sensor remschijf
sensor remschijf
Dag dames en heren,
weet iemand of je de sensor voor de remschijven (hoeveel zijn dit er trouwens?) ook moet vervangen als de remschijven worden vervangen?? Ik heb een bedrijf (in Almelo) gevonden die remschijven van het Deense merk NK (merk van sbs, via www.sbs.dk) verkopen. Heeft iemand hier ervaring mee? Bij dit bedrijf betaal je voor 4 remschijven en 8 remblokken zo rond de 275 euro (ex montage).
Groet,
Sjaak
weet iemand of je de sensor voor de remschijven (hoeveel zijn dit er trouwens?) ook moet vervangen als de remschijven worden vervangen?? Ik heb een bedrijf (in Almelo) gevonden die remschijven van het Deense merk NK (merk van sbs, via www.sbs.dk) verkopen. Heeft iemand hier ervaring mee? Bij dit bedrijf betaal je voor 4 remschijven en 8 remblokken zo rond de 275 euro (ex montage).
Groet,
Sjaak
Re: sensor remschijf
Das geen geld.
Maar is hier een sensor voor. Ik ga ze binnenkort ook vervangen alles in 1x.
Welke schijven en blokken zijn hier goed voor ( niet stealer afkomstig )
Maar is hier een sensor voor. Ik ga ze binnenkort ook vervangen alles in 1x.
Welke schijven en blokken zijn hier goed voor ( niet stealer afkomstig )
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Dark knight edition

Bedrijf gevonden via marktplaats? Kameraad heeft een setje gekocht bij hen, voor zijn 330d. Niks mis mee maar ze piepen wel tijdens parkeren, en dat sinds dag 1 ofzo
En ja, de sensoren moet je vervangen. Linksvoor en rechtsachter. Kosten 18 euro perstuk zo uit mn hoofd, bij Twimva.
En ja, de sensoren moet je vervangen. Linksvoor en rechtsachter. Kosten 18 euro perstuk zo uit mn hoofd, bij Twimva.
-
Twee weken geleden voor mijn 520i set in Almelo bij diezelfde jongens voorste remschijven en blokken gekocht en laten monteren voor € 198,-. Offerte BMW € 576,-. Ik ben zeer tevreden terwijl ik een zeer kritisch persoon ben. Zijn hard werkende jongens die in hun vrije tijd wat bijverdienen, hebben groots geïnvesteerd in rem onderdelen en velgen.
Of je een nieuwe indicator nodig hebt ligt eraan of in het in de boordcomputer al wordt aangegeven dat de remblokken versleten zijn. Bij mij was dat niet het geval en had dus ook geen nieuwe nodig, dus gewoon de oude gebruikt.
Of je een nieuwe indicator nodig hebt ligt eraan of in het in de boordcomputer al wordt aangegeven dat de remblokken versleten zijn. Bij mij was dat niet het geval en had dus ook geen nieuwe nodig, dus gewoon de oude gebruikt.
-
@ sjaak
en....... heb je al nieuwe remschijven gekocht??
en....... heb je al nieuwe remschijven gekocht??
Als het lampje brand moet je minimaal 1 sensor vervangen en uiteraard de blokken.
Nog geen lamp, dan ook geen sensor vervangen.
Sensoren zitten linksvoor en rechtsachter.
Nog geen lamp, dan ook geen sensor vervangen.
Sensoren zitten linksvoor en rechtsachter.
Ik heb nog geen remschijven gekocht, maar wel geinformeerd
bij een aantal instanties. De dealer bijvoorbeeld rekent 700euro
ongeveer voor 4 remschijven en 8 remblokken. Dit is overigens
de dealer uit almelo en enschede (smudde). Een bedrijf in almelo
rekent voor hetzelfde 310 euro incl montage. Dat schijnen originele
remonderdelen te zijn die ze bij de fabriek ook in de auto zetten.
Ik ga het een dezer weken doen. Daarna zal ik mijn bevindingen met
jullie delen.
Gr,
Sjaak
bij een aantal instanties. De dealer bijvoorbeeld rekent 700euro
ongeveer voor 4 remschijven en 8 remblokken. Dit is overigens
de dealer uit almelo en enschede (smudde). Een bedrijf in almelo
rekent voor hetzelfde 310 euro incl montage. Dat schijnen originele
remonderdelen te zijn die ze bij de fabriek ook in de auto zetten.
Ik ga het een dezer weken doen. Daarna zal ik mijn bevindingen met
jullie delen.
Gr,
Sjaak
http://link.marktplaats.nl/427439877 ??
Zijn dus echt geen orginele remschijven die deze jongens verkopen. Over kwaliteit durf ik niks te zeggen, zal vast goed zijn
Zijn dus echt geen orginele remschijven die deze jongens verkopen. Over kwaliteit durf ik niks te zeggen, zal vast goed zijn
Dat vertrouw ik idd ook niet zo
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
Dark knight edition

Dark knight edition

@ Oger...
ik heb ze gezien bij marktplaats met advertentienummer 431320891. Heb jij hier ervaring mee??? Ik ga ze volgende week laten plaatsen..dan wil ik eventueel vooraf van jou wel advies graag.
Groetjes en alvast bedankt.
Sjaak
ik heb ze gezien bij marktplaats met advertentienummer 431320891. Heb jij hier ervaring mee??? Ik ga ze volgende week laten plaatsen..dan wil ik eventueel vooraf van jou wel advies graag.
Groetjes en alvast bedankt.
Sjaak
Nee, deze jongens ken ik niet. Sensoren niet vergeten he