BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
- Hofmeister
Re: BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Hee er is weer een meeting. Super.
Ik zal er ook zijn (en neem mijn E46 mee)
55km is een leuk ritje en het is altijd leuk om al die BMW's bij elkaar te zien.
Ik zal er ook zijn (en neem mijn E46 mee)
55km is een leuk ritje en het is altijd leuk om al die BMW's bij elkaar te zien.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Niet om je party te crashen, maar ik doe zulke uitspraken liever tijdens en na een meeting.jurgen667 schreef:amaai de eerste keer dat ik meega en al direct een full house
Ervaring leert dat er nogal vaak uitvallers zijn.
Wil niet zeggen dat 't niet gezellig kan zijn he?
Bepaalde club is altijd aanwezig En er zijn idd ook vaak veel afvallers, maar dat drukt de pret meestal nie
Zal ns kijken of ik tijd kan maken, en of de bimmer optijd klaar is. Ga er maar vanuit dat ik er dus ook bijben
Zal ns kijken of ik tijd kan maken, en of de bimmer optijd klaar is. Ga er maar vanuit dat ik er dus ook bijben
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Je heb nog 3 maanden richelrichel88 schreef: of de bimmer optijd klaar is.
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
hmm vorig jaar begin april sneeuwde het nog even flink dus laten we hopen dat we hiervan verschoond blijven zodat ik een dag eerder (9e) de zomervelgen er weer op kan laten zetten.
Kan niet wachten want die zijn zoveel mooier dan de wintervelgen (zie ava) maarja type MV72 spaken dus dat wordt weer met de tandenborstel..
Kan niet wachten want die zijn zoveel mooier dan de wintervelgen (zie ava) maarja type MV72 spaken dus dat wordt weer met de tandenborstel..
Je moet er iets voor over hebben he! Ik zelf gebruik een tandenborstel i.c.m een kwast. Tevens is Dasy van de Wibra een erg goed middel om te ontvetten. Voor die 70 cent sta je er echt versteld van!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
True .. Maar niet te lang laten intrekken! Direct actie ondernemen .. Dan is het top spul ..
Vorig jaar April hadden we geen sneeuw meer hoor? Maart nog wel ..
Vorig jaar April hadden we geen sneeuw meer hoor? Maart nog wel ..
Gezien de opkomst kan ik niet achterblijven, zou wel een mooi totaal beeld opleveren met al die BMW's En ik moet maar opschieten zie ik met mijn nieuwe velgen haha. Er is nog een hoop werk aan te verrichten.
Ik heb even een paar dagen in spanning moeten wachten op antwoord van de planning. Maar het goede nieuws is dat ik vrij gekregen heb. Kortom, I'll be there! Nu al zin in!
Grt, René
Grt, René
ik heb het ook in de agenda staan!
Ik dacht bekijk het daar even via google maps, direct dik bord haha en de eerste BMW is al gespot!
Daar doen ze dus echt helemaal niet moeilijk over.
Er zijn er altijd wel een paar die wat drinken of wat eten.
Ze zijn het gewend daar en vaak is het zo rustig op het parkeerterrein dat er niet naar omgekeken word.
Als het wel druk is kan er altijd nog naar de andere kant uigeweken worden. De subaru club heeft daar al eens met meer dan 250 auto's gestaan tegelijk met de peug 106 club met 30 auto's.
Niemand van AC die gezeurd heeft wat zoveel auto's brengen ook een hoop klanten voor koffie en een broodje
Er zijn er altijd wel een paar die wat drinken of wat eten.
Ze zijn het gewend daar en vaak is het zo rustig op het parkeerterrein dat er niet naar omgekeken word.
Als het wel druk is kan er altijd nog naar de andere kant uigeweken worden. De subaru club heeft daar al eens met meer dan 250 auto's gestaan tegelijk met de peug 106 club met 30 auto's.
Niemand van AC die gezeurd heeft wat zoveel auto's brengen ook een hoop klanten voor koffie en een broodje
Dnl schreef:True .. Maar niet te lang laten intrekken! Direct actie ondernemen .. Dan is het top spul ..
Ik gebruik wheelcleaner, voor mij het beste spul wat er is, even in laten trekken en eraf borstelen, regen en vuil glijdt er zo vanaf en heeft meer moeite met zich te hechten aan de velgen en dat geldt ook voor de remstoffen.
Da's mooi, kunnen ze er begin april weer op ik kan niet wachten, ziet je bimmer er meteen weer een stuk mooier uit met de zomervelgenVorig jaar April hadden we geen sneeuw meer hoor? Maart nog wel ..
Hey Jaapi, tegen die tijd samen oprijden? Ik wil er wel op tijd zijn Weet niet of jij nog andere plannen hebt die dag.
Grt, René
Grt, René
250 auto's? Holy **** :~ Dat lukt ons denk ik niet, maar we komen er al aardig en het lijkt mij sowieso gezellig zo met een stel! Het lijkt mij verder ook niet nee dat ze er zo moeilijk overdoen, maar vond het wel even grappig te zien dat bord. En ik denk idd ook wel dat een stel mensen daar ook gewoon wat halen gezien de afstand die ze zullen af moeten leggen ervoor. Zo moet ik zelf ook vanuit het hoge Noorden rijden
Voor de velgen: Custom Wheel Cleaner van Autoglym en dan zijn ze weer brand spanking new ;D
Voor de velgen: Custom Wheel Cleaner van Autoglym en dan zijn ze weer brand spanking new ;D