E61 535D van Z3MRunner
- Kingfisher
- Contacteer:
Re: E61 535D van Z3MRunner
Let wel op dat als je auto nu wel zelfdimmende buitenspiegels heeft, die functionaliteit verloren gaat met die M5-look spiegels. Ik zie er in ieder geval niet bij staan dat die functie er op zit.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Ah, dat gaan we zeker niet willen. Thnks.
z3mrunner - die aanbieder op marktplaats heeft dezelfde spiegels ook met knipperlichten erin, dat lijkt me ook een gave mod als je toch iets anders wilt monteren dan de standaard sigarenkisten.
PS - je hebt toch alleen een autom. dimmende binnenspiegel op je optielijst staan ? Ik wist niet dat er autom. dimmende buitenspiegels bestonden, maar hee - het is een BMW he, dus waar verbaas ik me nog over ...
PS - je hebt toch alleen een autom. dimmende binnenspiegel op je optielijst staan ? Ik wist niet dat er autom. dimmende buitenspiegels bestonden, maar hee - het is een BMW he, dus waar verbaas ik me nog over ...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Ja, die met die knipperlichten zijn ook wel fraai.
vind het persoonlijk niet erg bijzonder knipperlichtjes in de spiegels..
doet me meer aan audi/vw/mercedes denken..
mss moet ik het eens zien (bij een van jullie)
doet me meer aan audi/vw/mercedes denken..
mss moet ik het eens zien (bij een van jullie)
Ok per defenitie hoort een knipperlicht niet op een spiegel tezitten als deze al in het scherm zit maar dat vind ik
Ander zou je oude knipper eruit moeten halen en dicht maken en spuiten natuurlijk als je dan knippers doet in je spiegels dan ziet het er wel uit anders is het net een kerstboom
Ander zou je oude knipper eruit moeten halen en dicht maken en spuiten natuurlijk als je dan knippers doet in je spiegels dan ziet het er wel uit anders is het net een kerstboom
Tenzij deze auto dat ook niet legaal doet
Bij twijfel kan je bij RDW contact nemen...
Bij twijfel kan je bij RDW contact nemen...
Ik hou het maar lekker bij de huidige spiegels, zie ik wel.
Zo, geïnspireerd door onze vriend Frank, ook maar een stuurtje met flippers in Duitsland gescoord (compleet met airbag etc).:
Nou maar hopen dat Frank 'm aan de praat krijgt anders heb ik er binnenkort een te koop.
Ik heb nu al een M-package, houten lijsten en een flipper-M stuur.
Nou nog een auto die erbij past.
Nou maar hopen dat Frank 'm aan de praat krijgt anders heb ik er binnenkort een te koop.
Ik heb nu al een M-package, houten lijsten en een flipper-M stuur.
Nou nog een auto die erbij past.
- Kingfisher
- Contacteer:
Nog een paar weekjes en dan heb je de auto die er omheen past toch? En als het niet past, past die vast wel op die van mij
Heb je die van ebay of ergens anders?
Wat heb je betaald als ik vragen mag?
Je mist wel de M verdikkingen zoals bij Frank
Wat heb je betaald als ik vragen mag?
Je mist wel de M verdikkingen zoals bij Frank
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Dark knight edition
Ik heb 'm van: http://www.e60-forum.de/ voor 500,- euries.
Eigenlijk niet helemaal mijn model omdat er ook stuurverwarming in zit en die heb ik niet maar het ging mij om de flippers.
Eigenlijk niet helemaal mijn model omdat er ook stuurverwarming in zit en die heb ik niet maar het ging mij om de flippers.
ow daar zal genuinepaul heel jaloers op zijn.
Die zocht die namelijk
Die zocht die namelijk
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
Dark knight edition
Dark knight edition
Haha - je bent lekker bezig, ouwe verzamelaar !
Ik hoop dat die 5 wel doorgaat, anders heb jij binnenkort een heeele grote uitverkoop van BMW hebbedingen ...
Ik hoop dat die 5 wel doorgaat, anders heb jij binnenkort een heeele grote uitverkoop van BMW hebbedingen ...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti