318IS m-style! Verkocht..:( Pag. 47
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Re: 318IS m-style!
Weer iemand met een gerust hart haha. Magoed jongens de auto is gisteren uit elkaar gehaald zover als moest van de spuiter de rest doet hij. Motorkap wat ik laatst had gekocht is overbodig geworden, het was alleen een kwestie van goed afstellen :stupidup: voor de rest heb ik ook de oliekoeler achter de nieren opnieuw zwart gespoten zodat dit weer wat verser uitziet. Ook ben ik aan het wachten op mail van bimmerparts want wil de raamrubbers achter (onderste langs de raam af) nieuw hebben en ook de raamlijsten onderlangs bij de voordeuren. ook ben ik gisteren achter iets minder leuks gekomen: alleen voor zitten koni's en achter zitten orginele... Dus hij kan niet omlaag misschien dat iemand toevallig nog 2 veertjes voor achter heeft liggen? Haha. Fotos heb ik voor jullie als het meezit vanavond! Greetings
///M-power
Ben echt benieuwd naar het resultaat, maar 1 ding zker deze coupe is in goede handen!!
- E36 M-Style
Bedankt jaapi! helaas vandaag geen tijd gehad om de foto's te uploaden ( zit nu op de ipod) zal morgen als ik de auto heb afgeleverd even tijd maken om ze up te loaden hehe. Heb alleen de fotos nog niet wat 2 weken geleden zijn gemaakt, ben benieuwd wanneer ik deze krijg..
///M-power
- BMW Clubsport
In amerika zouden ze zeggen: This Thread is Worthless without PICS
Haha ben benieuwd naar het eind resultaat, maar weet zeker dat het me bevalt.
Goed bezig en ga zo door
Haha ben benieuwd naar het eind resultaat, maar weet zeker dat het me bevalt.
Goed bezig en ga zo door
Ga je hem nog laten overspuiten?
- E36 M-Style
haha,ik weet het moet eens wat meer fotos uploaden.
Heb ze nu dus eindelijk voor jullie.
De auto is overigens vanaf 6 uur bij de spuiter en kreeg net al bericht dat die al ver gedemonteerd is,hehe.
Ook heb ik een setje HR verlagingsveren voor achter overgekocht van lexus die zullen een dezer dagen wel bezorgd worden zodat de achterkant ook zakt
Hier dus de foto`s
Andere motorkap erop (achteraf er dus weer afgehaald)...
Opnieuw gespoten koeler
Klaar voor naar de spuiter.
Nieuwe onderdeeltjes
Close-upje!
Op naar de spuiter!
Zal de komende week zeker een paar keer naar de spuiterij rijden om eens rond te kijken en zal dan ook foto`s voor de nieuwsgierige maken en uploaden.
Ik hou jullie op de hoogte!
Heb ze nu dus eindelijk voor jullie.
De auto is overigens vanaf 6 uur bij de spuiter en kreeg net al bericht dat die al ver gedemonteerd is,hehe.
Ook heb ik een setje HR verlagingsveren voor achter overgekocht van lexus die zullen een dezer dagen wel bezorgd worden zodat de achterkant ook zakt
Hier dus de foto`s
Andere motorkap erop (achteraf er dus weer afgehaald)...
Opnieuw gespoten koeler
Klaar voor naar de spuiter.
Nieuwe onderdeeltjes
Close-upje!
Op naar de spuiter!
Zal de komende week zeker een paar keer naar de spuiterij rijden om eens rond te kijken en zal dan ook foto`s voor de nieuwsgierige maken en uploaden.
Ik hou jullie op de hoogte!
///M-power
Beter man! Goed bezig!
Ik weet alleen niet of ik die bling bling nieren mooi vind...
Ik weet alleen niet of ik die bling bling nieren mooi vind...
- E36 M-Style
Bedankt! het zijn overigens gewoon orginele nieren dus alleen met de chrome rand haha, van die hele chromen ben ik ook niet kapot.
///M-power
Re: 318IS m-style! voor de spuiter+nieuwe parts pag.7!
Ohw haha dan heb ik niks gezegd
Ik dacht dat de spijltjes ook chrome waren..
Ik dacht dat de spijltjes ook chrome waren..
Wauw dit gaat lekker! En ik verwacht volgende week na een mooi lentedagje een hele rits foto's hier !
Op je derde foto kan je goed zien wat het effect is van de sideskirts en het embleem joh, ineens is die auto een stuk minder mooi
- E36 M-Style
haha die foto`s komen helemaal goed Touw
Vooral als het zo`n weer als vandaag is.
En inderdaad het geeft een totaal ander gezicht zo zonder de emblemen en skirts,gelukkig hoefde ik hier maar anderhalve dag mee rond te rijden .
Morgen ga ik als ik het red ook langs de spuiter kijken naar de progressie,ben toch wel eens benieuwd.
Zal dan ook meteen voor de geintresseerde een paar foto`s maken
Vooral als het zo`n weer als vandaag is.
En inderdaad het geeft een totaal ander gezicht zo zonder de emblemen en skirts,gelukkig hoefde ik hier maar anderhalve dag mee rond te rijden .
Morgen ga ik als ik het red ook langs de spuiter kijken naar de progressie,ben toch wel eens benieuwd.
Zal dan ook meteen voor de geintresseerde een paar foto`s maken
///M-power
ik ben benieuwd zal wel wat worden!
>>>>Showroom E36's<<<<
- E36 M-Style
ben net zo benieuwd als jou! haha.
///M-power
- E36 M-Style
zo ben gisteren even in de spuiterij gaan kijken
was best wel even schrikken als je je auto zo erbij ziet staan,magoed denk dat het resultaat dat wel weer goed maakt!
Vandaag ga ik nog even nieuwe clipjes halen voor de skirts vast te zetten en nog voor de deurpanelen.
Ook moet ik weer even naar de spuiterij om de andere motorkap te brengen,mijn eigen was toch niet meer zoveel soeps dus heb geluk dat ik die andere nog niet had weggedaan.
Ook besteld de spuiter zelf mij vandaag of morgen nieuwe rubbers onderaan bij de achterraampjes,lijsten onderaan bij de voorruiten en de lijst wat van voor naar achter bovenlangs de raam loopt nieuw
Gisteren had die hem al ver gestript en op sommige plaatsen bijgewerkt van roestplekjes en diversen,nadat ik ben gegaan ging die verder met de rest eraf te halen.
Vandaag zou die al beginnen om 3 uur en doorwerken tot een uur of 10 `s avonds .
Hij wilde gaan beginnen met schuren en ook werden alle deuken/deukjes eruit gehaald zodat die weer helemaal straks is! ~)
(Sorry voor de telefoonkwaliteit!
Zal straks weer wat nieuwe foto`s maken en als het lukt direct uploaden.
Dus ik zal straks als ik er ben weer wat nieuwe foto`s maken voor jullie en heb er nu al 3 voor jullie ( Warning: Schrik niet!
was best wel even schrikken als je je auto zo erbij ziet staan,magoed denk dat het resultaat dat wel weer goed maakt!
Vandaag ga ik nog even nieuwe clipjes halen voor de skirts vast te zetten en nog voor de deurpanelen.
Ook moet ik weer even naar de spuiterij om de andere motorkap te brengen,mijn eigen was toch niet meer zoveel soeps dus heb geluk dat ik die andere nog niet had weggedaan.
Ook besteld de spuiter zelf mij vandaag of morgen nieuwe rubbers onderaan bij de achterraampjes,lijsten onderaan bij de voorruiten en de lijst wat van voor naar achter bovenlangs de raam loopt nieuw
Gisteren had die hem al ver gestript en op sommige plaatsen bijgewerkt van roestplekjes en diversen,nadat ik ben gegaan ging die verder met de rest eraf te halen.
Vandaag zou die al beginnen om 3 uur en doorwerken tot een uur of 10 `s avonds .
Hij wilde gaan beginnen met schuren en ook werden alle deuken/deukjes eruit gehaald zodat die weer helemaal straks is! ~)
(Sorry voor de telefoonkwaliteit!
Zal straks weer wat nieuwe foto`s maken en als het lukt direct uploaden.
Dus ik zal straks als ik er ben weer wat nieuwe foto`s maken voor jullie en heb er nu al 3 voor jullie ( Warning: Schrik niet!
///M-power