Danish 318i e46 t/m 330ci cabrio. Part 1
Re: Danish 330ci 1e keer topless gereden !! Foto's
Bedankt jongens
De zwarte stippels, zijn mijn broer en een kennis..Zag later dat ze er bijna overal op stonden, maar dan wordt de foto zo lelijk met al dat paint erop...vandaar lex
De zwarte stippels, zijn mijn broer en een kennis..Zag later dat ze er bijna overal op stonden, maar dan wordt de foto zo lelijk met al dat paint erop...vandaar lex
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Damn, lijkt me ook echt genieten. Helemaal als het nog wat warmer wordt!
lekker hoor, ooit heb ik ook een cabrio, maar dat moet dan een auto voor erbij worden
ding ziet er ook echt super mooi uit, nice&classy
Ben ook wel benieuwd in hoeverre dattie 300 PK heeft moet ik zeggen ga je dat niet een keer testen nog? of is dat al niet een keer gedaan door de vorrige eigenaar? want waar komen die getallen eigenlijk vandaan anders?
ding ziet er ook echt super mooi uit, nice&classy
Ben ook wel benieuwd in hoeverre dattie 300 PK heeft moet ik zeggen ga je dat niet een keer testen nog? of is dat al niet een keer gedaan door de vorrige eigenaar? want waar komen die getallen eigenlijk vandaan anders?
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Bedankt!! Kan ook niet wachten tot het warmer wordt.
Het is een perfecte auto voor erbij, het blijft een tweedeurs en dat is soms een beetje onhandig. Voor mij is het op dit moment wel te doen i.v.m. stage van maandag tot vrijdag, waar ik mijn studentenkaart voor gebruik. Ik rijd er alleen in het weekend mee of savonds door de weeks. Denk dat de volgende toch misschien weer een sedan wordt..
300 pk is waarschijnlijk een verkooppraatje geweest van de verkoper waar k voor ben gevallen helaas .. Ik moet er een keer op de testbank mee gaan, ben erg benieuwd hoeveel die heeft. Het is in ieder geval wel wat meer als 231pk.
En het viel me trouwens op gister, dat zelfs zonder een windscherm het best te doen is. Ik reed 100 en had niet het idee dat me haar door elkaar aan het waaien was en uit model ging hahah:gay: ..
Ik kon prima praten zonder me stem te verhogen..Was echt goed te doen. Ik ga wel een keer MET windscherm rijden om het verschil waar te nemen.
Mocht iemand ook zoals ik nooit ervaring gehad hebben met het rijden in een cabrio en twijfelen om er een te kopen. Dan ben ik uiteraard bereid om met je een rondje te rijden dan kan je het ervaren.
Het is een perfecte auto voor erbij, het blijft een tweedeurs en dat is soms een beetje onhandig. Voor mij is het op dit moment wel te doen i.v.m. stage van maandag tot vrijdag, waar ik mijn studentenkaart voor gebruik. Ik rijd er alleen in het weekend mee of savonds door de weeks. Denk dat de volgende toch misschien weer een sedan wordt..
300 pk is waarschijnlijk een verkooppraatje geweest van de verkoper waar k voor ben gevallen helaas .. Ik moet er een keer op de testbank mee gaan, ben erg benieuwd hoeveel die heeft. Het is in ieder geval wel wat meer als 231pk.
En het viel me trouwens op gister, dat zelfs zonder een windscherm het best te doen is. Ik reed 100 en had niet het idee dat me haar door elkaar aan het waaien was en uit model ging hahah:gay: ..
Ik kon prima praten zonder me stem te verhogen..Was echt goed te doen. Ik ga wel een keer MET windscherm rijden om het verschil waar te nemen.
Mocht iemand ook zoals ik nooit ervaring gehad hebben met het rijden in een cabrio en twijfelen om er een te kopen. Dan ben ik uiteraard bereid om met je een rondje te rijden dan kan je het ervaren.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Hier hou ik je aan
Indien je op de zomerwielen meeting aanwezig bent wil ik graag een stukje met je rijden...wil zelf misschien ook een 330 cabrio kopen
Hahah jullie zijn van harte welkom. Ik ben zeker weten aanwezig!
Nu stiekem hopen dat het slecht weer is
hahah nee hoor
Nu stiekem hopen dat het slecht weer is
hahah nee hoor
zonder kap is toch echt het lekkerst.
En zonder kap is een caab ook een stuk mooier om te zien.
En zonder kap is een caab ook een stuk mooier om te zien.
Mag je wel dranghekken meenemen, zon grote wachtrij jonguh! Drift taxi lol. Mss dat ik er ook bij ben.
Vandaag dan toch maar eindelijk de winterset eraf gehaald. Wou al een tijdje de 19'ers eronder leggen, maar het weer liet het niet toe. Ik wou perse 19'' onder de cabrio, dus net het setje lekker gemonteerd. Het is te donker voor foto's, die krijgen jullie morgen.
Merk wel dat ik de velgen weer goed moet inrijden, ze hebben in de winter in de loods gelegen, maar vind ze niet heel lekker rijden of het is wennen denk ik, anders laat ik er rondom nieuwe banden op leggen binnekort.
Het zijn de M-dubbelspaak style 135 replica's, want het moesten uiteraard 19'ers zijn.
Specs velgen:
235/35/19 et 47 8,0J voor, semperit
245/35/19 et 42 9,0J achter, vredestijn
Achter staan ze gelijk met de wielkasten, voor mag die wel een stuk lager.
Foto's morgen
Merk wel dat ik de velgen weer goed moet inrijden, ze hebben in de winter in de loods gelegen, maar vind ze niet heel lekker rijden of het is wennen denk ik, anders laat ik er rondom nieuwe banden op leggen binnekort.
Het zijn de M-dubbelspaak style 135 replica's, want het moesten uiteraard 19'ers zijn.
Specs velgen:
235/35/19 et 47 8,0J voor, semperit
245/35/19 et 42 9,0J achter, vredestijn
Achter staan ze gelijk met de wielkasten, voor mag die wel een stuk lager.
Foto's morgen
Re: Danish 330ci update 19'' style 135 reps.
Fotos!
PS; De velgen moet ik nog even goed schoonmaken.
PS; De velgen moet ik nog even goed schoonmaken.
- Edit:
- Sorry voor de erg slechte foto's, had ze even snel met me blackberry gemaakt, zal binnekort de auto schoonmaken en nieuwe fotos maken
Laatst gewijzigd door Danishbmw op 14 mar 2011, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Danish 330ci update 19'' style 135 reps. FOTOS!
niiiice, echt errrug niice
stukje lager aan de voorkant zou t wel afmaken idd, maar man o man, hij staat er zo al super chique bij
stukje lager aan de voorkant zou t wel afmaken idd, maar man o man, hij staat er zo al super chique bij
_______________________________Showroom________________________________
Re: Danish 330ci update 19'' style 135 reps. FOTOS!
hmmm... lekkerrrr! Ziet er goed uit man! Bloedmooie wagen is het!