323ti compact

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
TT_ony

Re: 323ti compact

Bericht door TT_ony » 08 mar 2011, 19:36

Bedankt voor jullie reacties!!

@bmwboii: je gaat van 170pk naar 192 / 194pk (uit mn hoofd dan) is opzich veel vermogen erbij voor een vrij kleine investering..

@RPD: bedankt voor je info! heb jij je spruitstuk aangepast gekocht? Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een aangepaste maar daar worden er niet veel van aangeboden.. in ieder geval niet op MP..

@bmwboii: Het was opzich geen supergrote schade, maar toch genoeg om em total los te verklaren... Kheb trouwens ook zo'n mooie zwarte hemel.. haha
Onbewust probeerde ik vandaag door het zijraam achter te kijken, maar ik moet zeggen dat het me behoorlijk tegenviel om toch duidelijk iets te zien.. Ik sluit me bij je mening aan ;) ik heb er eigenlijk nooit bewust op gelet

@funrazor: Sorry man! dezelfde bumper zit nu weer onder mn wagen, zijn toch lastig te krijgen dus heb ik em maar meegenomen ( zonder nagedacht te hebben welk type bmw ik weer wilde kopen)

BMWBoii

Bericht door BMWBoii » 09 mar 2011, 16:41

Wow, dat scheelt wel veel ja :P (over de pk's)

En haha oke, het ligt dus niet alleen aan mij (mbt het zicht). Zou wel komen door die grote zwarte B-style i.c.m. het iets oplopende achterraam denk ik.. Heb wel eens in eentje met witte / beige hemel gereden: toen had ik er veel minder last van :gek:

NielsE36

Bericht door NielsE36 » 17 mar 2011, 20:17

Oh wat zonde om die schade te zien zeg!
Jammer dat zo'n auto afgeschreven is terwijl ie er verder nog erg goed uit zag!
Zeker fijn dat je de oude onderdelen nog had liggen!

Met het zicht door de achterste zijruiten heb ik nooit problemen gehad. Ik kijk altijd links of rechts achterom bij het wisselen van rijbaan en dat lukt prima!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”