BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Re: E46 M3 Occasions
Mja, in de advertentie staat al: "kilometerstand onlogisch"
Dus dat is al een reden voor de lage prijs. Verder zit er een facelift koffer klep op.
Meer kan ik zo snel niet ontdekken. Zo op de foto ziet hij er redelijk netjes uit, maar dat kan natuurlijk gezichtsbedrog zijn
Dus dat is al een reden voor de lage prijs. Verder zit er een facelift koffer klep op.
Meer kan ik zo snel niet ontdekken. Zo op de foto ziet hij er redelijk netjes uit, maar dat kan natuurlijk gezichtsbedrog zijn
- Albert..M3
- Berichten: 215
- Lid geworden op: 30 nov 2009, 21:49
- Locatie: bellingwolde
Re: E46 M3 Occasions
En de kenteken platen staat 1 op. dus daar is vast en zeker iets mee gebeurt.
Re: E46 M3 Occasions
Zo'n "1" op de platen zegt nog niet zoveel. Die krijg je al als je platen gejat worden en je voor nieuwe gaat, dit hoeft dus niks te betekenen.
Re: E46 M3 Occasions
Idd.... En over de Km stand, misschien is het een ingevoerde auto en is dat misschien de reden dat er geen NAP bij zit. Dus hoeft niet gelijk verkeerd te zijn.
M, the Most Powerful Letter in the World!
Re: E46 M3 Occasions
Ik hoop binnen enkele dagen bij deze ( http://link.marktplaats.nl/410328894 ) te gaan kijken.. Iemand die meer info over de auto heeft? Ziet er goed uit, op de stoelen na, dat stof is geen gezicht, maar dat boeit verder niet
Laatst gewijzigd door timvdr op 27 jan 2011, 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: E46 M3 Occasions
http://link.marktplaats.nl/409053787
Als er iemand wil gaan kijken, doe dan goed je huiswerk. Ga de NAP precies na, want die is er natuurlijk wel want het is gewoon een Nederlandse auto. Die is gewoon ieder jaar geregistreerd in de database.
Hij is bomvol opties en heeft de juiste kleur en interieur, dus die prijs heeft vast wel een reden
Als er iemand wil gaan kijken, doe dan goed je huiswerk. Ga de NAP precies na, want die is er natuurlijk wel want het is gewoon een Nederlandse auto. Die is gewoon ieder jaar geregistreerd in de database.
Hij is bomvol opties en heeft de juiste kleur en interieur, dus die prijs heeft vast wel een reden
Re: E46 M3 Occasions
Absoluut. Maar wat ik nog steeds niet snap is het volgende:
Je betaald honderden euro's per maand aan een M3. Maar kilometers mag je er niet mee maken? Als een M3 meer dan 10/15000 Km per jaar heeft gemaakt is hij opeens slecht/afgeschreven etc. Zo een dure auto moet dit met gemak kunnen.. Waarom betaal je zoveel om er uiteindelijk maar 5 tot 7000 km per jaar mee te rijden? Vind ik persoonlijk een beetje sonde.
Je betaald honderden euro's per maand aan een M3. Maar kilometers mag je er niet mee maken? Als een M3 meer dan 10/15000 Km per jaar heeft gemaakt is hij opeens slecht/afgeschreven etc. Zo een dure auto moet dit met gemak kunnen.. Waarom betaal je zoveel om er uiteindelijk maar 5 tot 7000 km per jaar mee te rijden? Vind ik persoonlijk een beetje sonde.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Re: E46 M3 Occasions
http://link.marktplaats.nl/409053787
deze stond eind 2002 op 138k. vind het wel zo eerlijk van de verkopers dat ze erbij zetten dat km-stand onlogisch is. misschien dat zaken als dit ook kunnen komen door motorswaps ofso?
http://link.marktplaats.nl/410328894
deze ziet er ook netjes uit. niet vol met opties [daar koop je een 3 ook niet voor vind ik] maar wel een aantal leuke extra's. als deze allemaal orgineel zijn en goed gemonteerd helemaal nix mis mee, ook fijn dat de originele onderdelen worden bijgeleverd. stond voorheen voor +-27.000 Euro geprijsd dus nu aardig in prijs gezakt [staat ook al aanzienlijke tijd te koop].
en wat betreft de kilometers...motorisch gezien is 180k geen probleem [mits goed onderhouden uiteraard]. echter ligt bij veel mensen de psychologische grens op 150k, niet zozeer omdat men denkt dat de auto het gewoon begeeft maar omdat het de rest waarde van de auto [door bovenstaande reden dus] aardig aantast. als je dus veel kilometers maakt is [volgens mijn mening] niet verstandig om een M3 te kopen met +-130k op de klok. als je deze doorrijd naar 180k ga je dat toch voelen in je rest waarde zoals froxbeer al aangeeft. je zou dan beter een M3 kunnen kopen met +-80k op de teller en deze dan doorrijden naar 130k, dan houd je nog een gunstige restwaarde over. maar dat is uiteraard mijn mening, als je niet met de afschrijving zit speelt dit wat minder alleen moet je bepaalde onderdelen uit voorzorg gaan vervangen.
deze stond eind 2002 op 138k. vind het wel zo eerlijk van de verkopers dat ze erbij zetten dat km-stand onlogisch is. misschien dat zaken als dit ook kunnen komen door motorswaps ofso?
http://link.marktplaats.nl/410328894
deze ziet er ook netjes uit. niet vol met opties [daar koop je een 3 ook niet voor vind ik] maar wel een aantal leuke extra's. als deze allemaal orgineel zijn en goed gemonteerd helemaal nix mis mee, ook fijn dat de originele onderdelen worden bijgeleverd. stond voorheen voor +-27.000 Euro geprijsd dus nu aardig in prijs gezakt [staat ook al aanzienlijke tijd te koop].
en wat betreft de kilometers...motorisch gezien is 180k geen probleem [mits goed onderhouden uiteraard]. echter ligt bij veel mensen de psychologische grens op 150k, niet zozeer omdat men denkt dat de auto het gewoon begeeft maar omdat het de rest waarde van de auto [door bovenstaande reden dus] aardig aantast. als je dus veel kilometers maakt is [volgens mijn mening] niet verstandig om een M3 te kopen met +-130k op de klok. als je deze doorrijd naar 180k ga je dat toch voelen in je rest waarde zoals froxbeer al aangeeft. je zou dan beter een M3 kunnen kopen met +-80k op de teller en deze dan doorrijden naar 130k, dan houd je nog een gunstige restwaarde over. maar dat is uiteraard mijn mening, als je niet met de afschrijving zit speelt dit wat minder alleen moet je bepaalde onderdelen uit voorzorg gaan vervangen.
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Re: E46 M3 Occasions
+1j0eyv schreef:Absoluut. Maar wat ik nog steeds niet snap is het volgende:
Je betaald honderden euro's per maand aan een M3. Maar kilometers mag je er niet mee maken? Als een M3 meer dan 10/15000 Km per jaar heeft gemaakt is hij opeens slecht/afgeschreven etc. Zo een dure auto moet dit met gemak kunnen.. Waarom betaal je zoveel om er uiteindelijk maar 5 tot 7000 km per jaar mee te rijden? Vind ik persoonlijk een beetje sonde.
M, the Most Powerful Letter in the World!
Re: E46 M3 Occasions
+2
ik heb nu bijna 188dkm op de teller staan, met 164dkm gekocht... rijdt heerlijk!!!
ik heb nu bijna 188dkm op de teller staan, met 164dkm gekocht... rijdt heerlijk!!!
Re: E46 M3 Occasions
En wat ben je per maand kwijt aan verzekering en wegenbelasting voor een m3? Ik verwacht een 300 euro? Uiteraard is dat afhankelijk van het aantal schade vrije jaren.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Re: E46 M3 Occasions
Wat je er niet voor betaald, hoef je er ook niet voor terug te krijgen. Daarom denk ik dat het economisch gezien zelfs slimmer is een met meer km te kopen, aangezien je voor een M3 met origineel weinig km de hoofdprijs betaald.froxbeer schreef:Doe je dat niet dan zit je na zo'n jaar of 4 met een auto met een redelijk hoge km-stand. En dat is natuurlijk niet bevoorderlijk voor de (inruil/verkoop)waarde op dat moment.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
- born to run.
- Berichten: 49
- Lid geworden op: 09 nov 2010, 06:25
Re: E46 M3 Occasions
Dat is nu wat ik al eerder heb vermeld dat mijn zoon een 3 rijd die van mijzelf is geweest met 210k op de teller maar rijd super en dat blijkt ook wel toen deze auto naar hem ging een kleine twee jaar geleden stond de klok op 150k en hij rijd ermee uit het oogpunt van hobby want een kluis om hem in te zetten worden niet zo groot verkocht maar s`winters staat hij in de garage (dat dan wel) maar zodra het voorjaar er is word er in deze heerlijke auto gereden want daar zijn deze auto`s voor gemaakt om erin te rijden en genieten en het nadeel is dat deze auto niks waard is op het moment met deze klokstand ;(
BMW ///M3 CSL the Perfect Driving.
Re: E46 M3 Occasions
Juist niet, met zo veel km's ben je beter af met een goedkopere met zo'n 150k km. Als je een koopt met minder km, betaal je veel meer en dat haal je er niet uit. Reken ook maar dat met zoveel km per jaar, zo'n M3 er niet mooier op wordt.froxbeer schreef:Het was mijn advies aan iemand die 15-20dkm per jaar wil gaan rijden. Dan kun je beter beginnen met 39dkm dan met 188dkm...
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.