mijn naam is Marco maar daar zijn er meer van dus dan maar nickname Storm. Sinds jaar en dag ben ik BMW liefhebber (stukje opvoeding

Momenteel heb ik een 320d exe touring 2001 titaanzilver. Errug fijne auto maar daar weten jullie alles van. Ik sleutel zelf niet, hoeft ook niet / nauwelijks.
Wel ben ik momenteel in euforie stemming want ik heb zaterdag een hele vette (weer) 320d touring edition sport in Duitsland gekocht. Saphierzwart metallic, M-sportpakket, M-aerodynamic pakket etc etc. 2003 met 79000km
Als ik me wat meer in het forum heb verdiept (hoe ik fotos moet uploaden) zet ik er wel een fotootje op. Moet helaas nog twee weken wachten voor ik hem ophaal. Ik ben er achter dat de Edition Sport in NL niet voorkomt??? dus moet ik nog effe uitzoeken wat ik er bij de vrienden van Douane van moet maken. Tips anyone? Mijn huidige auto heb ik op marktplaats staan want ik kan er helaas geen twee op nahouden (toch weer die overeenkomst auto's/vrouwen).
Over vrouwen gesproken, ik ga me losweken van de computer anders ben ik dadelijk niet meer gewenst op de bank met het kopje thee...