Mijn groene BMW 316i - Verkocht
Re: Mijn groene BMW 316i - Crash...:(
Ik heb de wagen nog steeds, heb 'm sinds vandaag geschorst.
Zit eraan te denken om 'm optisch op te knappen met wat tweedehands spul (motorkapje, grillhouder en nier).
Bumpertje rechtzetten, afdekkapjes weer in de bumper t.p.v. mistlamp openingen, uit laten lijnen en dan weer te koop zetten als 'repaired car'.
Zit eraan te denken om 'm optisch op te knappen met wat tweedehands spul (motorkapje, grillhouder en nier).
Bumpertje rechtzetten, afdekkapjes weer in de bumper t.p.v. mistlamp openingen, uit laten lijnen en dan weer te koop zetten als 'repaired car'.
Vleugels monteren en het nog een keer proberen zou ik zeggen. Misschien lukt het dan wel.. 

Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Denk dat 't vermogen wat aan de lage kant is, daar zit het 'm in. En misschien moet ik nog wel vaker de simulator in...
Nee, denk dat ik nu wel rustig aan doe, daarnaast zijn er winterbandjes aangeschaft...

Nee, denk dat ik nu wel rustig aan doe, daarnaast zijn er winterbandjes aangeschaft...

Ja blijft lastig, een rijdende auto verkoopt nou eenmaal beter....
Maar zal wel veel geld gaan kosten, en mensen kopen niet snel een geschorste onverzekende auto > nog meer geld weg.
Maarja wat verwacht je dat ie in rijdende staat als ex-schade gaat opleveren? €1200,-?
Maar zal wel veel geld gaan kosten, en mensen kopen niet snel een geschorste onverzekende auto > nog meer geld weg.
Maarja wat verwacht je dat ie in rijdende staat als ex-schade gaat opleveren? €1200,-?
neuh, denk dat 1000 wel de max is. Is altijd beter dan 300... 

Blijft zonde man, dat hij er nu zo triest bij staat.. Maarja je moet inderdaad denken wat is nou wijsheid in deze zaak,,
Is hij in onderdelen niks waard? (|
In iedergeval wil ik je veel geluk & rijplezier wensen met de touring!!
Is hij in onderdelen niks waard? (|
In iedergeval wil ik je veel geluk & rijplezier wensen met de touring!!

Jij durft...j0eyv schreef:Vleugels monteren en het nog een keer proberen zou ik zeggen. Misschien lukt het dan wel..

@john: denk je dat je hem verkocht krijgt in zulke staat?
Ik weet het niet. Misschien moet ik 'm gewoon maar naar een plaatselijke sjacheraar brengen en er dan 200 euro voor krijgen ofzo.Cliff schreef: denk je dat je hem verkocht krijgt in zulke staat?
Andere is, dat ik 'm voor zo'n 150euro weer optisch in orde heb (op een paar deukjes na), en uitgelijnd. Misschien dat je 'm dan voor zo'n 800euro nog kunt slijten. Het is alleen niet de tijd voor het verkoop van een auto. Eigenlijk had het nu zo rond oktober ofzo moeten zijn. Dan ligt het beter.
Ja veel meer dan dat zul je er niet voor krijgen...als je dat al krijgt.
Maar goed, zoals je al zegt...voor 150 euro wat je er in moet steken kun je de gok wagen.
Maar goed, zoals je al zegt...voor 150 euro wat je er in moet steken kun je de gok wagen.
Ik dacht dat de auto na de aanvaring kromme chassis-balken had?
Dan zou ik er sowieso geen geld meer in steken....
Dan zou ik er sowieso geen geld meer in steken....
Gewoon in onderdelen weg doen.
Dan heb je het er zo uit, ook al kost het wat meer tijd.
Blokje, versnellingsbak, interieur, uitlaat, lampen, wielen, veren, ophanging, noem maar op.
Voor alles is best wel wat te vangen.
Maak voor de gein gewoon eens een lijstje met wat prijsjes. Je zult verbaasd zijn over het eindbedrag.
Dan heb je het er zo uit, ook al kost het wat meer tijd.
Blokje, versnellingsbak, interieur, uitlaat, lampen, wielen, veren, ophanging, noem maar op.
Voor alles is best wel wat te vangen.
Maak voor de gein gewoon eens een lijstje met wat prijsjes. Je zult verbaasd zijn over het eindbedrag.
Re: Mijn groene BMW 316i - almost sold and picked up
Zaterdag wordt de wagen door de dan nieuwe eigenaar opgehaald.
Die gaat hem weer in allure herstellen.
Van de week nog maar even een paar fototjes gemaakt. Afscheidfoto's.
Maar als het een beetje is, komt hij weer terug op de weg!
Het zijn niet 's werelds mooiste foto's, maar goed. Beter doet het m'n telefooncamera het niet...
Foto's 9 mrt 2011; Afscheid...
Toch ga je je hechten aan een bepaalde wagen, blijkbaar.
Ik hoop dat de volgende eigenaar er veel plezier mee heeft, nog meer dan dat ik er een jaar lang mee heb gehad!
Die gaat hem weer in allure herstellen.
Van de week nog maar even een paar fototjes gemaakt. Afscheidfoto's.

Het zijn niet 's werelds mooiste foto's, maar goed. Beter doet het m'n telefooncamera het niet...

Foto's 9 mrt 2011; Afscheid...
- Spoiler: Laat zien

Ik hoop dat de volgende eigenaar er veel plezier mee heeft, nog meer dan dat ik er een jaar lang mee heb gehad!

wow, lees t allemaal nu pas van je ongeluk enzo
geloof goed dat de schrik er ff goed in heeft gezeten, zijn hoe dan ook akelige gebeurtenissen ookal is r niemand gewont oid... jouw schatje ligt wel in de kreukels
maar valt me idd mee die schade.. als je bedenkt dat dat met 80 is gegaan...
succes alvast met het verwerken van t afscheid.. weet hoe t is... hect me ook echt aan auto's

succes alvast met het verwerken van t afscheid.. weet hoe t is... hect me ook echt aan auto's

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Moet toch een fijn gevoel zijn voor je dat je wagen niet gesloopt maar in ere hersteld gaat worden!

Re: Mijn groene BMW 316i - Verkocht!
En hij is vandaag opgehaald!
@Touw2k10:
Inderdaad. Had het jammer gevonden als hij uit elkaar zou gaan. Dit is het meer waard: in ere hersteld!
@Touw2k10:
Inderdaad. Had het jammer gevonden als hij uit elkaar zou gaan. Dit is het meer waard: in ere hersteld!