BMW 535d Touring - carbon int. (p11) en shift paddles (p23)
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
Nou, a.s. donderdag kan ik bij de BMW stealer terecht voor een check van de boardcomputer, ik ben benieuwd !
Vanmorgen heb ik eens gebeld met Ekris waar mijn Touring vanaf verkoop in onderhoud is geweest, en gevraagd wat er in de Service historie staat qua recente grotere reparaties;
- okt. 2010 : remschijven + blokken vervangen aan voorzijde
- aug. 2010 : brandstofverwarmingselement vervangen
- juni 2010 : automatische versnellingsbak vervangen
- juli 2009 : luchtcompressor vervangen
Toch wel een lekker idee dat deze zaken in elk geval op orde zijn. Sinds aankoop in Dec. 2010 heb ik er zo'n 15.000 km mee gereden en ik loop nu voor het eerst tegen iets geks aan met die iDrive die niet meer reageert.
Vanmorgen heb ik eens gebeld met Ekris waar mijn Touring vanaf verkoop in onderhoud is geweest, en gevraagd wat er in de Service historie staat qua recente grotere reparaties;
- okt. 2010 : remschijven + blokken vervangen aan voorzijde
- aug. 2010 : brandstofverwarmingselement vervangen
Toch wel een lekker idee dat deze zaken in elk geval op orde zijn. Sinds aankoop in Dec. 2010 heb ik er zo'n 15.000 km mee gereden en ik loop nu voor het eerst tegen iets geks aan met die iDrive die niet meer reageert.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Kijk, dat is een lekkere meevaller zeg!Frank535 schreef:
Heb je enig idee wat toen ongeveer de km-stand zal zijn geweest? Dan weet ik of ik alvast moet gaan beginnen sparen ...
Yep; hij is bij 201.000 km vervangen, maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal dezelfde levensduur hebben natuurlijk.
Twee maanden daarvoor is nog de versnellingsbakolie vervangen maar blijkbaar heeft dat niet geholpen en is daarna de complete automaatbak vervangen.
Ik kocht de auto met 223.000 km en nu staat hij op 238.000 km. Ik denk dat ik bij 250.000 km de automaat een servicebeurtje laat doen bij ZF in Delft, dan hou ik hem in elk geval in goede conditie.
Even rekenen; nog 12.000 km, dat is over twee en een halve maand alweer !
Twee maanden daarvoor is nog de versnellingsbakolie vervangen maar blijkbaar heeft dat niet geholpen en is daarna de complete automaatbak vervangen.
Ik kocht de auto met 223.000 km en nu staat hij op 238.000 km. Ik denk dat ik bij 250.000 km de automaat een servicebeurtje laat doen bij ZF in Delft, dan hou ik hem in elk geval in goede conditie.
Even rekenen; nog 12.000 km, dat is over twee en een halve maand alweer !
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
is idd gissen wanneer deze komt.
Je gaat hem ook niet ff uit voorzorg vervangen neem ik aan.
mijne heeft bijna 200k nu. mAar wij rijden +- 12/15k per jaar dus hopelijk komt hij nooit
Je gaat hem ook niet ff uit voorzorg vervangen neem ik aan.
mijne heeft bijna 200k nu. mAar wij rijden +- 12/15k per jaar dus hopelijk komt hij nooit
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Dark knight edition
Zo, vandaag is mijn originele set wielen (style 116) opgehaald door BMW_Lover.
Leuk om je gesproken te hebben, en veel succes ermee in de volgende winter !
Oja - en je hebt een schitterende Beemer staat erg mooi, dat zwarte leer met witte stiksels.
Leuk om je gesproken te hebben, en veel succes ermee in de volgende winter !
Oja - en je hebt een schitterende Beemer staat erg mooi, dat zwarte leer met witte stiksels.
Likewise Frank, een indrukwekkende (zij het volle) garage heb je met wat leuke projecten
Ben benieuwd wat ze vinden bij BMW vandaag i.v.m. je iDrive, ik hoop iets simpels......
Ben benieuwd wat ze vinden bij BMW vandaag i.v.m. je iDrive, ik hoop iets simpels......
Dat is echt heel prettig
Dat is echt heel prettig
- Kingfisher
- Contacteer:
Nou inderdaad, zeker die automaat is een cadeautje. Volgens mij wil je die niet vervangen kostentechnisch gezien....
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Ja, ik hou wel van gemotoriseerd speelgoed maar de garage raakt idd een beetje vol !BMW_Lover schreef:Likewise Frank, een indrukwekkende (zij het volle) garage heb je met wat leuke projecten
Bij de dealer kwam er een lange waslijst met storingen uit, de boardcomputer communiceert niet goed met allerlei zaken en er is een vervolgafspraak nodig. Helaas kan dat pas op 31 maart - tegen dealer uurtarief van 108 euro ! - dus ik ga even een ander adresje proberen dankzij een tip van z3mrunner.
Vandaag bij de lokale automaterialenzaak nog een busje zilververf gescoord om de zomervelgen bij te werken.
Oja, en DHL heeft een setje Eibach Pro veren afgeleverd.
Laatst gewijzigd door Frank535 op 10 mar 2011, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
108 euro!!!!!!!!!!!!
Wat een oplichters zeg
Wat een oplichters zeg
Dark knight edition
Dark knight edition
Dat krijg je als je Stealer een luxe wachtruimte heeft waar croissantjes en koffie op je staan te wachten. Klant is
Doe mij maar een garage waar ik mijn eigen krentenbol moet meenemen, en maar 45 euro per uur afreken !
Doe mij maar een garage waar ik mijn eigen krentenbol moet meenemen, en maar 45 euro per uur afreken !
deze is idd erg netjes
Dark knight edition
Dark knight edition
Frank
Leuk om je positieve reacties te lezen over Niek en Carbon Technics. Hopelijk bevalt de pook nu beter nu die is gewrapt!
Tot een volgende keer!
Leuk om je positieve reacties te lezen over Niek en Carbon Technics. Hopelijk bevalt de pook nu beter nu die is gewrapt!
Tot een volgende keer!
Laatst gewijzigd door Dnl op 13 mar 2011, 00:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reclame verwijderd, zie forumregels!
Reden: Reclame verwijderd, zie forumregels!
Kan niet anders zeggen dan, wat een top auto!!
Heel erg mooi, ik heb ook gelijk een M pakket bij arjan besteld!
misschien ook maar eens contact opnemen met nick.
Heel erg mooi, ik heb ook gelijk een M pakket bij arjan besteld!
misschien ook maar eens contact opnemen met nick.
E60 523i High Exec - Styling 128 - Navi Pro - iPod interface - M-Technic pakket II Next mods: Gunmetal grey wrap - Eibach Pro Kit
Alleen erg jammer dat onder de motorkap niks in carbon kon. Had ik me wel op verheugd
Dark knight edition
Dark knight edition