak klep omdat deze ook wat gebruikers sporen heeft..sideskirts en M spiegels worden natuurlijk ook mee gespoten.
Wat ik nog niet in huis heb is
SMD witte ledjes voor de toerenteller.
Sprintbooster kan ik niet zo makkelijk vinden misschien iemand een webshopje ?
Velgen geen idee nog wat ik er onder plak denk 19" M5 velgen
Ik heb nu de business navi ik heb een Pro bestelt kompleet scherm 8.8 nu 6.6 idrivepro en computer Gps schijnt het zelfde tewezen kwa aansluiten ? deze komt pas over 2 a 3 weken binnen waar ik deze bestelt heb.
Eissmann uitlaat duplex met originele M5 sierstukken systeem word op maat gemaakt en geeft geen extreem geluid maar wel een verbetering van 25 a 30% vermogen afspraak in februari
Als dit gedaan is laat ik hem chippen bij Tunex zorgt van 40 a 45 PK en een extra koppel van 80 a 100Nm
Daarna naar de rollerbank om tekijken hoeveel vermogen erbij is gewonne..
De auto zelf is Leerbekleed zwart dus dat scheelt dat ik het intrieur kan laten zitten enige wat ik nog zoek is de carbon inleg zwart of zilver ben ik nog niet helemaal over uit.
Ik zal bij elke verandering foto uploaden en misschien dat er mensen zijn die hier en daar wat tips hebben of een MUST HAVE !
Firts upload:
Auto ophalen
Mpakket eronder
Koplampen erin