Touw's E36 320i Coupé - Paar fototjess @P5
Re: Touw's E36 320i Coupé - 17" style 32 Breedset eronder!
Mooi hoor! Nu nog een paar spacers?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Jaa precies, heb ik ook!
Rondom 10mm spacers. (Moest voor spacers gebruiken met die Alpina's, anders liepen ze aan, dus dan achter ook maar gedaan
)
Verlagen zou hem inderdaad wel goed doen!
Die velgen vind ik echt nice ouwe, ga ook maar is opzoek naar een Style 32 setje...
Zou dan wel 18" willen. En uiteraard breedset
Weet alleen niet of 18" breedset bij een E36 past zonder aanpassingen?
Of zou je dan de boel moeten uitrollen?
Als dat zo is houd ik het wel bij de 17"
Rondom 10mm spacers. (Moest voor spacers gebruiken met die Alpina's, anders liepen ze aan, dus dan achter ook maar gedaan

Verlagen zou hem inderdaad wel goed doen!
Die velgen vind ik echt nice ouwe, ga ook maar is opzoek naar een Style 32 setje...
Zou dan wel 18" willen. En uiteraard breedset

Weet alleen niet of 18" breedset bij een E36 past zonder aanpassingen?
Of zou je dan de boel moeten uitrollen?
Als dat zo is houd ik het wel bij de 17"

Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mooi heur, staat altijd top die styling 32!
Spacers? Breng me nou niet op ideeen! 
of toch ook wel..
Ik rij er nou een klein weekje mee en alles gaat prima. Van t weekend rondom alles even aandraaien nog. Ik zit nu te denken om als 'tijdelijke oplossing' de veren aan de voorzijde te vervangen voor korte. Achter zit al geen origineel meer maar Monroe's (dempers + vering) die naar mijn idee iets korter zijn dan origineel. Staat net wat scherper
Wil 'm trouwens flink stugger hebben want op de een of andere manier lijkt hij meer te duiken in de bochten. Kan ook zijn dat deze wielen uitnodigen harder door de bocht te gaan dan dat winterrubber..
En 18" (van e46) kan, stond een 320i te koop hier (bij die koning met meerdere M3's). Maar geen idee hoe dat icm ernstige verlaging gaat.. Gewoon plattere banden lijkt me?
Uitrollen zal wel moeten als je 5-serie wielen kiest.
18" staat mooi bij M-technik, bij standaard als de mijne is het een beetje overkill naar mijn mening.

of toch ook wel..
Ik rij er nou een klein weekje mee en alles gaat prima. Van t weekend rondom alles even aandraaien nog. Ik zit nu te denken om als 'tijdelijke oplossing' de veren aan de voorzijde te vervangen voor korte. Achter zit al geen origineel meer maar Monroe's (dempers + vering) die naar mijn idee iets korter zijn dan origineel. Staat net wat scherper

En 18" (van e46) kan, stond een 320i te koop hier (bij die koning met meerdere M3's). Maar geen idee hoe dat icm ernstige verlaging gaat.. Gewoon plattere banden lijkt me?

18" staat mooi bij M-technik, bij standaard als de mijne is het een beetje overkill naar mijn mening.

Haha jaa spacers zijn wel vet hoor!
Is best wel goed zichtbaar, maar voor mij had het dan ook nog echt een rede dat ik ze heb aangeschaft.
Zit er dus niet voor de lol bij mij
Tsja dat duiken kan per velgen verschillen...
Mijne is verlaagd, lag onwijs strak met de Alpina's en met de huidige velgen heb ik toch het idee dat het iets minder is...
Ook met remmen heb ik het idee dat die wat naar voren duikt, terwijl met de Alpina's de auto zeer strak bleef liggen...
Maar kan ook een gevoel of idee zijn die der helemaal niet is, en dat het allemaal bedrog blijk te zijn
Uuuhhmm...van een 5-serie gaan de velgen zoiezo niet passen, het naafgat van de 5-serie is 74,1 mm!
En die van een 3-serie zijn 72,5 mm als ik het goed zeg!
Dus dat gaat niet maat
Maar moet dus even kijken man, vind de 17inchers ook zeker niet verkeerd zijn!
Mijn Alpina's zijn ook 17" dus dacht lijkt me wel leuk om een setje 18inchers te hebben!
Is best wel goed zichtbaar, maar voor mij had het dan ook nog echt een rede dat ik ze heb aangeschaft.
Zit er dus niet voor de lol bij mij

Tsja dat duiken kan per velgen verschillen...
Mijne is verlaagd, lag onwijs strak met de Alpina's en met de huidige velgen heb ik toch het idee dat het iets minder is...
Ook met remmen heb ik het idee dat die wat naar voren duikt, terwijl met de Alpina's de auto zeer strak bleef liggen...
Maar kan ook een gevoel of idee zijn die der helemaal niet is, en dat het allemaal bedrog blijk te zijn

Uuuhhmm...van een 5-serie gaan de velgen zoiezo niet passen, het naafgat van de 5-serie is 74,1 mm!
En die van een 3-serie zijn 72,5 mm als ik het goed zeg!
Dus dat gaat niet maat

Maar moet dus even kijken man, vind de 17inchers ook zeker niet verkeerd zijn!
Mijn Alpina's zijn ook 17" dus dacht lijkt me wel leuk om een setje 18inchers te hebben!
Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Ik Stel Mezelf Even Voor
Ik Stel Mezelf Even Voor
Kan daar geen ring tussen ofzo?
Moest even zoeken, was wel eens een topic tegengekomen waar iemand ze eronder had.

Dat verschil tussen wielen zal wel eens kunnen kloppen. Deze sloffen zijn een stuk zwaarder dan m'n 16 inch winterwielen met 205 bandjes, dus is de middelpuntvliedende kracht anders. En dat is ongetwijfeld van invloed op de vering en dempers. Of hoe..? Acht natuurkunde.. blij dat dat al jaren achter de rug is

- Spoiler: Laat zien

Dat verschil tussen wielen zal wel eens kunnen kloppen. Deze sloffen zijn een stuk zwaarder dan m'n 16 inch winterwielen met 205 bandjes, dus is de middelpuntvliedende kracht anders. En dat is ongetwijfeld van invloed op de vering en dempers. Of hoe..? Acht natuurkunde.. blij dat dat al jaren achter de rug is

Goede keuze styling 32! Ik vind het een van de mooiste set's die geleverd zijn op de E36!
Staat erg netjes, dik maar toch beschaafd.
Het verschil in wegligging kan misschien komen door de dikte van de band. Hoe groter de wang van de band, des te meer veerwerking. Grotere velgenmaten hebben over het algemeen dunnere banden waardoor je iets aan veerwerking inlevert en een strakker weggedrag krijgt.
Staat erg netjes, dik maar toch beschaafd.
Het verschil in wegligging kan misschien komen door de dikte van de band. Hoe groter de wang van de band, des te meer veerwerking. Grotere velgenmaten hebben over het algemeen dunnere banden waardoor je iets aan veerwerking inlevert en een strakker weggedrag krijgt.
Ja idd, staat niks overdreven zo die 17" 
Wel een wereld van verschil met nat weer, de druk per cm2 is nu laag genoeg om de bocht zonder pardon met Colin McRae stijl te verlaten
Gelukkig kwam ik daar op een goede manier achter, maatje van me stond bij die zelfde rotonde ooit 5cm van de sloot af met één wiel een meter boven de grond 

Wel een wereld van verschil met nat weer, de druk per cm2 is nu laag genoeg om de bocht zonder pardon met Colin McRae stijl te verlaten

Die rode sedan ziet er ook goed uit.

Hele knappe set! goeie keuze, netjes en sportief, zoals het hoort 

Met het mooie weer van weleer na de wekelijkse wasbeurt een paar fototjes geschoten!

Gebeurt mij weer.. Nog geen 10 minuten klaar met wassen, loop ik naar de auto... KAK!!!

Alsof die krengen het er om doen, want nadat ik deze flats had weggehaald zaten er weer een paar op het dak. Ook echt alléén op mijn auto, de rest van het wagenpark uit de straat was niet geraakt. kutkippen..
En 3x raden wat dit gaat betekenen:

Gebeurt mij weer.. Nog geen 10 minuten klaar met wassen, loop ik naar de auto... KAK!!!

Alsof die krengen het er om doen, want nadat ik deze flats had weggehaald zaten er weer een paar op het dak. Ook echt alléén op mijn auto, de rest van het wagenpark uit de straat was niet geraakt. kutkippen..

En 3x raden wat dit gaat betekenen:

Re: Touw's E36 320i Coupé - Paar fototjess @P5
trekhaak eraf ?? 

e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
aah die staat bij mij ook op het lijstje trekhaakje wegg! 

>>>>Showroom E36's<<<<
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
staat er weer goed bij!
En van die vogels wat erop schijten als die net gepoetst is heb ik ook wel vaker last,maar ik heb eens van iemand gehoord : Take revenge,poop on a pigeon
haha.

En van die vogels wat erop schijten als die net gepoetst is heb ik ook wel vaker last,maar ik heb eens van iemand gehoord : Take revenge,poop on a pigeon

///M-power