Vinnie BMW E46 M3
Re: Vinnie's E46 M3 OEM CSL Velgen
mooie , ook mooie updates...zal niet goedkoop zijn geweest zo te zien. CSL's zien er ook erg goed uit op Carbon Zwart! en dat gaat wel goed komen met die van jou Martijn
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Martijn M3 schreef:Stuk mooier als met de evo's. Is de M3 eigenlijk verlaagd of niet. Hij lijkt vrij hoog te staan, maar kan ook zo lijken op de foto's.
Als die van mij uit de winterslaap komt begin maart komen de CSL's er ook onder met 10mm spoorverbreders.
Ben ook benieuwd hoe dat eruit gaat zien in combinatie met de schroefset die nu al goed laag staat.
Hele mooie M3 zo te zien. Ben er zuinig op !!
De auto is niet verlaagd maar staat wel in de planning heb je enig idee wat een goede set is voor onder me auto ik wacht je foto's even af ik ben benieuwd hoe het bij jou eruit ziet
Welkom! echt mooie wagen , en die wielen zijn echt super onder een m3! mooie kleuren combi..helemaal goed
Mooie wagen man! Super mooie combi met die velgen!
Heb wel foto's in mijn showroom topic hoe het eruit ziet met de 19" BBS RS-GT in combinatie met de verlaging.VinnieM3 schreef:De auto is niet verlaagd maar staat wel in de planning heb je enig idee wat een goede set is voor onder me auto ik wacht je foto's even af ik ben benieuwd hoe het bij jou eruit ziet
Maar dat is wel totaal anders als met de CSL's natuurlijk. Ben ook benieuwd hoe dat eruit ziet met de spoorverbreders ertussen. Ligt al in de garage te wachten om gemonteerd te worden.
Verlaging is heel persoonlijk.
Wil je een super wegligging en het liefst de hoogte en evt. stugheid helemaal in willen stellen naar wens dan moet je een schroefset nemen. In mijn ogen moet je alleen onder een M3 geen schroefsetje van een paar honderd euro zetten, want daar ga je echt niet blij van worden. Ik zou in dat geval gaan voor een Bilstein PSS10 of een KW variant 2 schroefset. Die laatste heb ik eronder naar volle tevredenheid.
Wil je gewoon zo rijden als nu, maar zou je puur en alleen voor de optiek willen verlagen zeg ik gooi er een setje H&R veren op.
Dan ligt ie voor 30mm lager en achter 20mm. Dan ben je voor € 260-280 klaar exclusief monteren en uitlijnen.
Echter als je M3 al redelijk wat km achter de kiezen heeft lijkt me dat niet verstandig omdat de originele dempers eigenlijk wat aan de lange kant zijn voor de kortere veren waardoor de kans op doorslaan groter zal zijn als de dempers al redelijk versleten zijn. Zeker als je er dan met meerdere personen inzit zullen de orginele dempers niet goed hun werk meer kunnen doen door een tekorte slag. Maar er rijden genoeg mensen met die H&R set rond die zeggen dat het prima rijden is.
Hele mooie wielen Ben zelf ook nog steeds helemaal weg van het ontwerp van CSL wielen..
Absoluut een vooruitgang! Ik vind ze ook zeer mooi.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Inderdaad wel knap dat je een setje 2e hands in nette staat hebt gevonden.
Ben ook lang aan het kijken geweest, maar het valt tegen om te vinden en dan moet je nog snel zijn ook.
Heb uiteindelijk een nieuwe set via een Duits forum kunnen bemachtigen voor een goede prijs.
Ben ook lang aan het kijken geweest, maar het valt tegen om te vinden en dan moet je nog snel zijn ook.
Heb uiteindelijk een nieuwe set via een Duits forum kunnen bemachtigen voor een goede prijs.
Ik vind deze velgen ook mooier eerlijk gezegd
Laatst gewijzigd door VinnieM3 op 21 mei 2015, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Netjes! Die velgen maken het echt af.
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Paar nieuwe foto's
Nieuw stuurtje alcantara en alcantara pook hoes
Stuur maar gelijk erin gezet
Nieuw stuurtje alcantara en alcantara pook hoes
Stuur maar gelijk erin gezet
Laatst gewijzigd door VinnieM3 op 01 jan 2013, 02:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Erg mooie
Velgen staan er echt goed onder
Velgen staan er echt goed onder
Stuur is erg mooi!!
Hopen dat het lang goed blijft, want alcantara slijt vaak wel hard op stuurtjes
Hopen dat het lang goed blijft, want alcantara slijt vaak wel hard op stuurtjes