tip: Bmw snap in adapter voor iPhone 4

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
OGG530

tip: Bmw snap in adapter voor iPhone 4

Bericht door OGG530 » 08 nov 2010, 14:22

Tip voorr mensen die wachten op een dure snap in adapter voor iPhone 4.

Scoor via ebay of marktplaats een Bmw snap in adapter voor eerste generatie iPhone, bescherm je iphone zelf met invisible shield en je bent klaar! Ik heb twee weken terug eentje gekocht voor weinig, en kan nu lekker mijn iPhone 4 op laden via de adapter. Het klikt er stroefjes in, maar werkt verder perfect! En tot nu toe geen krasjes of beschadigingen opgelopen op de toestel zelf door de adapter. Echte aanrader dus!

kezie

Re: tip: Bmw snap in adapter voor iPhone 4

Bericht door kezie » 08 feb 2011, 16:53

<<Update 11-02: Inmiddels verkocht>>

...of koop van mij een originele iPhone 4 snap-in adapter (sorry voor het inbreken op je thread!):

Originele BMW snap-in adapter voor iPhone 4. Aangeschaft op 2-2-2011. Aankoopbon beschikbaar.
Reden voor verkoop is dat ik mijn telefoon altijd in een hoesje heb en deze daarom liever gewoon met een kabeltje op de 12V aansluiting in de middenarmsteun aansluit, dan los in de adapter doe. Ik heb de adapter vorige week gekocht, maar BMW neemt deze helaas niet meer retour.
De adapter is gloednieuw: na initieel testen op correcte werking niet meer gebruikt. Onder de €70 verkoop ik niet, aangezien het apparaat echt als nieuw is en ik dit met bon kan aantonen. Nieuwprijs is €80,00 incl. BTW.
Bij voorkeur ophalen, gezien extra kosten versturen en negatieve ervaringen met TNT verzendservice.

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/b ... 3D%3D&df=1

Kanttekening voor moderator: Ik heb nog geen 10 berichten geplaatst, wil geen onzinberichten plaatsen, maar wel mijn snap-in adapter snel verkopen aan een geïnteresseerde.
Laatst gewijzigd door kezie op 11 feb 2011, 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Dnl

Bericht door Dnl » 09 feb 2011, 00:50

Als je enkel komt om dit bericht te plaatsen = het exit, we zijn tenslotte geen Marktplaats!

Maar sinds wanneer is de snap in voor de iPhone leverbaar? Ik had enorme interesse toen, maar helaas past het nu niet meer in de E87 ;(. Weg carkit! x|

kezie

Bericht door kezie » 09 feb 2011, 09:23

Sinds twee weken leverbaar.
Kom zeker niet alleen voor dit bericht, maar ik wil wel iets te melden hebben en niet, zoals ook de in de forumvoorwaarden vermeld, een aantal onzinposten plaatsen om de tien te halen... Dus wees niet bang. Rijd sinds begin dit jaar BMW, dus ik verwacht voldoende te melden te hebben de komende tijd. Maar nu hoop ik wel die snap-in te verkopen ;)
Laatst gewijzigd door Gast op 09 feb 2011, 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 09 feb 2011, 19:42

:! begin dan eerst maar eens met je netjes voor te stellen en je E91 te showen.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”