Umnitza predator chromium ?

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Rikes

Umnitza predator chromium ?

Bericht door Rikes » 22 feb 2011, 17:29

Hey,

Ben al even van plan angel eyes te plaatsen , maar aangezien ik 2 linkse handen heb wil ik ze liever zelf niet installeren.
Dus ben ik even naar mijn garage gegaan en vragen of hij dat voor me wilde doen , het was goed voor hem, hij had er zelfs nog liggen voor mijn model (facelift coupé) .
Nu de grote vraag :! : Het betreft umnitza predator chromium te zijn , heeft iemand hier ervaringen mee ?
Heb al eens gelezen dat ze kunnen overhitten en heel je auto in brand kunnen steken :? , iets dat ik zelf dus lever vermijd !

Ik weet dat de orion's beter zijn maar die heeft hij niet meer en deze krijg ik voor een prijsje ;) .

Mvg.

Griffendahl

Re: Umnitza predator chromium ?

Bericht door Griffendahl » 22 feb 2011, 17:32

Ik vind de Chromiums zelfs veel mooier, dus zou ze nooit willen ruilen... Ik zie ook absoluut niet in waarom ze beter zijn, ik vind ze persoonlijk veel te fel. Het risico op 'brand' zit hem in de kleine stekkerverbindingen van de ringen naar de ballasten. Je kunt dit makkelijk elimineren door de betreffende stekkers eraf te knippen en hier netjes een soldeerverbinding van te maken, krimpkousje eroverheem en klaar.

Mijn stekkers zijn een keer doorgebrand en zijn gaan smeulen, verder geen schade aan overgehouden maar kort daarna alle stekker verbindingen zoals hierboven beschreven vervangen door mooie soldeer verbindingen en sindsdien totaal geen problemen meer.

Rikes

Bericht door Rikes » 23 feb 2011, 20:54

Oh ok dan , probleem opgelost ;) .

En als je die verbindingen niet soldeert , loopt het dan zeker mis of kan het ook dat je er helemaal geen problemen met krijgt?
Wanneer komen deze problemen voor , als ze te lang branden ofzo?

Mvg.

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 23 feb 2011, 21:48

Ik dacht dat het wel mee zou vallen... Het valt niet mee, gewoon solderen, gaat anders geheid mis. Niet binnen een week, niet binnen een maand, maar bij mij was het toch binnen een jaar...

Rikes

Bericht door Rikes » 24 feb 2011, 15:40

Zo we zijn weer iets wijzer geworden ,

toch maar solderen dan ;) . Is toch niet veel werk en beter als een gesmolten koplamp :P !
Hopen dat ze mooi gaan staan nu , maar dat kan ni mis gaan denk ik ;) .

Bedankt!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”