BMW 545i E60 M-sport. *pagina 8 onboard nurnburgring*
Re: BMW 545i E60 M-sport.
Zal ik dan maar de 1e zijn?
Jammer van die wielen, er zijn zoveel mooiere voor onder deze dikke bak!
Jammer van die wielen, er zijn zoveel mooiere voor onder deze dikke bak!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Nice ride.
Niks mis met de wielen. Ik heb ze ook in 19" (in de zomer)
Niks mis met de wielen. Ik heb ze ook in 19" (in de zomer)
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Eerlijk gezegd vind ik ze ook 1 vd mindere BMW wielen. Ieder zijn ding natuurlijk
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- Kingfisher
- Contacteer:
Prachtbak met even prachtige wielen. Helemaal niks mis mee!
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
- GenuinePaul
De wielen zijn me eerste 20inch.
En zeker niet de laatste. Heb ze voor een schappelijke prijs bij de auto gekregen.
Ik weet dat erook zeker nog genoeg andere hele mooie 20inch zijn. Laat ik zo zeggen word vervolgd naarmate de eerste bandjes op zijn. hehehe.
Alle comments zijn welkom!
En zeker niet de laatste. Heb ze voor een schappelijke prijs bij de auto gekregen.
Ik weet dat erook zeker nog genoeg andere hele mooie 20inch zijn. Laat ik zo zeggen word vervolgd naarmate de eerste bandjes op zijn. hehehe.
Alle comments zijn welkom!
Driving an BMW makes you smile everyday!
Prachtige wagen! Een van de mooiste kleuren voor deze 5!
En over het verbruik...dat wist je natuurlijk al he. Denk niet dat je het daar over moet hebben als je zo een wagen koopt.
Veel plezier ermee!!!
En over het verbruik...dat wist je natuurlijk al he. Denk niet dat je het daar over moet hebben als je zo een wagen koopt.
Veel plezier ermee!!!
Velgen zijn niks mis mee! Ze horen tenslotte onder een E6x!
We hadden ook een 545i op het oog, helaas toch iets anders geworden .. Want de pk´s van zo´n bakbeest is geweldig!
We hadden ook een 545i op het oog, helaas toch iets anders geworden .. Want de pk´s van zo´n bakbeest is geweldig!
mooie auto en die eerste foto op de ring is desktop materiaal rij zelf in een 3, vind dat de auto zeer veel rijplezier biedt, hoe zit dat met zo'n E60? ik weet dat ze mooi, comfortable etc. zijn maar bieden ze ook veel rijplezier?
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
En dat zie ik enkel aan de kozijnen en de stenen.. haha! Wel echt een top auto!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
- GenuinePaul
Hey BM-DUB die eerste foto is gaaf ja ben ik ook erg blij mee! Wegligging is echt absurd vergeleken met mijn e46 328i. Als de banden eenmaal warm zijn is het echt een snijmes zo presies en heerlijk vermogen geven op de juiste momenten. Ik heb al in aardig veel autos mogen rijden met 400pk+ dus ik weet al wel een beetje hoe een fatsoenlijke auto moet aanvoelen. Op het circuit is het zeker een waardige auto. Al heb ik nu wel gekozen voor andere remschijven+blokken en remvloeistof. Geen fading brakes meer. Nu geventileerde schijven en ferrodo remblokken. Ik moet zeggen dat vooral de Ferrodo race-remblokken het verschil doen. Tenminste ik neem aan dat jij dit over het rijplezier bedoeldeBM-DUB schreef:mooie auto en die eerste foto op de ring is desktop materiaal rij zelf in een 3, vind dat de auto zeer veel rijplezier biedt, hoe zit dat met zo'n E60? ik weet dat ze mooi, comfortable etc. zijn maar bieden ze ook veel rijplezier?
Hoi,
Gaaf zo'n dikke BMW 545i met M pakket, veel plezier en veel veilige kilometers gewenst.
Mag ik vragen hoeveel kilometers er op de teller staan ?
Groet,
Harko Rietman jr.
Gaaf zo'n dikke BMW 545i met M pakket, veel plezier en veel veilige kilometers gewenst.
Mag ik vragen hoeveel kilometers er op de teller staan ?
Groet,
Harko Rietman jr.
- GenuinePaul
Hartelijk dank Harko. Die veilige kilometers zullen er hopelijk veel worden!
Heb hem met 95.000km op de teller gekocht. Van binnen en van buiten geen enkele gebruiksschades of iets dergelijks te herkennen. Eigenlijk zo goed als nieuw. Heb er nu bijna 104.000km op de teller staan. Al bijna 10.000km zonder kosten .
Heb hem met 95.000km op de teller gekocht. Van binnen en van buiten geen enkele gebruiksschades of iets dergelijks te herkennen. Eigenlijk zo goed als nieuw. Heb er nu bijna 104.000km op de teller staan. Al bijna 10.000km zonder kosten .
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 31 jan 2011, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Reden: quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Mooi vijf hoor! En zo'n 545i zal inderdaad gaan als een speer!
Veel plezier er mee! Met nog slechts 104.000 km op de teller moet dat voorlopig nog wel ff kunnen!
Veel plezier er mee! Met nog slechts 104.000 km op de teller moet dat voorlopig nog wel ff kunnen!
Schitterende auto en welkom hier !
De wielen staan er erg mooi bij maar het kan hier nooit gek genoeg voor sommigen ...
De wielen staan er erg mooi bij maar het kan hier nooit gek genoeg voor sommigen ...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
- GenuinePaul
Bedankt voor de positieve reacties!
Van mij mag het wel weer zomer worden dan kunnen de 20inchers er weer onder.
Heb nu als ik bv 120 rijdt en geef kickdown dat ik nog uitbreek op die 18inch winterbandjes. pffff hehe.
Zal morgen vroeg eens fotos, maken van die winter velgen. Volgens mij zijn het EVO-M velgen imitatie dan wel maarja het is maar voor in de winter. Dat ik ermee naar oostenrijk kan knallen.
@Frank535 >> mensen raken snel verwend, ik merk het ook aan me eigen haha.
Van mij mag het wel weer zomer worden dan kunnen de 20inchers er weer onder.
Heb nu als ik bv 120 rijdt en geef kickdown dat ik nog uitbreek op die 18inch winterbandjes. pffff hehe.
Zal morgen vroeg eens fotos, maken van die winter velgen. Volgens mij zijn het EVO-M velgen imitatie dan wel maarja het is maar voor in de winter. Dat ik ermee naar oostenrijk kan knallen.
@Frank535 >> mensen raken snel verwend, ik merk het ook aan me eigen haha.