Ik heb een paar kleine probleempjes met me e39
- Ik wilde vandaag weg gaan, ging de deur niet meer dicht.. Ik heb op t forum al een beetje gezocht, maar is er hier een echt goede oplossing voor?
- Ik krijg de melding '' nebellicht vo prüfen'' lichten doen het wel gewoon.. wat kan dit zijn, iemand een idee?
- Ik heb er zon schuifplaat inzitten in de achterbak ( t is n station ), deze trilt wel n beetje als ik rijd, is hier een oplossing voor dat hij helemaal stil ligt?
Dit zijn mijn probleempjes, kan iemand me hiermee helpen? dankjewel!
paar kleine probleempjes!
Re: paar kleine probleempjes!
Beetje geöxideerd deurbekleding verwijderen en inspuiten met busje o.i.d.olivieros schreef:Ik heb een paar kleine probleempjes met me e39
- Ik wilde vandaag weg gaan, ging de deur niet meer dicht.. Ik heb op t forum al een beetje gezocht, maar is er hier een echt goede oplossing voor?
Mistlichtlampje vervangenolivieros schreef:- Ik krijg de melding '' nebellicht vo prüfen'' lichten doen het wel gewoon.. wat kan dit zijn, iemand een idee?
rubber randje aan maken?olivieros schreef:- Ik heb er zon schuifplaat inzitten in de achterbak ( t is n station ), deze trilt wel n beetje als ik rijd, is hier een oplossing voor dat hij helemaal stil ligt?
Ik heb het van de winter gehad met de extreme sneeuwval. Omdat mijn auto maar 1x per weekend hooguit gebruikt werd was die helemaal dichtgevroren, de deur ging wel open maar niet meer in het slot hij bleef wel in het slot hangen op een kier. Na 10 minuten heet stoken kon de deur weer goed dicht. Ik heb het twee weekenden gehad en toen was het voorbij, het extreme weer ook trouwens.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
Met de mistlamp heb ik het zelfde probleem (gehad). Lamp is goed, het probleem is op te lossen door de fitting met een beetje scheurpapier blank te maken. Er is dan een beter contact met de lamp. Je moet wel na schoonmaken de auto starten en mistlampen aan zetten, auto helemaal uit om de melding op te lossen.
De deur was al beschreven, heb er WD40 in gespoten (met beleid). Dat hielp erg goed. Het heeft daarna nog meerdere dagen gevroren maar de deuren sluiten gelukig weer goed.
De deur was al beschreven, heb er WD40 in gespoten (met beleid). Dat hielp erg goed. Het heeft daarna nog meerdere dagen gevroren maar de deuren sluiten gelukig weer goed.