BMW E36 sedan elektrische ramen
BMW E36 sedan elektrische ramen
Hallo Forum leden,
ik heb een vraag over het elektrische raam gedeelte en ik vroeg me af of iemand mij daar bij kan helpen.
nu heb ik een e36 sedan met al standaard cv er op.
als ik me niet vergis zit in de module van de cv ook het gedeelte van de elektrische ramen voor.
kan iemand dat bevestigen?
en nu raden jullie het al ik wil elektrische ramen aangezien ik dat nog niet heb.
kan ik het bestaande mechaniek ombouwen d.m.v alleen een andere kabelboom (van de cv met elektrische ramen) en 2 originele raam motors.
of hoef ik alleen 2 losse motors te halen om dat er maar 1 type kabel bestaat dus dat de kabels van de ramen er al in ligt.
het midden console met schakelaars heb ik al klaarliggen.
graag hoor ik van jullie.
M. Kannekens
ik heb een vraag over het elektrische raam gedeelte en ik vroeg me af of iemand mij daar bij kan helpen.
nu heb ik een e36 sedan met al standaard cv er op.
als ik me niet vergis zit in de module van de cv ook het gedeelte van de elektrische ramen voor.
kan iemand dat bevestigen?
en nu raden jullie het al ik wil elektrische ramen aangezien ik dat nog niet heb.
kan ik het bestaande mechaniek ombouwen d.m.v alleen een andere kabelboom (van de cv met elektrische ramen) en 2 originele raam motors.
of hoef ik alleen 2 losse motors te halen om dat er maar 1 type kabel bestaat dus dat de kabels van de ramen er al in ligt.
het midden console met schakelaars heb ik al klaarliggen.
graag hoor ik van jullie.
M. Kannekens
Re: BMW E36 sedan elektrische ramen
Het zou kunnen dat je auto is voorbereid, dan moet je kijken of er naast je pook. 2 stekkertjes aanwezig zijn. waar de raamschakelaars opkunnen.
Indien dit niet het geval is dan heb je een flinke klus. Mijn auto had orgineel ook alleen cv en was niet voorbereid.
En heb zelf nu ook alles ingebouwd. Let wel op dat er 2 verschillende typen raammotoren zijn. Ik heb ze gebruikt van de latere versies.
Voor meer info kun je me altijd mailen.
groetjes
Indien dit niet het geval is dan heb je een flinke klus. Mijn auto had orgineel ook alleen cv en was niet voorbereid.
En heb zelf nu ook alles ingebouwd. Let wel op dat er 2 verschillende typen raammotoren zijn. Ik heb ze gebruikt van de latere versies.
Voor meer info kun je me altijd mailen.
groetjes
eat,, sleep,, drive BMW
Re: BMW E36 sedan elektrische ramen
zie andere posting van jezelf in de post: "Draadboom".
E36 320i Coupé 1994 verkocht News from the new owner: the car is a total loss after a crash
Re: BMW E36 Elektrische ramen
hebben ze bij mij in de auto ook geprobeerd.
cv weggehaald en elektrische ramen proberen te installeren.
nu is de hele kabelboom naar de KL*TEN
dus begin er maar niet aan tenzij je het een prof. bedrijf laat doen of iemand met verstand
cv weggehaald en elektrische ramen proberen te installeren.
nu is de hele kabelboom naar de KL*TEN
dus begin er maar niet aan tenzij je het een prof. bedrijf laat doen of iemand met verstand
bmw e36 318is coupe, voorheen: 316i sedan, 318i sedan, 320 aut vanos coupe.
-
Bij het achteraf inbouwen van elec. ramen heb je zowiezo raammechanisme nodig met motoren..
Die mechanismes met slinger functie heb je niets meer aan..
Beste is om een kabelboom te krijgen waar de stekkers ook al aan zitten..
Met andere woorden..complete carroseire kabelboom kopen van een andere auto met elec.ramen en de deur kabelbomen erbij..
Zo heb je de originele stekker aansluitingen voor de schakelaars en kun je direct zien waar de hoofd kabels heen lopen en die dan vervolgens op je eigen aan sluiten..
Succes ermee
Greetz Andre
BMW L.A. CarParts
Tel.06-41810878
Die mechanismes met slinger functie heb je niets meer aan..
Beste is om een kabelboom te krijgen waar de stekkers ook al aan zitten..
Met andere woorden..complete carroseire kabelboom kopen van een andere auto met elec.ramen en de deur kabelbomen erbij..
Zo heb je de originele stekker aansluitingen voor de schakelaars en kun je direct zien waar de hoofd kabels heen lopen en die dan vervolgens op je eigen aan sluiten..
Succes ermee
Greetz Andre
BMW L.A. CarParts
Tel.06-41810878
BMW L.A.CarParts
Voor diverse E34 ,E36,Z3,E39 en E46 Onderdelen
Voor diverse E34 ,E36,Z3,E39 en E46 Onderdelen
Volgens mij kan je ook beter twee deuren zien te bemachtigen waar het al in zit, want achteraf elec raam mechanisme ombouwen lijkt me een bloed-zweet-tranen klus die het resultaat niet garandeert.