sleutel inlezen
Re: sleutel inlezen
Hey Martijn!
Hoe is het? Waar zit dan de handmatige ontgrendeling van de benzine-klep??? Die heb ik nog niet gevonden 8p
Hoe is het? Waar zit dan de handmatige ontgrendeling van de benzine-klep??? Die heb ik nog niet gevonden 8p
- martijn2808
Hey Farl,farl schreef:Hey Martijn!
Met mij gaat ie wel goed en met jou dan?
Gisteren weer even de auto van stal gehaald en lekker even een eindje wezen toeren

Als je in de kofferbak aan de rechterkant kijkt zie je (tenminste bij mijn auto) een groen dopje in de bekleding zitten. Als je daaraan trekt komt hij eruit en na ong. 3/4 cm voel je dat er spanning op komt. Wanneer de tank klep vergrendeld is en je trekt er dan aan, dan gaat het "plastic" vergrendelings pinnetje langzaam in de ontgrendelstand, en kun je hem openen.

Groetjes :drive: Martijn
Okeeee, die wist ik ook nog niet :z
Ik kwam, hoe toevallig, vandaag dat groene "dopje" tegen. Hij zat een beetje los, dus ik dacht aan een slechte verbinding van de bekleding. hahaha
Weer wat geleerd.
Groetjes Mario
Ik kwam, hoe toevallig, vandaag dat groene "dopje" tegen. Hij zat een beetje los, dus ik dacht aan een slechte verbinding van de bekleding. hahaha
Weer wat geleerd.
Groetjes Mario
Op ebay gezien,BMW REMOTE CONTROL KEY PROGRAMMING INDEX
This guide shows how to program a keyfob yourself - it takes under a minute to do and doesn't require any special tools to do - you can do it easily at home!
Program your BMW Key yourself
http://cgi.ebay.nl/3-5-Series-E46-E39-P ... dZViewItem
This guide shows how to program a keyfob yourself - it takes under a minute to do and doesn't require any special tools to do - you can do it easily at home!
dat geloof ik net zo goed als ditGuillfort schreef:Op ebay gezien,BMW REMOTE CONTROL KEY PROGRAMMING INDEX
Is de sleutel gecodeerd?
ramio schreef:Ik vraag me af wat er allemaal mogelijk is bij het inlezen van de sleutel. En ook wat dat gaat kosten.
Overweeg nu om mn sleutel(s) opnieuw in te laten lezen, want ik zou het wel prettig vinden als mn spiegels inklappen en dat ik een akoestisch signaal krijg bij het activeren.
Heeft iemand mss een opsomming?
Iemand? Want anders kan ik het ook bij iemand anders laten doen en hoef ik niet speciaal na de Dealer.Dnl schreef:Is de sleutel gecodeerd?
Anco, dat is heel mooi lijstje! Ik zie al wat leuke dingen staan

Follow home functie:
Erg dat ik het na 3 jaar rijden nu pas ontdek :L
Ga ik het gelijk bij mijn Opel Corsa proberen.... blijkt dat die de follow home functie ook heeft
Erg dat ik het na 3 jaar rijden nu pas ontdek :L
Ga ik het gelijk bij mijn Opel Corsa proberen.... blijkt dat die de follow home functie ook heeft

BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
ik heb ne 320 van '00 en daar kan radiozenders of cd / ramen open en toe / deuren vergrendelen vanaf 20km/u /
en ja is openen via middenconsole,sleutel, of 2x trekken / enz en inderdaad aantal functies zijn beperkt
en programeren is gewoon in de wagen gaan zitten en een beaalde combinatie drukken op je sleutel en klaar is kees, heeft 3minuutjes geduurd!!!!
grtz
en ja is openen via middenconsole,sleutel, of 2x trekken / enz en inderdaad aantal functies zijn beperkt
en programeren is gewoon in de wagen gaan zitten en een beaalde combinatie drukken op je sleutel en klaar is kees, heeft 3minuutjes geduurd!!!!
grtz

Het is wel interressant om hier iets meer over methode te schrijven Brain, ik ben benieuwd. (h)insane_in_tha_brain schreef:ik heb ne 320 van '00 en daar kan radiozenders of cd / ramen open en toe / deuren vergrendelen vanaf 20km/u /
grtz
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Dit is wat ik tot nu toe kon vinden:
http://www.programyourkeys.com/BMW_3-Se ... mming.html
Dit is echter alleen om een sleutel aan te melden, om wat voor reden dan ook.
Maar methodes om bv follow home te activeren kon ik niet vinden.
Deze post zal ik ook even bij DIY posten.
Ik kan deze methode helaas niet testen, omdat ik HELAAS geen e46 heb. (|
En, omdat ik ervan uit ga dat ik een e46 koop met werkende sleutels
http://www.programyourkeys.com/BMW_3-Se ... mming.html
Dit is echter alleen om een sleutel aan te melden, om wat voor reden dan ook.
Maar methodes om bv follow home te activeren kon ik niet vinden.
Deze post zal ik ook even bij DIY posten.
Ik kan deze methode helaas niet testen, omdat ik HELAAS geen e46 heb. (|
En, omdat ik ervan uit ga dat ik een e46 koop met werkende sleutels

-
farl schreef:Ja, het rode lampje had ik al wel ontdekt. De opbergruimte in de armsteun voor had ik pas na enkele weken gezien! 8p
Rode lampje? dat van het alarm? kan je dat aanzetten? en welke opbergruimte in de armsteun :? :? :?
Bedoel je de opbergruimte onder de armsteun?
In het plafond bij de interieurverlichting zitten twee rode lampjes en die schijnen wat licht op het interieur.bmw-freakske schreef:farl schreef:Ja, het rode lampje had ik al wel ontdekt. De opbergruimte in de armsteun voor had ik pas na enkele weken gezien! 8p
Rode lampje? dat van het alarm? kan je dat aanzetten? en welke opbergruimte in de armsteun :? :? :?
Bedoel je de opbergruimte onder de armsteun?
In de armsteun voor zit een opbergvak, je kan deze openen door aan de voorkant op de knop te drukken op de armsteun.