Net weer een tijdje rond gereden in mijn nieuwe wagen. Loop ik tegen nog een vervelend dingetje aan. Ik heb het Harman Kardon systeem er in zitten.
Nu kraakt dat af en toe. volgens mij alleen bij lage volumes. klinkt misschien een beetje of de sub opgeblazen is.
Klinkt als of iemand in de achterbak zit en loopt te kloppen.
Klinkt dit voor een van jullie als iets bekends en zo ja hebben jullie een oplossing?
harman kardon kraak
Re: harman kardon kraak
kloppen? , een plopppend / kloppend geluid is meestal een kapotte versterker , een krakend geluid kan val alles zijn (los draadje tot en met kapotte onderdelen )
- ///Monster
Waar kom je uit de buurt? Ik heb nog een woofer en een versterker waarmee je eventueel kan testen..
Heeft iemand een coupe met HK geluid in de omgeving van Leiden? Denk dat mijn sub overleden is en wil het graag even vergelijken met een andere coupe.
- ///Monster
Ik woon zelf in den haag, heb geen h/k sub in mijn auto.. als je ze wil testen is het een een kwestie van stekkers aansluiten.
Het is wel een kloppend ploppend geluid.Er zit een versterker in de sub in de hoedenplank zelf toch?
Zou die dan stuk zijn?
Ik kom uit buurt Amsterdam dus Den Haag is niet 123 praktisch.
Ben binnenkort misschien wel daar in de buurt en dan zou ik zeker ff willen testen. Vanmorgen naar weer had ik overigens weer helemaal nergens last van. Heb gister ook een op een Engels forum gezeten en daar las ik ook veel verhalen over de ratle in de sub die af en toe optreedt bij verschillende temperaturen wel en niet. Wat dus verklaard waarom ik het dagen niet heb gehad en en ineens op een avond wel en de ochtend weer niet.
Zon versterker (mocht dat het zin) is dat makkelijk te vervangen en misschien ook door een aftermarket, minimaal gelijkwaardig.
Zou die dan stuk zijn?
Ik kom uit buurt Amsterdam dus Den Haag is niet 123 praktisch.
Ben binnenkort misschien wel daar in de buurt en dan zou ik zeker ff willen testen. Vanmorgen naar weer had ik overigens weer helemaal nergens last van. Heb gister ook een op een Engels forum gezeten en daar las ik ook veel verhalen over de ratle in de sub die af en toe optreedt bij verschillende temperaturen wel en niet. Wat dus verklaard waarom ik het dagen niet heb gehad en en ineens op een avond wel en de ochtend weer niet.
Zon versterker (mocht dat het zin) is dat makkelijk te vervangen en misschien ook door een aftermarket, minimaal gelijkwaardig.