bjornc schreef:Waarom verkoopt een S4 avant wel dan?
Juist; d'r is wel een markt voor. In DLD bijvoorbeeld, is het marktaandeel Stations veel hoger dan in NL.
|p
't zou ook een keer tijd worden dat bmw mee ging doen met de 'snelle' stations.
De audi is er al een tijd en de AMG loopt ook al ff mee in station.
Die overigens ook echt dik is ( ondanks de ster )
Wij hebben er 1 die bij ons in de garage komt en ik ben echt anti-mercedes, maar bij een c63 met 452 pk
ben ik om (h)
Het is toch de ideale combinatie.
Alleen al omdat een e46

een coupe is passer ik al.
Ik wil gewoon 4 deuren en ruimte. Dat opklappen van de stoelen heb ik nu wel gehad :r
En of je dan een hoge of lage kofferbak hebt maakt dan ook gen drol meer uit.
Ik heb bewust gekozen voor de audi station omdat ik die mooier vind dan de sedan. Bij bmw is het precies andersom voor mij. Touring is niet lelijk, maar sedan vind ik mooier.
Aangezien de nieuwere

niet betaalbaar is voor mij ben ik geswitched naar audi, overigens zonder spijt.
Al blijft de e30 voorlopig staan, omdat ik toch ook een zwak voor bmw heb (h)