BMW 323ci cabrio project M3
- benmaassen
Re: BMW 323ci cabrio project M3
Doet me denken aan 30 jaar geleden toen ze ook al 16v stickers gingen plakken op een 1.2 ltr motortje.
M3 stickers gaan plakken om een niet m3 auto, beetje jammer dit.
Als je gek bent van een m3, koop dan een m3!
M3 stickers gaan plakken om een niet m3 auto, beetje jammer dit.
Als je gek bent van een m3, koop dan een m3!
Als jij maar lol hebt! Alleen wel effe snel hoogglans shadowline lijsten scoren...
- darkdriver
mooie ombouw!
de negatieve reacties hier moet je je niet aantrekken, het is jouw wagen en jij doet ermee wat je wilt
grtz
de negatieve reacties hier moet je je niet aantrekken, het is jouw wagen en jij doet ermee wat je wilt
grtz
Op zich snap ik jou reactie, maar als het blijft zijn eigen auto dus hij kan ermee doen wat die zelf wilt. Nogmaals dikke respect voor de tijd en geld wat hij erin heeft gestopt. Het resultaat mag er wezen.vang schreef:Met respect voor de ombouw en degene die het doet, maar wat is eigenlijk t nut van een dergelijke ombouw?
Dat het kan snap ik, dat er tijd en geld in gaat zitten snap ik ook, wat ik niet zie, is het nut. Wat wil je er mee bereiken?
Nu kan die beetje oefenen voor een echte M3 zoals jou Vang:)
- ///Monster
Wat snap je er niet aan?? Hij wilt wel de looks maar niet de lasten.. is te snappen toch??vang schreef:Met respect voor de ombouw en degene die het doet, maar wat is eigenlijk t nut van een dergelijke ombouw?
Dat het kan snap ik, dat er tijd en geld in gaat zitten snap ik ook, wat ik niet zie, is het nut. Wat wil je er mee bereiken?
Als er een pfl 330cd geweest zou zijn had ik het ook wel gedaan hoor..
Ja ja de motorkap met extra bobbel is ook gedaan, moet wel of het past niet met de M3 vleugels.
Alle stukken zijn origineel, maar niet allemaal nieuw. Het enige wat niet origineel is is de uitlaat.
Wat het nut ervan is? Heel simpel, door lakschade moest ik de wagen toch zowiezo herspuiten.
De stukken die erafgegaan zijn waren deukvrij en zijn dus ook verkocth geweest.
De ombouw viel dus al bij al mee.
Dit is een vrijetijdswagen en dan is een echte M3 veeeeel te duur om amper 7.000 km per jaar mee te rijden.
Bovendien, 'tis een cabrio, dus om te genieten, niet per se om te vlammen.
Als je per se wilt vlammen, dan koop je idd een echte M3, maar een coupé ipv een cabrio.
Ik kan met de wagen nog 15j jaar rijden. Reken maar eens 15 jaar aan één stuk bijna 2000 euro per jaar aan rijtaks en verzekering extra tov wat ik nu betaal. Zoveel heeft de ombouw zeker niet gekost.
Alle stukken zijn origineel, maar niet allemaal nieuw. Het enige wat niet origineel is is de uitlaat.
Wat het nut ervan is? Heel simpel, door lakschade moest ik de wagen toch zowiezo herspuiten.
De stukken die erafgegaan zijn waren deukvrij en zijn dus ook verkocth geweest.
De ombouw viel dus al bij al mee.
Dit is een vrijetijdswagen en dan is een echte M3 veeeeel te duur om amper 7.000 km per jaar mee te rijden.
Bovendien, 'tis een cabrio, dus om te genieten, niet per se om te vlammen.
Als je per se wilt vlammen, dan koop je idd een echte M3, maar een coupé ipv een cabrio.
Ik kan met de wagen nog 15j jaar rijden. Reken maar eens 15 jaar aan één stuk bijna 2000 euro per jaar aan rijtaks en verzekering extra tov wat ik nu betaal. Zoveel heeft de ombouw zeker niet gekost.
zoals eerder gezegd: met respect voor de ombouw en degene die het doet. ik wou weten waarom, en daar heb ik een uitstekend antwoord op
Beest Met 4 Wielen
Wow man, die ziet er erg geslaagd uit!!!
Ik snap de ombouw wel, de looks van een m3, maar he verbruik van een gewone 6 cilinder
erg netjes afgewerkt en toppie dat je ook de achterschermen vervangen hebt!!
is een orginele m3 uitlaat niks voor je dan?
Ik snap de ombouw wel, de looks van een m3, maar he verbruik van een gewone 6 cilinder
erg netjes afgewerkt en toppie dat je ook de achterschermen vervangen hebt!!
is een orginele m3 uitlaat niks voor je dan?
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Tja, de originele uitlaat.
Diegene die de uitlaat gemaakt heeft beweerde eerst dat hij een oplossing had waarbij ik
de reservewielkuip NIET moest uitslijpen. Het leek me beter om dat niet te doen.
Eens de werken aan de gang waren hebben we toch moeten slijpen, maar alle stukken waren besteld.
Opgelet, de rechtse uitlaat doet ook dienst, dus rookpluimen bij een koude motor komen er langs de beide zijden uit.
Diegene die de uitlaat gemaakt heeft beweerde eerst dat hij een oplossing had waarbij ik
de reservewielkuip NIET moest uitslijpen. Het leek me beter om dat niet te doen.
Eens de werken aan de gang waren hebben we toch moeten slijpen, maar alle stukken waren besteld.
Opgelet, de rechtse uitlaat doet ook dienst, dus rookpluimen bij een koude motor komen er langs de beide zijden uit.
Mooie ombouw inderdaad.
Benzinde verbruik zal niet zoveel verschillen met een M3. Tenminste mijn M3 loopt ongeveer 1:9 bij redelijk korte stukken met regelmatig flink gas geven. Valt mij eigenlijk behoorlijk mee.
Maar de overige kosten zoals aanschaf, onderhoud, verzekering enz zullen een stuk lager uitvallen bij een 323ci.
Veel plezier ermee !!
Benzinde verbruik zal niet zoveel verschillen met een M3. Tenminste mijn M3 loopt ongeveer 1:9 bij redelijk korte stukken met regelmatig flink gas geven. Valt mij eigenlijk behoorlijk mee.
Maar de overige kosten zoals aanschaf, onderhoud, verzekering enz zullen een stuk lager uitvallen bij een 323ci.
Veel plezier ermee !!
Dat van verbruik klopt inderdaad wel een beetje.
Mijn M3 is zuiniger dan mijn vorige 330Ci...
Maar ik denk dat een 323Ci toch wel ietsjes minder slurpt.
Mijn M3 is zuiniger dan mijn vorige 330Ci...
Maar ik denk dat een 323Ci toch wel ietsjes minder slurpt.
Ziet er uit hoor en laat iedereen die het niet snappen maar lekker lullen!
Wel de looks, maar niet de lasten!
Als je maar geen tjoening onderdelen gebruikt.
Wel de looks, maar niet de lasten!
Als je maar geen tjoening onderdelen gebruikt.
Voor diegene die nog naar een foto vroeg, hierbij de voorkant
ziet er netjes uit alleen komt er nog xenon in ?? en silvervisions
MvgKenny
MvgKenny
einmal ein BMW ist immer ein BMW
Wow!
Hele mooie cabrio! Zou precies hetzelfde hebben gedaan
Grappig om al die feedback te lezen over een tech ombouw..
Heb mijn oude E36 320i cabrio ook compleet omgebouwd met M-tech bumpers en facelift grill..
Nu een 328i cabrio met M-pakket af fabriek
Hele mooie cabrio! Zou precies hetzelfde hebben gedaan
Grappig om al die feedback te lezen over een tech ombouw..
Heb mijn oude E36 320i cabrio ook compleet omgebouwd met M-tech bumpers en facelift grill..
Nu een 328i cabrio met M-pakket af fabriek