zneek
-
Re: zneek
Inderdaad lekkere vette bak waar je U tegen zegt.
Velgen zijn mooi, maar lijken wat klein al zijn ze dat niet.
Velgen zijn mooi, maar lijken wat klein al zijn ze dat niet.
Welkom op het forum.
Echt een prachtige auto!
Ben je ook nog van plan om ook die performance remmen te kopen (aangezien je ook het onderstel en velgen hebt, en de uitlaat wilt)?
Naar mijn mening zou ik overigens van de performance uitlaat afzien, ik vind het stock geluid namelijk mooier. Die performance exhaust wordt het geluid nogal 'rauw' van (de zware brom verdwijnt). Persoonlijk vind ik dat minder mooi aangezien die zware brom juist zo kenmerkend is voor een BMW 6L.
Veel plezier op het forum en met de auto gewenst!
Gr,
Martijn
P.S. BMWdrivertje: Je zegt dat de velgen klein lijken? Ben ik het echt niet mee eens, enige reden waardoor dat misschien zo lijkt is door die grote brake disks .
Echt een prachtige auto!
Ben je ook nog van plan om ook die performance remmen te kopen (aangezien je ook het onderstel en velgen hebt, en de uitlaat wilt)?
Naar mijn mening zou ik overigens van de performance uitlaat afzien, ik vind het stock geluid namelijk mooier. Die performance exhaust wordt het geluid nogal 'rauw' van (de zware brom verdwijnt). Persoonlijk vind ik dat minder mooi aangezien die zware brom juist zo kenmerkend is voor een BMW 6L.
Veel plezier op het forum en met de auto gewenst!
Gr,
Martijn
P.S. BMWdrivertje: Je zegt dat de velgen klein lijken? Ben ik het echt niet mee eens, enige reden waardoor dat misschien zo lijkt is door die grote brake disks .
Gr, Martijn
welkom! zeker vette bak!
en van die uitlaat moet je zelf weten maar die lage brom hoort wel naturlijk
en van die uitlaat moet je zelf weten maar die lage brom hoort wel naturlijk
I NEED A HORSE!
-thor-
-thor-
De uitlaat heb ik wel overwogen, maar vind het geluid nu al dik in orde. De buren kunnen precies horen wanneer ik wegga en thuis kom...
Performance remmen wilde ik erop zetten, maart die upgrade is niet beschikbaar voor de 335i. Kennelijk zijn de stock remmen al groter.
Ik overweg nog wel een Performance spoiler upgrade. M-sport voorbumper, sideskirts en achterbumper, met een Performance diffusor.
Foto's van het interieur komen eraan, even de tijd vinden als het buiten licht is....
Performance remmen wilde ik erop zetten, maart die upgrade is niet beschikbaar voor de 335i. Kennelijk zijn de stock remmen al groter.
Ik overweg nog wel een Performance spoiler upgrade. M-sport voorbumper, sideskirts en achterbumper, met een Performance diffusor.
Foto's van het interieur komen eraan, even de tijd vinden als het buiten licht is....
- Edit:
- Overigens zijn de velgen 19". Dat kun je klein vinden, maar onder een E92 vind ik 20" echt overkill
Hallo
zag ik jouw vandaag niet rijden in wijchen ?? rond kwart over 8 !
Mvg.Kenny
zag ik jouw vandaag niet rijden in wijchen ?? rond kwart over 8 !
Mvg.Kenny
einmal ein BMW ist immer ein BMW
7 maart gaat mijn auto naar de garage, er wordt dan een M sport bumper/spoiler pakket met BMW Performance diffusor geplaatst.... kanniewachten.... Tevens wordt de boel dan showroom-shine gepoetst, ik zal dan die foto's van het interieur maken.
Zo de auto is terug, met M sport bumpers en skirts erop. Jammer genoeg hebben ze de verkeerde diffusor geplaatst.... standaard M Sport in plaats van BMW Performance... maar verder is hij heel dik zo. De foto's doen hem geen recht, ik kan gewoon geen goede foto's nemen...
Deze diffusor was de bedoeling... maandag maar even horen hoe ze dat op gaan lossen:
En nog even voor en na:
Deze diffusor was de bedoeling... maandag maar even horen hoe ze dat op gaan lossen:
En nog even voor en na:
Netjes!
Achterbumper is een grote verbetering. Persoonlijk vind ik je oude voorbumper mooier, maar ja; smaken verschillen gelukkig!
Om de stijl compleet te maken tav de bumperkit horen de bumpers gewoon bij elkaar, dus veel verander je daar niet aan...
Achterbumper is een grote verbetering. Persoonlijk vind ik je oude voorbumper mooier, maar ja; smaken verschillen gelukkig!
Om de stijl compleet te maken tav de bumperkit horen de bumpers gewoon bij elkaar, dus veel verander je daar niet aan...