M-Pakket handleiding?

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Nicks530er

M-Pakket handleiding?

Bericht door Nicks530er » 06 mar 2011, 10:33

Heb gisteren mijn grote doos met :///m: pakket bij de BMW dealer opgehaald... WAT EEN DOOS!! Gelukkig de paardentrailer meegenomen waar die zo mooi in kon.. Dus thuis leuk aan het grabbelen tussen al het plastic maar nergens een boekje of tekeningen te vinden... :s Wel een parts lijst waar dus ook opstond dat er een boekje of iets in moest zitten..
Heeft iemand m toevallig digitaal? Ben gewoon alvast benieuwd of ik ook echt al dat plastic ga gebruiken :s

BVD Nick
Laatst gewijzigd door Nicks530er op 06 mar 2011, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Nicks530er

Re: M-Pakket handleiding?

Bericht door Nicks530er » 06 mar 2011, 10:39

Ik had ook al zo'n vermoeden.. Maar aangezien de magazijnman er zelf niet was is dit waarschijnlijk mis gegaan.. Niet zo'n groot probleem natuurlijk maar goed.. Was wel even leuk om door te kijken. Bel er morgen wel even achteraan dan..
Mocht iemand m toch nog ergens digitaal hebben vind ik het wel leuk om m te krijgen.

Groeten Nick

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 06 mar 2011, 11:12

320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Nicks530er

Bericht door Nicks530er » 06 mar 2011, 11:20

Das dus super! Dank je wel..

Ik ga dus echt al dat plastic uit m'n grabbeldoos gebruiken.... Dat word hobbyen...
Is het goed te doen?
Hebben jullie dit al wel zelf gedaan?

Dess

Bericht door Dess » 06 mar 2011, 17:12

Toevallig is bij mij gister het M-pakket eronder gegaan en ik heb meegkeken hoe die jongens van M-pakket.nl het doen en eigenlijk is het goed te doen, alleen is het voor de modderkuipen wel makkelijk om een klein recipro-zaagje te hebben om de randjes eraf te zagen. De monteurs van "M-pakket.nl" de Vos hadden het setje met zijn tweeen er in 3 uurtjes op zitten, maarja die weten inmiddels al wel hoe je alles op de goede volgorde moet doen. Ik denk dat je het zelf in een dag zou kunnen doen.
Ik zou zelf denk ik wel even de tijd nemen als alles eronder vandaan is goed schoon te maken, want zeker onder de skirts zit een heleboel puinzooi.
Succes met je aankomend project. :duimen:
Afbeelding
After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind

Nicks530er

Bericht door Nicks530er » 06 mar 2011, 18:58

Ik denk ook wel dat het gaat lukken. Vind het ook leuk om zelf te doen.. Heb ook wel aan Mpakket.nl gedacht maar Brummen is net even te gek om eerst voor de kleur heen te gaan en daarna nog voor de montage. Ik heb hier thuis alle ruimte dus ga zodra alles gespoten is mooi aan de gang. Zat nog een beetje schade aan de auto(zo gekocht) en daar combineer ik nou mooi het spuitwerk mee. Vandaar ook een beetje de keus om het zelf erop te gaan zetten.. Nu nog even achter de gedetailleerde tekeningen aan en dan komt het vast goed! :duimen: . De 19" 172 wielen liggen ook al te glimmen dus ik kan niet wachten!

Groeten Nick

Nicks530er

Bericht door Nicks530er » 07 mar 2011, 21:06

Vandaag even naar de BMW dealer gebeld.. En binnen een uur een mail met de bouwtekening. Keurig geregeld dus.. Denk dat het zich wel wijst als je er mee aan de gang gaat.. Kan nu al dat plastic nog even niet plaatsen :s

Groeten Nick

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Styling”