MoRz's Showroom! *nieuwe velgen + at meeting p3*
Re: MoRz's Showroom! *update*
Het is alweer bijna een maandje stil van mijn kant in de showroom. Dus de nieuwe knipperlichten zijn inmiddels al wel even geïnstalleerd ;D Ik ben ook toch wel blij dat ik uiteindelijk voor OEM ben gegaan was weer heerlijk installeren . Direct ook maar de Silver Visions erbij in gedaan, het resultaat:
Nog wat anders wat ik erbij had besteld, om de sleutel te verfraaien:
In de planning:
- Nieuwe achterbanden van Pirelli, komen er deze vrijdag op
- Van het weekend de auto weer eens wassen.
- De oranje bolletjes vervangen van de zijknipperlichten door chromen, dus een geheel
Verdient dat ook weer foto's?
Nog wat anders wat ik erbij had besteld, om de sleutel te verfraaien:
In de planning:
- Nieuwe achterbanden van Pirelli, komen er deze vrijdag op
- Van het weekend de auto weer eens wassen.
- De oranje bolletjes vervangen van de zijknipperlichten door chromen, dus een geheel
Verdient dat ook weer foto's?
ja?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
- markkamphorst
Ok ok ;D Ik ben denk ik verder nog van plan om eventueel van het weekend mijn begin pagina wat aan te passen(herindelen) + nieuwe pics dan.. (h)
- darkdriver
mooie verbetering
Elke aanpassing verdient een foto
verder een strakke wagen man
verder een strakke wagen man
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Waarschijnlijk hadden sommige mij al hier en daar zien posten, maar ik had er nog geen tijd voor vrij gemaakt om even mij showroom weer up to daten. En omdat het alweer even geleden is en er toch de nodige dingen zijn gebeurd bij deze de foto's !
De nieuwe achterbanden:
Zij knipperlichten veranderd naar een chrome variant:
Wasbeurt op 03-02 met als een resultaat deze geslaagde foto:
Achter kon naturlijk ook niet achterblijven (incl. silver visions) en blij met het geheel nu:
Wasbeurt + wax aangebracht op 13-03:
De komende verandering! Ik ga van 16 naar 17 inch, niet hele grote verandering qua grootte maar in looks gaat het naar mijn mening wel voorruit. Naast dit vind ik dit wel een van de wat mooiere velgen die er voor een 46 te vinden zijn. Ze zitten er nog niet onder maar wil dit wel hebben met de meeting. De reden dat ze er nog niet onder zitten is dat ik ze herstel ivm stoeprandschade.
De nieuwe achterbanden:
Zij knipperlichten veranderd naar een chrome variant:
Wasbeurt op 03-02 met als een resultaat deze geslaagde foto:
Achter kon naturlijk ook niet achterblijven (incl. silver visions) en blij met het geheel nu:
Wasbeurt + wax aangebracht op 13-03:
De komende verandering! Ik ga van 16 naar 17 inch, niet hele grote verandering qua grootte maar in looks gaat het naar mijn mening wel voorruit. Naast dit vind ik dit wel een van de wat mooiere velgen die er voor een 46 te vinden zijn. Ze zitten er nog niet onder maar wil dit wel hebben met de meeting. De reden dat ze er nog niet onder zitten is dat ik ze herstel ivm stoeprandschade.
Re: MoRz's Showroom! *nieuwe velgen + meer*
super bezig joh, al die kleine details maken de bimmer uiteindelijk heerlijk chique!
erg mooie velg ook die je eronder gaat leggen.
maar waarom dan eerst nieuwe banden om je oude velgen??
erg mooie velg ook die je eronder gaat leggen.
maar waarom dan eerst nieuwe banden om je oude velgen??
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Bedankt! De nieuwe achterbanden had ik al geregeld (rond de sneeuwval) en voor dat ik het wist zag ik alweer wat moois op internet. En kon het ook tegen een goede prijs krijgen .
Ik heb trouwens voor het herstellen van de velgen ook maar even nieuwe m stickers geregeld met nieuwe velg emblemen.
Ik heb trouwens voor het herstellen van de velgen ook maar even nieuwe m stickers geregeld met nieuwe velg emblemen.
- BMW Clubsport
Leuke velgen, maar zijn dit dan imitatie velgen? Orgineel zijn deze alleen in 18 inch geleverd zover ik weet.
Ben erg benieuwd hoe het onder de auto staat, maar inderdaad eerst even mooi opknappen.
Veel plezier ermee
Ben erg benieuwd hoe het onder de auto staat, maar inderdaad eerst even mooi opknappen.
Veel plezier ermee
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
inderdaad ziet er goed uit!
en over de velgjes: je hebt wel smaak haha!
Maar volgens mij zijn de oem hiervan 18inch zoals de mijne? (kan zijn dat ik het fout heb)
en over de velgjes: je hebt wel smaak haha!
Maar volgens mij zijn de oem hiervan 18inch zoals de mijne? (kan zijn dat ik het fout heb)
///M-power
Ik kan ook niet wachten tot dat ze er onder zitten Maar er net nog even naar gekeken en het zou best replica kunnen wezen.
Aan de buitenkant van de velg helemaal geen waarde of teken maar een eenmaal de binnekant: JWL, Made in Italy, NOT OEM < zegt al genoeg denk ik? In ieder geval, ga ik eerst hier nu even mee bezig en desnoods verkoop ik ze later nog wel eens voor een 18 inch set.
Aan de buitenkant van de velg helemaal geen waarde of teken maar een eenmaal de binnekant: JWL, Made in Italy, NOT OEM < zegt al genoeg denk ik? In ieder geval, ga ik eerst hier nu even mee bezig en desnoods verkoop ik ze later nog wel eens voor een 18 inch set.
Laatst gewijzigd door MoRz op 16 mar 2011, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
duidelijker als "NOT OEM" kan denkik niet
maar boeie als t imitatie is, kan ook gewoon prima zijn hoor
al zou 18 inch natuurlijk wel nóg mooier zijn maar dan moet ie ook echt een klein stukkie zakken
maar boeie als t imitatie is, kan ook gewoon prima zijn hoor
al zou 18 inch natuurlijk wel nóg mooier zijn maar dan moet ie ook echt een klein stukkie zakken
_______________________________Showroom________________________________
en in italie worden over het algemeen goede wielen gemaakt.
JWL is een goede producent.
JWL is een goede producent.
Drm ! En wat betreft JWL:
JWL-Japan Light Alloy Wheel (JWL) Standard for Passenger Cars. The Ministry of Land, Infrastructure, and Transport requires that aluminum wheels for passenger cars bearing certain plated numbers sold in Japan bear the JWL mark. The JWL mark can be displayed on wheels that have passed the standard through a self-certification system
JWL-Japan Light Alloy Wheel (JWL) Standard for Passenger Cars. The Ministry of Land, Infrastructure, and Transport requires that aluminum wheels for passenger cars bearing certain plated numbers sold in Japan bear the JWL mark. The JWL mark can be displayed on wheels that have passed the standard through a self-certification system