Danish 318i e46 t/m 330ci cabrio. Part 1
Re: Danish 330ci 300PK !! :) Yes ik heb hem ;) FOTOS !
vind het een prachtige auto :~
>>>>Showroom E36's<<<<
Geweldig!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Oei die is wel leuk jah
Vind de velgen wel interessant, ik ben nieuw op het forum maar volgens mij zie je die niet vaak of zit ik er naast?
Eens iets aparts
Vind de velgen wel interessant, ik ben nieuw op het forum maar volgens mij zie je die niet vaak of zit ik er naast?
Eens iets aparts
- BMW Clubsport
Mooie cab.
Waar rijdt deze auto rond, aangezien ik een stickertje van autobedrijf Keram in Maastricht zie. Als in Limburg dan is de kans groot dat ik 'm een keer tegen kom.
Waar rijdt deze auto rond, aangezien ik een stickertje van autobedrijf Keram in Maastricht zie. Als in Limburg dan is de kans groot dat ik 'm een keer tegen kom.
ik kan alleen maar kruisjes zien en geen foto's....
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Dat ligt dan toch echt aan jouw browser denk ik!
Ik zie alle foto's scherp en duidelijk!
Of heb je een filter erop, waardoor je geen coupés kunt bekijken?
Ik zie alle foto's scherp en duidelijk!
Of heb je een filter erop, waardoor je geen coupés kunt bekijken?
De auto is daar door de vorige eigenaar in onderhoud geweest. Maar ik woon ver in het noorden van Nederland, dus ik denk niet dat je hem zult zien rijden. Ik ga hem ook niet daar verder laten onderhouden is veels te ver.
@ beens: is een cabrio
@ beens: is een cabrio
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Oh ja...
Nouja, 't heeft iig minder deuren dan een sedan of touring. Evenveel als een coupé...
Nouja, 't heeft iig minder deuren dan een sedan of touring. Evenveel als een coupé...
mijn filter laat alle bmw toe haha
filter staat gewoon zoals altijd, de vorige foto's van Danish kan ik wel zien alleen de laatste foto's niet....
balen want het lijkt me een erg mooi exemplaar!!
filter staat gewoon zoals altijd, de vorige foto's van Danish kan ik wel zien alleen de laatste foto's niet....
balen want het lijkt me een erg mooi exemplaar!!
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Dat is vreemd. Heb ze via de site geupload waar ik al die andere foto;s ook heb geupload.
Ik zou ze naar je kunnen mailen als je wil?
Ik zou ze naar je kunnen mailen als je wil?
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
ziet er netjes uit !! lekker met hardtop ook.
En de velgjes komt daar ook nog een mooier exemplaar voor in de plaats ?? (na een tijdje)
Mvg.Kenny
En de velgjes komt daar ook nog een mooier exemplaar voor in de plaats ?? (na een tijdje)
Mvg.Kenny
einmal ein BMW ist immer ein BMW
Mooie kar! Alleen de Z4 velgen vind ik er niet heel mooi onder. En het motormanagement lampje (uitstootlampje), is dat niet een storing in een van je sensoren?? Heb je een aankoopkeuring gedaan? Daar komt dat soort ongein meestal wel uit naar voren.
Als er andere velgen onder komen zal het denk ik zowiezo een 19´ breedset zijn.. Ik heb er al een paar in me hoofd.. Alpina en csl.
Het motormanagement lampje brand omdat er een lambdassonde stuk is, die wordt nog binnekort vervangen,
Kan niet wachten op wat mooier weer en hogere temperaturen..
Het motormanagement lampje brand omdat er een lambdassonde stuk is, die wordt nog binnekort vervangen,
Kan niet wachten op wat mooier weer en hogere temperaturen..
Danish,
Prachtige wagen!!!! En dat flesje Aloe vera heerlijk heb zojuist een hele doos opgehaald bij de action:P
Prachtige wagen!!!! En dat flesje Aloe vera heerlijk heb zojuist een hele doos opgehaald bij de action:P