dension gateway 100 met pijltjesnavigatie

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
peet330d

dension gateway 100 met pijltjesnavigatie

Bericht door peet330d » 29 jan 2011, 18:58

Ik heb een ipod nano 3G aangesloten op mijn dension 100 en vraag me af hoe het menu er uit zou kunnen zien op mijn pijltjes navigatie.
Ik kan alle bestanden selecteren en dan via de stuurbediening of via de cd knop luisteren, krijg geen naam op het scherm te zien, maar alleen track ...
Mijn vraag is of ik ook de knoppen cd 1 tm 6 kan gebruiken om verschillende albums te luisteren en hoe ik dat dan moet instellen.
een ander probleem is dat als ik de sleutel er uit haal en later weer in de auto stap hij niet meer zo de ipod nano herkend maar dat ik die eerst opnieuw moet selecteren en aansluiten, is daar ook een andere methode voor.

marcel69

Re: dension gateway 100 met pijltjesnavigatie

Bericht door marcel69 » 13 feb 2011, 15:17

Hoi peet,

Ik heb ook een pijltjes nav in mijn auto (met een ipod nano) en het klopt hij geeft alleen de tracks door en geen titels soms hou ik een van de knopjes lang ingedrukt dan blijft hij wel op een album maar soms ook weer niet. Het andere probleem ken ik niet.

Succes, Marcel

Weet je meer hoor ik het graag

peet330d

Re: dension gateway 100 met pijltjesnavigatie

Bericht door peet330d » 13 feb 2011, 17:36

het blijkt dus geen gateway 100 maar een ice te zijn de voorloper van de 100, maar het verhaal is dus hetzelfde, als ik instap kan ik wel het volgend nummer ingedrukt houden en dan loopt hij verder door de muziek.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”