turbo of compressor?
-
turbo of compressor?
hallo, k bn de trotse eigenaar van een 328ci e46,super wagen niets over te klagen alleen vind hem na 3 maanden toch wat langzaam dus heb hem laten chippen,nu trekt hij goed ,geen dode punte nix meer ma zou hem tog graag nog wat sneller hebbe , nu heb ik eens gekeke voor turbo , supercharger,compressor, en wou tog eens wete wat het beste was en wat de motor natuurlijk niet sloopt, graag een paar reactie's van leden die zo iets dergelijks hebben of der wat van weten? mvg Roy 

Re: turbo of compressor?
Check speedcars forum of extreme machines forum.
Daar staan genoeg van dat soort projecten.
Hier op het forumzijn er ook een paar die zoeits hebben. Zij kunnen je wellicht verder helpen.
Gebruik de zoekfunctie eens
Daar staan genoeg van dat soort projecten.
Hier op het forumzijn er ook een paar die zoeits hebben. Zij kunnen je wellicht verder helpen.
Gebruik de zoekfunctie eens

-
zal ik een eens doen dankje
\]
\]

Met zo'n spelling zou het een wonder zijn dat je wat vind via de zoekfunctie
OEM wordt overgewaardeerd
| Mijn hok

Misschine eens contact zoeken met Mosselman turbo's. Die kunnen je ook vast een advies geven. Volgens mij was er hier op het forum een lid die een turbo had van hun. Als ik het mij goed herinner was het zilveren 325Ci
-
heb ik al contact mee gehad ,maar vind dat flink wat geld zon turbo neig tog mischien naar een supercharger wat minder pk ma wel stuk goedkoper lijkt mij gr Roy