Velgen update - teleurstelling
Velgen update - teleurstelling
Vandaag mijn nieuwe velgen geplaatst maar ik vind ze niet passen op de wagen, toen ik ze zag had ik iets van wauw maar eenmaal eronder :r
Ik heb ze al terug te koop gezet en ik denk dat ik voor de M6 wielen ga gaan.
Ik heb ze al terug te koop gezet en ik denk dat ik voor de M6 wielen ga gaan.
Re: Velgen update - teleurstelling
Ruilen met mijn velgen?
Akuza Siege blackchroom 3 weken oud.
Als ik het goed begrijp wil ie de M6 velgen, zoals op de foto te zien is, maar dat zijn dus niet de velgen die hij net gekocht heeft en weer van af wil...?? :?Zwaan schreef:Ruilen met mijn velgen?
Volgens mij zijn die de Schnitzer velgen die Eric aan het modden is Henry, ik begrijp alleen niet waarom je nu naar M6 wielen wilt, deze zijn toch ongeveer hetzelfde idee?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
als ik eerlijk ben vind ik ze wel iets hebben ,is mischien even gewoon worden .........kan zijn dat je het binnen een paar dagen anders bekijkt
grtn danny
grtn danny
't Zou ook wel eens kunnen helpen hem te verlagen, je auto is vrij hoog en je wielen vrij groot
ben ik ook mee eens verlagen en wit rode lichten achteraan :LGriffendahl schreef:'t Zou ook wel eens kunnen helpen hem te verlagen, je auto is vrij hoog en je wielen vrij groot
De wielen vallen op zich wel mee, alleen zit er me iets teveel zwart tussen en dat vloekt met de rest van de auto.
Het interieur is zeer licht van kleur dus ik denk dat ik voor een zilver wiel ga kiezen. Verlagen gaat zeker nog gebeuren maar alleen vooraan, denk dat ie achteraan laag genoeg is.
De M6 wielen zijn naar mijn mening ook totaal andere wielen, bekijk deze foto maar.
Edit: witte knipperlichten komen er uiteraard aan
Het interieur is zeer licht van kleur dus ik denk dat ik voor een zilver wiel ga kiezen. Verlagen gaat zeker nog gebeuren maar alleen vooraan, denk dat ie achteraan laag genoeg is.
De M6 wielen zijn naar mijn mening ook totaal andere wielen, bekijk deze foto maar.
Edit: witte knipperlichten komen er uiteraard aan
Zeker in combinatie met deze velgen mag de hele auto wel iets omlaag.
Velgen zijn idd niet echt passend onder de auto. 'k zou iets origineels onder de coupe proberen.
Velgen zijn idd niet echt passend onder de auto. 'k zou iets origineels onder de coupe proberen.
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Niet echt geslaagd inderdaad, maar wat de rest ook al zegt ... Hij is te hoog voor deze maat velgen.
Zou dus eerst verlagen en dan weer kijken naar een ander setje 19".
Zou dus eerst verlagen en dan weer kijken naar een ander setje 19".
Verlagen, hoeveel cm raden jullie aan? Banden achteraan zijn 255 en vooraan 235.
Eibach Pro-Kit nemen, dat is precies goed (na mijn mening).
Is idd echt niet mooi.
Zou gewoon voor een orginele OEM bmw velg gaan en de auto ietsje verlagen dan.
BV 17 inch seven velgen. Of een setje Alpina's
M5/M6 velgen vind ik ook niet mooi onder een e46, maar dat is natuurlijk kwestie van smaak.
Vr gr,
René
Zou gewoon voor een orginele OEM bmw velg gaan en de auto ietsje verlagen dan.
BV 17 inch seven velgen. Of een setje Alpina's
M5/M6 velgen vind ik ook niet mooi onder een e46, maar dat is natuurlijk kwestie van smaak.
Vr gr,
René
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
17" is uitgesloten! Maar die Alpina's zijn wel verdomd mooie wieltjes, eerst kijken of ik mijn velgen kwijt raak.