DVD/navigatie op plek boven asbak
DVD/navigatie op plek boven asbak
Hallo,
Op internet zie je wel eens van die aftermarketsets m.b.t. dvd/navigatie. Deze zijn o.a. bedoeld voor een BMW E46 model (voertuigspecifiek). Ze zitten op de plek waar nu bij mij de autoradio/cd-speler en airco/verwarmingspaneel zit. Als je zoiets gaat inbouwen, waar komt dan de airco/verwarmingspaneel te zitten? Ik heb gewoon een handbediende airco trouwens.
Rene316Ti
Op internet zie je wel eens van die aftermarketsets m.b.t. dvd/navigatie. Deze zijn o.a. bedoeld voor een BMW E46 model (voertuigspecifiek). Ze zitten op de plek waar nu bij mij de autoradio/cd-speler en airco/verwarmingspaneel zit. Als je zoiets gaat inbouwen, waar komt dan de airco/verwarmingspaneel te zitten? Ik heb gewoon een handbediende airco trouwens.
Rene316Ti
Re: DVD/navigatie op plek boven asbak
Andere optie is op onderstaande manier.
BMW 330iA Touring Lifestyle Edition 2004 (Current)
BMW 318i Sedan Special Edition 2004 (Past)
BMW 318iS Coupé Executive 1993 (Past)
Ik bedoel dus de manier op de laatste foto. Betekend dit dat het ECC-paneeltje (wat op voorbeeldfoto staat) nu gewoon naar beneden geplaatst is?
Rene316Ti
Rene316Ti
Maar is daar nu het ECC-paneeltje naar beneden geplaatst?
Rene316Ti
Rene316Ti
Klopt!
Het airco paneel komt dan op de plaats van het brillenvakje.
Het airco paneel komt dan op de plaats van het brillenvakje.
BMW 330iA Touring Lifestyle Edition 2004 (Current)
Nu heb ik gewoon een handbediende airco. Is dit paneeltje ook naar beneden te plaatste? En zo ja, is dit eenvoudig?
Rene316Ti
Rene316Ti
Handbediende of automatische , maakt niets uit. Qua afmetingen en aansluitingen precies hetzelfde.