buitenspiegels automatisch inklappen
buitenspiegels automatisch inklappen
ik zou graag willen dat mijn buitespiegels inklappe als ik mijn wagen sluit mijn wagen is van eind 2005 wie weet er raad mee
-
Alibali
Re: buitenspiegels automatisch inklappen
Als je ze nu kan inklappen via het knopje dan is er wel wat mee tedoen heb je nu geen knopje om ze i teklappen dan word het 2 nieuwe spiegels en een nieuwe bedieningspaneel
ik heb inklapbare spiegels en een knopje aan de spiegel bediening maar wil ze met mijn sleutel kunnen bedienen als ik hem sluit of open het is blijkbaar moegenlijk bij EU modelen dus raar iemand die mij verder kan helpen
- lekkerwijf1
Is aan te zetten met de bmw software....
Mischien staat de funtie al ingeschakeld...
Als dat zo is moet je ongeveer 10 seconden het knopje sluiten van je sleutel inhouden.
Ikzelf heb mijne ook geactiveerd via de software.
Mischien iemand in de buurt van jou met de bmw software die dit even kan activeren mocht dit niet geactiveerd zijn.
Mischien staat de funtie al ingeschakeld...
Als dat zo is moet je ongeveer 10 seconden het knopje sluiten van je sleutel inhouden.
Ikzelf heb mijne ook geactiveerd via de software.
Mischien iemand in de buurt van jou met de bmw software die dit even kan activeren mocht dit niet geactiveerd zijn.
heb het geprobeerd met mijn afstandsbediening maar geen reactie
hoe kan ik die activeren via bmw software(kan ik dat zelf of moet ik naar de stealer)
hoe kan ik die activeren via bmw software(kan ik dat zelf of moet ik naar de stealer)
Je zult zelf een kabel en software moeten hebben of de dealer het laten doen $$$
Heb zojuist zelf een kabel en software besteld dus als ik dat heb zouden we kunnen kijken....mits je in de buurt woont (omgeving Zoetermeer)
Heb zojuist zelf een kabel en software besteld dus als ik dat heb zouden we kunnen kijken....mits je in de buurt woont (omgeving Zoetermeer)
merci BMW_LOVER maar zoetermeer is niet direct in de richting ik ben van belgie regio antwerpen dus we liggen en goei 90 km van elkaar. hoeveel heb je die kabel en software betaald en kun je er eventueel nog bestellen
Ebay verkoper heeft er nog meer (ongeveer 35 euro incl. verzending):
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWNX:IT
Dit is wel de RS232 versie dus moet je wel een laptop met deze aansluiting hebben, anders moet je naar een USB versie zoeken.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWNX:IT
Dit is wel de RS232 versie dus moet je wel een laptop met deze aansluiting hebben, anders moet je naar een USB versie zoeken.