Lexie's 318Ci ///M
Re: Lexie's 318Ci exe; pag.13 "vraagjes"
Dat getik is meer de hydraulische klepstoters (?) als ik het goed heb. Ze hebben er met een "stethoscoop" naar geluisterd, was niets bijzonders. En is ook hoorbaar als tie warm is, als je ernaast staat dan.
Hiervoor heb ik vorig jaar Forte motor flush gebruikt, heeft het niet echt verholpen. Dit jaar nog een keertje incl. fuel system cleaner.
Bonken heb ik ook niet. Maar kan het altijd vragen of hij dit ook wil checken...
Thnx voor het meedenken en tips.
Hiervoor heb ik vorig jaar Forte motor flush gebruikt, heeft het niet echt verholpen. Dit jaar nog een keertje incl. fuel system cleaner.
Bonken heb ik ook niet. Maar kan het altijd vragen of hij dit ook wil checken...
Thnx voor het meedenken en tips.
Re: Lexie's 318Ci exe; pag.13 "vraagjes"
Dat tikkent geluid stationair is normaal bij de N42/N46 motoren als ze op temperatuur zijn (heb ik ook als die geen olie verbruikt is er niks aan de hand. Er staat wel op een paar site's dat voor het N42 type een vernieuwde kettingspanner later is uitgekomen, op youtube staat een filmpje met de vergelijking tussen de oude en de nieuwe, maar denk niet dat het echt belangrijk is deze te vervangen.
Lexie's 318Ci exe; Lentezonnetje
Zo vandaag met het heerlijke zonnetje, de auto ook in het zonnetje gezet
Alles met de hand gedaan:
- Gewassen met Poorboys
- Gekleid met Meguiar's
- Ultimate Compound van Meguiar's
- Gewaxt met Poorboys
Reportage
Klaar voor de aankomende maanden
Alles met de hand gedaan:
- Gewassen met Poorboys
- Gekleid met Meguiar's
- Ultimate Compound van Meguiar's
- Gewaxt met Poorboys
Reportage
- Spoiler: Laat zien
Klaar voor de aankomende maanden
Laatst gewijzigd door Lexie op 06 mar 2011, 21:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Lexie's 318Ci exe; pag.14 "Zomer-setup"
Zo... het zonnetje schijnt alweer, vooruitzichten zijn goed (behalve als je in Griekenland woont!)
Tijd voor een wisseling van de bandenset...
Ik kon niet meer wachten, helemaal blij
Reportage:
Tijd voor een wisseling van de bandenset...
Ik kon niet meer wachten, helemaal blij
Reportage:
Re: Lexie's 318Ci exe; pag.13 "Lentezonnetje"/ pag.14 "Zomer
Supermooie wielen nog steeds, maar ik vind die foto van de achterkant eerlijk gezegd niet zo heel flatteus... Lijkt wel een X5
Eibach Pro verlaging ??
Eibach Pro verlaging ??
Super, wat een ander gezicht gelijk hè!!!
Maar qua hoogte is hij natuurlijk niet met die van jou te vergelijken hè Sander. Daarbij lijkt alles wel een X5
Is denk ik gewoon het punt waar vandaan je foto's neemt, vanaf de zijkant gezien is de wagenhoogte prima!
Maar qua hoogte is hij natuurlijk niet met die van jou te vergelijken hè Sander. Daarbij lijkt alles wel een X5
Is denk ik gewoon het punt waar vandaan je foto's neemt, vanaf de zijkant gezien is de wagenhoogte prima!
haha Zit Eibach onder ja.
Maar met die 19inch is tie toch een stukkie omhoog gegaan, de voorzijde lijkt iets lager dan achter en zonder M-tech bumper lijkt tie idd hoog zo op de foto...
Altijd al een X5 willen hebben
Zal ik hem maar weghalen??
PS: Vrijdag a.s. afspraak bij Harteveld schadeherstel voor de wielkasten te laten doen.
Maar met die 19inch is tie toch een stukkie omhoog gegaan, de voorzijde lijkt iets lager dan achter en zonder M-tech bumper lijkt tie idd hoog zo op de foto...
Altijd al een X5 willen hebben
Zal ik hem maar weghalen??
PS: Vrijdag a.s. afspraak bij Harteveld schadeherstel voor de wielkasten te laten doen.
Ziet er weer netjes uit! Van achter zie je wel dat je brede banden eronder hebt en dat vind ik juist wel stoer staan.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Mooi hoor.
Nu zie ik trouwens wat griff bedoelt met een Eibach pro verlaging op een 4 cil benzine...
Naja, hij glimt in ieder geval weer goed.
Ohja, maak de lens van je camera eens schoon... de foto's zijn knap vlekkerig.
Nu zie ik trouwens wat griff bedoelt met een Eibach pro verlaging op een 4 cil benzine...
Naja, hij glimt in ieder geval weer goed.
Ohja, maak de lens van je camera eens schoon... de foto's zijn knap vlekkerig.
Dacht ik al...Lexie schreef:haha Zit Eibach onder ja.
De eibach ik weet het niet, soms staat het wel precies goed soms niet.
Bijvoorbeeld bij mantis i.c.m. met de csl staat het perfect, (bij jou ook hoor daar niet van , maar het lijkt alsof het bij de 4 cilinder een tikje lager kon. Bij de 6 cilinder staat het wel goed vind ik.
Onder verscheiden tourings staat het ook prima.(bjornc, mac optimus)
Alleen onder de sedans vind k het wel tegenvallen, bij toebel staat het dan toch weer best laag, maar bij anderen dan weer niet.
Ik vind de eibach pro te hoog eigenlijk nog..
Maar Lexie op bepaalde fotos van jou staat die er echt mooi bij ... Ligt denk ik ook aan de foto's..(de punten van waaruit e.d.)
Bijvoorbeeld bij mantis i.c.m. met de csl staat het perfect, (bij jou ook hoor daar niet van , maar het lijkt alsof het bij de 4 cilinder een tikje lager kon. Bij de 6 cilinder staat het wel goed vind ik.
Onder verscheiden tourings staat het ook prima.(bjornc, mac optimus)
Alleen onder de sedans vind k het wel tegenvallen, bij toebel staat het dan toch weer best laag, maar bij anderen dan weer niet.
Ik vind de eibach pro te hoog eigenlijk nog..
Maar Lexie op bepaalde fotos van jou staat die er echt mooi bij ... Ligt denk ik ook aan de foto's..(de punten van waaruit e.d.)
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Hihi je mag het best vinden hoor!
Eerlijk gezegd viel het me ook op toen ze eronder kwamen. De hoogte voor is goed gezakt, hoogte achter is enigzins hetzelfde gebleven. Als tie vol beladen is staat tie perfect
Wellicht scheelt het ook een boel als er een standaard of een 'dikkere' M tech bumper op zit (en natuurlijk het feit vanuit welke positie de foto is genomen), Vanaf de zijkant staat het wel weer prima. Oja, en het verschil met 18 of 19inch maakt mijn inziens ook nog uit.
Eerlijk gezegd viel het me ook op toen ze eronder kwamen. De hoogte voor is goed gezakt, hoogte achter is enigzins hetzelfde gebleven. Als tie vol beladen is staat tie perfect
Wellicht scheelt het ook een boel als er een standaard of een 'dikkere' M tech bumper op zit (en natuurlijk het feit vanuit welke positie de foto is genomen), Vanaf de zijkant staat het wel weer prima. Oja, en het verschil met 18 of 19inch maakt mijn inziens ook nog uit.
Lekker hoor zo met zomerwieltjes!!!!
Harteveld in wateringen ?Lexie schreef: PS: Vrijdag a.s. afspraak bij Harteveld schadeherstel voor de wielkasten te laten doen.
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Yup!
Kwam de naam hier tegen en dat is zo'n 35 minuutjes hier vandaan.
Ken je ze?
Kwam de naam hier tegen en dat is zo'n 35 minuutjes hier vandaan.
Ken je ze?
Jazeker, begin december een putje in de touring laten Re-stylen zonder spuiten.
Doe Markc maar de groeten van me als je er bent!!
Doe Markc maar de groeten van me als je er bent!!
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM