Lexie's 318Ci ///M
Re: Lexie's 318Ci exe; pag.15 "Wielkasten"
Nette update maar vanwaar rollen? Liepen je wielen aan?
Re: Lexie's 318Ci exe; pag.15 "Wielkasten"
Nee, normaal gesproken niet... maar...
Vorige vakantie; volgeladen kofferbak en dakkoffer erop, heeft tie weleens aangetikt bij bv.van die snelweghobbels waar je daarna een soort van zweefmoment hebt en dan neerploft (begrijp je?)
Ik denk (en Marck ook) dat het wellicht door het type band komt. Het was binnen in de wielkas een klein beetje te zien, relatief heel klein beetje. Dit is netjes hersteld.
Vandaar, met het oog op de volgende bepakte excursie gedaan. Hoef voorlopig ook nog geen nieuwe achterbanden...
Zodoende.
Vorige vakantie; volgeladen kofferbak en dakkoffer erop, heeft tie weleens aangetikt bij bv.van die snelweghobbels waar je daarna een soort van zweefmoment hebt en dan neerploft (begrijp je?)
Ik denk (en Marck ook) dat het wellicht door het type band komt. Het was binnen in de wielkas een klein beetje te zien, relatief heel klein beetje. Dit is netjes hersteld.
Vandaar, met het oog op de volgende bepakte excursie gedaan. Hoef voorlopig ook nog geen nieuwe achterbanden...
Zodoende.
Re: Lexie's 318Ci exe; pag.16 "Wielkasten" (nieuwe foto's)
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Lexie's 318Ci exe; pag.16 "Update+neiuwe foto's"
Banden verlagen maakt de ruimte tussen je band en wielkast niet kleiner
Je hebt 'n mooie auto, alleen is de verlaging niet echt geslaagd.
Hoeveel was je kwijt voor het rollen bij Harteveld als ik vragen man? (ook via pm hoor kan).
Qua verlaging tja... Ik heb het zowiezo niet met een eibach pro set, ik vind ze niet genoeg verlagen.
Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Voor is die wat lager dan achter, terwijl het denk ik andersom wat mooier was geweest OF overal een stukkie lager. Een stukje lager dan zullen die velgen echt prachtig komen tot hun recht.
Vind het iniedergeval er al optisch beter uitzien dan die vorige plaatjes.
Qua verlaging tja... Ik heb het zowiezo niet met een eibach pro set, ik vind ze niet genoeg verlagen.
Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Voor is die wat lager dan achter, terwijl het denk ik andersom wat mooier was geweest OF overal een stukkie lager. Een stukje lager dan zullen die velgen echt prachtig komen tot hun recht.
Vind het iniedergeval er al optisch beter uitzien dan die vorige plaatjes.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Dat was om de X5 look van achter (hopelijk) te veranderen.bjornc schreef:Banden verlagen maakt de ruimte tussen je band en wielkast niet kleiner
Ik snap wat je bedoelt, viel mij ook tegen. De set heeft voor wel goed verlaagd i.v.m. orginele veren.
Maar om dit nu weer te gaan veranderen....
@ Danish; €120,- incl. btw. Wordt tevens goed aandacht gegeven aan de afwerking daarna om evt. roestvorming e.d. te voorkomen!
als je nog een poos met je banden wil doen zou ik maar snel die 2,5 bar verhogen naar minstens 2,8 bar.
gr hans
gr hans
Re: Lexie's 318Ci exe; pag.16 "Update+nieuwe foto's"
Ik heb het juist naar aanleiding van deze post bandenspanning 19 inch aan gepast. Dan ga ik ervan uit dat dit toch wel goed moet zijn?!
- BMW Clubsport
Dit ziet er weer mooi uit, het rollen is idd ook netjes gebeurd.
Qua verlaging vind ik het eigenlijk wel goed zo, lijk een beetje op de verlaging met een sportpakket.
Ik vind het zeker niet storend dat ie achter mss iets hoger staat.
Qua verlaging vind ik het eigenlijk wel goed zo, lijk een beetje op de verlaging met een sportpakket.
Ik vind het zeker niet storend dat ie achter mss iets hoger staat.
Ahhh bedankt hè
Nieuwe update('s) in aankomst......
Nieuwe update('s) in aankomst......
ziet er goed uit! mooie auto man
Once you got an 6 Cylinder you never want anything else
Die velgen staan er echt zo lekker onder. Ben benieuwd naar je volgende update's.
Grt, René
Grt, René
Ik vind ze te groot.
Re: Lexie's 318Ci exe; Sneakpreview
Ach... compensatie zullen we maar zeggen
Pakketje is onderweg... nog even wachten...
Sneakpreview
Pakketje is onderweg... nog even wachten...
Sneakpreview
- Spoiler: Laat zien
Laatst gewijzigd door Lexie op 28 mar 2011, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.