coming home, leaving home
coming home, leaving home
Een vriend van mij heeft een :? passat :? en die lampen springen aan bij het openen met centraal.
Hij heeft het gewoon simpel gemaakt met een bij de volkswagen dealer relais.
dit moet bij onze beemers ook kunnen, we kunnen toch niet achterblijven??
Hij heeft het gewoon simpel gemaakt met een bij de volkswagen dealer relais.
dit moet bij onze beemers ook kunnen, we kunnen toch niet achterblijven??
Re: coming home, leaving home
je bedoelt je normale stadsverlichting ??
Daar heb je geen relais voor nodig hoor, zit er al in, is alleen niet geactiveerd.
Naar de dealer gaan en vragen of ze voor bedrag X de optie "follow me Home" aan willen zetten
Daar heb je geen relais voor nodig hoor, zit er al in, is alleen niet geactiveerd.
Naar de dealer gaan en vragen of ze voor bedrag X de optie "follow me Home" aan willen zetten
BMW is a pleasure that you never can measure
- largeproject
- Contacteer:
dpower717 schreef:je bedoelt je normale stadsverlichting ??
Voor gaat het gedimtlicht branden en in de spiegels ook een lamp.
Denk alleen als je xenon hebt dat het minder is,gezien de opstart tijd van xenon en het vaak opstarten van xenon lampen is denk ik ook niet echt bevordelijk voor ze.
Ik heb mijn e46 ook net opgehaald, zag het ook in het boekje staan. Dat met uistappen de dimlichten ff blijven branden, ze doen dat bij mij ook niet. Staat ook bij dat je het dan moet laten activeren.
Bij de w211 van me pa gaan ze idd ook aan bij het openen van de auto... Maar das allemaal zelf te regelen met de boardcomputer, hoe lang ze moeten blijven branden etc.
Bij de w211 van me pa gaan ze idd ook aan bij het openen van de auto... Maar das allemaal zelf te regelen met de boardcomputer, hoe lang ze moeten blijven branden etc.
Bij mijn Touring is dat ook niet geactiveerd.
Maar vorige week ondekte ik tijdens het poesten dat als ik aan de hendel van het grootlicht trek (zonder sleutel op het contact) dat mijn stand licht en xenon aangaat gedurende 30 a 40 sec en daarna automatisch doofd .
Dat is wel makkelijk als je ergens parkeerd waar het donker is.
Heeft nog iemand dit gemerkt op zijn wagen?
Maar vorige week ondekte ik tijdens het poesten dat als ik aan de hendel van het grootlicht trek (zonder sleutel op het contact) dat mijn stand licht en xenon aangaat gedurende 30 a 40 sec en daarna automatisch doofd .
Dat is wel makkelijk als je ergens parkeerd waar het donker is.
Heeft nog iemand dit gemerkt op zijn wagen?
Klopt.. de mijne (heb geen Xenon) doet exact hetzelfde...
KJ
KJ
BMW 318CI 2003 M-Technik II
De Follow-home functie wordt inderdaad geactiveerd als je een keer met je groot-licht knippert nadat je het contact hebt uitgezet. Je dimlicht blijft dan ongeveer 30 seconden aanstaan zodat je veilig in dat licht naar je voordeur kan lopen. Dit kan aan of uit worden gezet door je sleutel te herprogrammeren. Dit kun je bij de dealer laten doen.
Hier is er ook al over gesproken: http://www.e46forum.nl/forum/viewtopic.php?f=33&t=1029
Hier is er ook al over gesproken: http://www.e46forum.nl/forum/viewtopic.php?f=33&t=1029
Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar of dit goed is voor xenon.Voor gaat het gedimtlicht branden en in de spiegels ook een lamp.
Denk alleen als je xenon hebt dat het minder is,gezien de opstart tijd van xenon en het vaak opstarten van xenon lampen is denk ik ook niet echt bevordelijk voor ze.
Inderdaad de opwarmtijd is toch nog een aantal seconden, iemand die daar meer van weet
BMW is a pleasure that you never can measure
Klopt, maar mijn bedoeling is dat mijn lichten aan gaan als ik met de sleutel de auto openmaak.
Bij merc. pakt ie de stadslichten en mistlampen, zal bij bmw dan ook wel zo zijn;) Zelfde als seinlicht.Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar of dit goed is voor xenon.Voor gaat het gedimtlicht branden en in de spiegels ook een lamp.
Inderdaad de opwarmtijd is toch nog een aantal seconden, iemand die daar meer van weet
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Upje, vind dit ook wel interessant.omethome schreef:Klopt, maar mijn bedoeling is dat mijn lichten aan gaan als ik met de sleutel de auto openmaak.
Heb echter een zwaar hoofd erin dat het mogelijk is... (|
Dat kan niet bij een E46.bjornc schreef:Upje, vind dit ook wel interessant.omethome schreef:Klopt, maar mijn bedoeling is dat mijn lichten aan gaan als ik met de sleutel de auto openmaak.
Heb echter een zwaar hoofd erin dat het mogelijk is... (|
Tenminste niet met OEM spullen en voorkeursinstellingen.
Ik heb mijn angeleyes geschakeld aan mijn binnen verlichting.
Ze gaan aan bij het ontgrendelen en weer uit bij het vergrendelen.
Ze gaan aan bij het ontgrendelen en weer uit bij het vergrendelen.
In Zweden is het verplicht dat het licht aangaat zodra je de auto start... Weet niet hoe ze dat daar hebben opgelost, daar zijn ook gewoon E46's geleverd ??