Om even het complete verhaal duidelijk te maken hoe ik nu tot deze verzameling ben gekomen zal ik bij het begin beginnen.
Sinds 1999 hebben wij al een BMW, eerst een 325i E30, deze is in 2004 vervangen door een andere 325i E30 met een orgineel M-pakket. Die hebben we in 2006 vervangen door een nette madeira violet blauwe 328i sedan in 2007 hebben we er nog een E30 318i bij gekocht omdat een Punto als 2de auto echt niet beviel.

2 jaar geleden hebben wij helaas door een ongeluk afscheid moeten nemen van de 328i sedan die wij op dat moment 3 jaar in bezit hadden en goed beviel. Na enig zoekwerk heb ik via deze site onze huidige 328i touring gevonden. Het is een madeira violet zwarte touring met een licht creme/beige sport-interieur, de 328i is van oktober 1996 en geleverd door Ekris BMW. De huidige km-stand is 190dkm.

Onze tweede auto een BMW318i E30 heb ik vorig jaar november vervangen voor een montreal blauwe 318iS coupe van bj 1997. Ook deze heeft een sport-interieur maar nu in een donkerdere kleur, geeft een mooi contrast met de kleur van de auto. De huidige km-stand is 209dkm.

Nu dacht ik dat ik voorlopig weer klaar was, en dat ik over 2 jaar op zoek zou gaan naar een nette E46. Maar zoals ik hier boven heb beschreven kwam ik op marktplaats een toch wel hele mooie 323i touring tegen in volgens mij de kleur voor een E36 namelijk Estoril blauw
De 323i stond zoals velen van jullie wel zullen weten voor een veel te hoge prijs op Marktplaats maar was afgelopen week plotseling aanzienlijk in prijs gezakt. Bod gedaan, welke werd geaccepteerd door de verkoper en de auto opgehaald.
Deze staat nu (geschorst) in onze garage, maar 3 BMW's is toch wel veel om goed te kunnen onderhouden. Ik zal daarom binnenkort de andere twee te koop aan gaan bieden :? Zal wel lastig worden om van 1 van beiden afscheid te gaan nemen ze hebben beiden hun voordelen.

Ik hou jullie op de hoogte.