Fout!! De mijne is uit september 2000, een van de allerlaatstej0eyv schreef:Volgens mij de enige hier uit 2000!

Dit is daarom ook een super mooie compact! Heerlijk zo'n 323ti, veel rijplezier ermee
Fout!! De mijne is uit september 2000, een van de allerlaatstej0eyv schreef:Volgens mij de enige hier uit 2000!
Een nare schade, maar je kon eigenlijk nog wel 95% van de auto gebruiken eigenlijk.. Dus dat maakte het wel beter tochnogTT_ony schreef: Schade: Dorpel (binnen en buiten) krom, deur aan poeier, voorbumper, radiator en aircokoeler kapot
Heb de m-tech achterbumper, eisenmann einddemper, velgen, audio en nog wat kleinigheden eruitgehaald.
Best lastig als dan een mosselman turbokit thuis hebt liggen, m3 sideskirts en spiegels.. Gelukkig bestaat er dan nog zoiets als MP
Misschien komt het omdat ik een zwarte hemel heb, of heb je die ook? als dat zo is ligt het gewoon aan mijTT_ony schreef:Het is mij inderdaad ook opgevallen dat steeds meer mensen (jongeren) compacts gaan rijden. Zijn bij mij in de buurt ook een aantal (318ti) met complete m-tech kits, ziet er gaaf uit.
@BMWboii: Ik heb zelf geen last met het over de schouder kijken door het achterste zijraam.. lukt me altijd wel aardig moet ik zeggen..
@nielsE36: Ik zal vanavond even een foto van de auto posten..( na het slippertje) Ik heb gelukkig alles van de wagen mogen afdraaien wat ik eraan verandert had, mits ik het origineel weer terugplaatste.. gelukkig had ik alles nog bewaard
Ik heb wel een vraag.. Is het M50B25 inlaatspruitstuk 1 op 1 gelijk met die van mij? (M52B25) Ik heb gehoord/gelezen dat er nog wel wat verandert moet worden..
gr Tony
Er zijn een aantal verschilletjes, ik heb deze mod ook gedaan op mijn compact.TT_ony schreef:Ik heb wel een vraag.. Is het M50B25 inlaatspruitstuk 1 op 1 gelijk met die van mij? (M52B25) Ik heb gehoord/gelezen dat er nog wel wat verandert moet worden..