Re: 318 IS Coupe - Verzekeraar betaald uit.. (lachwekkend?)
Re: 318 IS Coupe - BlueVision mistlampen gemonteerd (15-1-2011)
Hmm ze zijn iets te helder?
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Wat is de kleur ongeveer? 6000k?
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Wat is de kleur ongeveer? 6000k?
Fotoj0eyv schreef:Zojuist de BlueVision mistlampen geinstalleerd. Helaas geeft het totaal geen verschilZe zijn iets te helder. Dus maar weer opzoek naar een ander setje!

Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Het heeft erg weinig zin om er een foto van te maken. Je ziet namelijk geen verschil, het is echt minimaal maar op de foto zal dit niet te zien zijn. Ik zal het morgen eens proberen.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Foto's van de mistlampen zijn nog niet gelukt helaas. Wel heb ik misschien een leuke update in het vooruitzicht!
sideskirts in kleur!
sideskirts in kleur!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
Re: 318 IS Coupe - Mogelijk een nieuwe update..
dat is zeker een mooie update! vooral bij die kleur 

BMW E36 M3 3.0 Coupe
staat altijd een stuk netter!
Beter! Maar hoezo misschien?
Als in zwarte spuiten of als in
sideskirts erop? Ik ben namelijk nogal benieuwd hoe M-skirts staan onder een coupé met non-M bumpers. Zag laatst op mp een perfect setje in mijn kleur en heb me in moeten houden ze te kopen
In ieder geval staat in kleur super netjes!

In ieder geval staat in kleur super netjes!

Ik heb een M achterbumper, en misschien een voorbumper op de planning. De sideskirts zouden dus een mooi begin zijn 
Het zijn orginele sideskirts in kleur. Ik kan ze vrij goedkoop krijgen dus dan is het mooi mee genomen ondanks dat het geen M's zijn.
Het probleem is dat dan het voorstel gedeelte sideskirt (aan het zijscherm vast) nog niet in kleur is dan. Of worden deze gewoon er overheen gemonteerd? Hoe werkt dat nu eigenlijk?
Het zijn deze:

Het zijn orginele sideskirts in kleur. Ik kan ze vrij goedkoop krijgen dus dan is het mooi mee genomen ondanks dat het geen M's zijn.
Het probleem is dat dan het voorstel gedeelte sideskirt (aan het zijscherm vast) nog niet in kleur is dan. Of worden deze gewoon er overheen gemonteerd? Hoe werkt dat nu eigenlijk?
Het zijn deze:
- Spoiler: Laat zien
Laatst gewijzigd door j0eyv op 26 mar 2011, 13:55, 3 keer totaal gewijzigd.
Joey!
e36 heeft verschillende soorten skirts.
- de stanaard, loopt van het begin van je portier naar achter en votmt samen met je zij scherm een skirt
- de luxe , die loopt vanaf begin van je zij scherm naar achter
- m skirt, die loopt van begin van je zij scherm naar achter met de bekende vouw/knik erin
zo te zien heb je nu de luxe op de kop getikt, gaat dus ook over je zij scherm heen...vormt 1 geheel wat dus bij de standaard niet zo is, daar loop de naad van je portier door in je skirt
e36 heeft verschillende soorten skirts.
- de stanaard, loopt van het begin van je portier naar achter en votmt samen met je zij scherm een skirt
- de luxe , die loopt vanaf begin van je zij scherm naar achter
- m skirt, die loopt van begin van je zij scherm naar achter met de bekende vouw/knik erin
zo te zien heb je nu de luxe op de kop getikt, gaat dus ook over je zij scherm heen...vormt 1 geheel wat dus bij de standaard niet zo is, daar loop de naad van je portier door in je skirt
Deze skirts kunnen dus gemonteerd worden op mijn coupe? Het is niet de bedoeling dat ik ook een nieuw zijscherm moet bestellen en monteren..
Nee dat is niet nodig, je zou de skirt er zo op kunnen zetten!
Hij valt inderdaad wel over je zijscherm, met dat ongeluk van mij moest ik in dat nieuwe zijscherm ook nieuwe gaten boren voor me M3 skirt.
Omdat deze vanaf de fabriek af zijn, zitten deze gewoon gelikt zeg maar.
Dus moest dat kliksysteem van me oude scherm afhalen en overzetten op me nieuwe scherm!
Nou weet ik niet hoe de bevestiging van de luxe skirs zijn?
Als dit op de zelfde manier gaat als de M3 skirts zou je ook ff gaatjes in je huidige scherm moeten boren en kan je de bevestiging zo overzetten, no problemo
Hij valt inderdaad wel over je zijscherm, met dat ongeluk van mij moest ik in dat nieuwe zijscherm ook nieuwe gaten boren voor me M3 skirt.
Omdat deze vanaf de fabriek af zijn, zitten deze gewoon gelikt zeg maar.
Dus moest dat kliksysteem van me oude scherm afhalen en overzetten op me nieuwe scherm!
Nou weet ik niet hoe de bevestiging van de luxe skirs zijn?
Als dit op de zelfde manier gaat als de M3 skirts zou je ook ff gaatjes in je huidige scherm moeten boren en kan je de bevestiging zo overzetten, no problemo

Ik Stel Mezelf Even Voor
Ik Stel Mezelf Even Voor
Hmm.. maar ik heb een sideskirt die echt gewoon aan een stuk met de zijschermen zit. Ik weet niet of dat normaal is? Want die kan ik er namelijk niet onderuit halen volgens mij. Dat kun je op de foto beneden zien. Je bevestigd de aangekochte sideskirts dus zeg maar bovenop je orginele of hoe moet ik dat dan zien?
@Jaapie
Op de 2e foto zie je dat ik ook een los voor en achter gedeelte heb. Ik heb dus nu ook de luxe sideskirts? Dat betekend dat als ik deze sideskirts monteer het voorste gedeelte (voor-zijscherm) dus niet over de nieuwe skirt beschikt?
oftewel: de sideskirts die ik heb gevonden gaan voor mij niet passen over de gehele lengte?
Foto
@Jaapie
Op de 2e foto zie je dat ik ook een los voor en achter gedeelte heb. Ik heb dus nu ook de luxe sideskirts? Dat betekend dat als ik deze sideskirts monteer het voorste gedeelte (voor-zijscherm) dus niet over de nieuwe skirt beschikt?
oftewel: de sideskirts die ik heb gevonden gaan voor mij niet passen over de gehele lengte?
Foto
- Spoiler: Laat zien
Laatst gewijzigd door j0eyv op 20 jan 2011, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee je moet ze over je oorspronkelijke skirts zetten!
Athans, zo zit dat wel met mijn M3 skirts...
Die zitten erover heen " geklikt " zeg maar.
En dan zitten ze onder (bij je kokerbalk zeg maar in je carrosserie) zitten ze ook nog vast.
Dus daar zou je kleine gaatjes moeten boren dan en dan kan je ze onder vastzetten
Maar ze komen eroverheen dus!
Ik zal morgen even voor je kijken Joe! Of ik een foto voor je kan maken voor de duidelijkheid
!
Athans, zo zit dat wel met mijn M3 skirts...
Die zitten erover heen " geklikt " zeg maar.
En dan zitten ze onder (bij je kokerbalk zeg maar in je carrosserie) zitten ze ook nog vast.
Dus daar zou je kleine gaatjes moeten boren dan en dan kan je ze onder vastzetten

Maar ze komen eroverheen dus!
Ik zal morgen even voor je kijken Joe! Of ik een foto voor je kan maken voor de duidelijkheid

Laatst gewijzigd door Sim0n op 20 jan 2011, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik Stel Mezelf Even Voor
Ik Stel Mezelf Even Voor