M3 Uitgescheurde carrosserie
Re: M3 Uitgescheurde carrosserie
Die laatste wordt erg goed gerepareerd moet ik zeggen, ook al was de schade niet heel groot.
Wat mij betreft moet iedereen dit (preventief) laten doen, die beginnende (haar)scheurtjes zie je meestal niet als de achteras er nog compleet op zit.....
Wat mij betreft moet iedereen dit (preventief) laten doen, die beginnende (haar)scheurtjes zie je meestal niet als de achteras er nog compleet op zit.....
www. M3 register .nl
In de usa doen ze deze 'mod' vaker uitvoeren voordat er sprake is van schade.
Gewoon voor de zekerheid.
Kunnen wij misschien ook doen.
Zoveel mogelijk E46 rijders die dit willen voorkomen/repareren.
Goede professionele lasser/bedrijf vinden die weet wat ze doen.
Dan met zeg... 30 bmw's of zo... krijgen we nog groepskorting ook.
Die sets moeten uit usa komen, dus 1 x bestellen voor iedereen, ook voordeliger met verzenden etc.
Kun jij misschien lassen bertus?
Jouw vertrouw ik wel.
Verdien je ook nog lekker wat.
Gewoon voor de zekerheid.
Kunnen wij misschien ook doen.
Zoveel mogelijk E46 rijders die dit willen voorkomen/repareren.
Goede professionele lasser/bedrijf vinden die weet wat ze doen.
Dan met zeg... 30 bmw's of zo... krijgen we nog groepskorting ook.
Die sets moeten uit usa komen, dus 1 x bestellen voor iedereen, ook voordeliger met verzenden etc.
Kun jij misschien lassen bertus?
Jouw vertrouw ik wel.
Verdien je ook nog lekker wat.
Laatst gewijzigd door willem-57 op 02 mar 2011, 08:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kan wel lassen, maar zo'n subframe zou ik overlaten aan een échte prof. op las gebied.
Meestal zie je die beginnende (haar)scheurtjes pas als alles er af is, en als het er toch af gaat kun je het net zo goed gelijk laten repareren volgens mij. Zo met die plaatjes en goede lassen is het veel beter en sterker als origineel.
Als je er niks aan doet kan het heel erg af lopen zoals je soms wel eens ziet, als je de scheuren al in de kofferbak ziet is het meestal al (te) laat en is het veel meer werk (en dus veel duurder).
Meestal zie je die beginnende (haar)scheurtjes pas als alles er af is, en als het er toch af gaat kun je het net zo goed gelijk laten repareren volgens mij. Zo met die plaatjes en goede lassen is het veel beter en sterker als origineel.
Als je er niks aan doet kan het heel erg af lopen zoals je soms wel eens ziet, als je de scheuren al in de kofferbak ziet is het meestal al (te) laat en is het veel meer werk (en dus veel duurder).
www. M3 register .nl
- Albert..M3
maar om eerst het verf en kit er af tehalen om tekijken of alles nog goed doe je toch ook niet gauw.
heb hem wel laast op de brug gehad en bij de veerschotels gekeken maar ik zie niks .en 2 week terug tijdens de Apk heb ik de monteur ook nog gevraagt om daar goed op te letten . die heeft ook niks gezien . dus ik moet er maar van uit gaan dat ie goed is.
heb hem wel laast op de brug gehad en bij de veerschotels gekeken maar ik zie niks .en 2 week terug tijdens de Apk heb ik de monteur ook nog gevraagt om daar goed op te letten . die heeft ook niks gezien . dus ik moet er maar van uit gaan dat ie goed is.
Persoonlijk denk ik dat het allemaal een beetje overtrokken is.
Er zullen inderdaad best een heel aantal gevallen zijn wereldwijd.
Maar kijk eens hoeveel M3's er alleen al in Nederland lopen. Ik heb er nog zeer weinig over gehoord in Nederland dus ik denk dat het best allemaal wel meevalt.
Ik denk dat de kans dat net jouw M3 zoiets heeft of krijgt echt héél erg klein is.
Zal er wel mee te maken hebben hoe er met de auto om is gegaan en hoeveel kilometers ermee gereden zijn.
Als er veel stoplichtsprintjes, circuitdagen en vooral driftdagen mee gereden zijn lijkt me de kans veel groter, maar bij normaal sportief rijgedrag zal het echt wel meevallen.
Ik maak me er iig helemaal niet druk om. Gewoon iedere beurt even specifiek vragen of ze er naar kijken en klaar.
Er zullen inderdaad best een heel aantal gevallen zijn wereldwijd.
Maar kijk eens hoeveel M3's er alleen al in Nederland lopen. Ik heb er nog zeer weinig over gehoord in Nederland dus ik denk dat het best allemaal wel meevalt.
Ik denk dat de kans dat net jouw M3 zoiets heeft of krijgt echt héél erg klein is.
Zal er wel mee te maken hebben hoe er met de auto om is gegaan en hoeveel kilometers ermee gereden zijn.
Als er veel stoplichtsprintjes, circuitdagen en vooral driftdagen mee gereden zijn lijkt me de kans veel groter, maar bij normaal sportief rijgedrag zal het echt wel meevallen.
Ik maak me er iig helemaal niet druk om. Gewoon iedere beurt even specifiek vragen of ze er naar kijken en klaar.
Was ook zo maar een ideetje, zelf zou ik er nu ook niets aan laten doen.
Auto is prima.
Bij beurten of reparatie's laat ik er wel extra naar kijken.
De man waar ik zelf mijn olie ververs en die ook onze bedrijfsauto onderhoud heeft in het verleden 2 x een E46 moeten lassen.
Waren geen M3 modellen.
Auto is prima.
Bij beurten of reparatie's laat ik er wel extra naar kijken.
De man waar ik zelf mijn olie ververs en die ook onze bedrijfsauto onderhoud heeft in het verleden 2 x een E46 moeten lassen.
Waren geen M3 modellen.
- benmaassen
Uitspraak moet afgelopen vrijdag zijn geweest toch??
- benmaassen
Beetje jammer,
Ik volg dit nu al een tijdje, krijg je niet eens de afloop te horen. (|
Ik volg dit nu al een tijdje, krijg je niet eens de afloop te horen. (|
Wellicht geen gelijk gekregen... ?? :?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Kwam via via op dit topic maar een zeer heftig verhaal zeg.
Maar inderdaad zou ik ook graag de uitslag horen en of BMW zelf wel aanwezig was.
Groet,
Jasper
Maar inderdaad zou ik ook graag de uitslag horen en of BMW zelf wel aanwezig was.
Groet,
Jasper
Ik heb deze persoon op de hoogte gebracht
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Ik kwam ook viavia uit op dit topic, dit is echt zeer heftig...
Ik kan me niet voorstellen dat de TS zo een schade echt zelf kan veroorzaken..
Ik kan me wel voorstellen dat de TS nog geen reactie plaatst, ik las dat de zitting op 28 januari heeft plaatsgevonden, een uitspraak van de rechter laat soms wel een half jaar op zich wachten (dit weet ik uit eigen ervaring ;( )
Natuurlijk kan het ook zo zijn dat de TS een schikkingsvoorstel van BMW heeft geaccepteerd en daarbij een geheimhoudingscontract heeft moeten ondertekenen, als dat zo is zullen we de uitslag nooit te weten komen (| ..
Ik kan me niet voorstellen dat de TS zo een schade echt zelf kan veroorzaken..
Ik kan me wel voorstellen dat de TS nog geen reactie plaatst, ik las dat de zitting op 28 januari heeft plaatsgevonden, een uitspraak van de rechter laat soms wel een half jaar op zich wachten (dit weet ik uit eigen ervaring ;( )
Natuurlijk kan het ook zo zijn dat de TS een schikkingsvoorstel van BMW heeft geaccepteerd en daarbij een geheimhoudingscontract heeft moeten ondertekenen, als dat zo is zullen we de uitslag nooit te weten komen (| ..
Dergelijke geheimhouding is vanaf BMW gezien geen uitzondering.
Ik heb zelf ooit een briefwisseling met een advocaat die namens BMW werkte gehad en daar kwamen we ook op een schikking en contract uit dat ik nooit meer ... zou mogen aanbieden op mijn website.
En daar hangt een serieuze boete aan vast kan ik zeggen.
Groet,
Jasper
Ik heb zelf ooit een briefwisseling met een advocaat die namens BMW werkte gehad en daar kwamen we ook op een schikking en contract uit dat ik nooit meer ... zou mogen aanbieden op mijn website.
En daar hangt een serieuze boete aan vast kan ik zeggen.
Groet,
Jasper
Maar zijn site bmw-fabrieksfouten.nl is nog steeds online!
Lijkt mij dat die site gelijk van internet af moet, als ze tot een vergelijk zijn gekomen.
Ik ben benieuwd en hoop dat hij hier nog een reactie plaatst.
Lijkt mij dat die site gelijk van internet af moet, als ze tot een vergelijk zijn gekomen.
Ik ben benieuwd en hoop dat hij hier nog een reactie plaatst.
Laatst gewijzigd door willem-57 op 02 mar 2011, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.