Ik ben Jurgen van België hoop dat het geen probleem is ?

Ik vond jullie website een paar dagen geleden omdat ik antwoorden zocht via google over mijn bmw enzo..
dus kwam ik hier terecht, ik heb me dan maar geregistreerd ik vind het persoonlijk een prachtig forum,
veeeeeeeeeel mooie pictures en bmw lovers tesamen PRACHTIG gewoon

Even mezelf voorstellen, ik ben net 20 geworden (10/03/'91)
mijn rijbewijs heb ik gehaald op 3 januari vorig jaar en ik was SUPER blij dat ik eindelijk vrij kon rondrijden met
mijn eerste bmw die ik gekregen had voor mijn verjaardag, een bmw 316 compact van '95 180Dkm's lederen zeteltjes getinte ruitjes en de wagen was volledig zwart echt een droom voor een jongen die net zijn rijbewijs haalde ^^ ( maar ik had de auto al van mn 17de)
Foto van de zwarte bmw

Uploaded with ImageShack.us
dan een paar maanden later had ik een 2de auto gekregen van mijn grootmoeder stond daar ineens met 2 bmw's voor mijn deur als 18 (bijna 19) jarige !!! de 2de was een Blauwe(prachtig kleur) 318 Cabriolet e36 van '96 was echt een TOPwagen maar daar heb ik helaas maar 4 maand in totaal mee kunnen rijden, want ik heb een hele lange tijd moeten revalideren en in het ziekenhuis gelegen voor ernstige 4de graads brandwonden die ik had opgelopen op mijn billen op restaurant. En toen ik terug mocht rijden van de dokter exact 1 maand daarna heb ik een auto-accident gehad met die cabrio PERTOTAL een gek die aan het spookrijden was FRONTAAL op mijn ingereden auto volledig kapot mijn droomwagen in 1 seconde WEG

Hier een foto van mijn auto NA het accident mijn pa kwam ter plaatse om fotos te nemen hij is namelijk proffesioneel fotograaf.

Uploaded with ImageShack.us
Een paar maandjes later heb ik mij een goedkope bmw aangeschaft om even voort te kunnen een 318 4-deurs van '94
die heeft meegekunnen tot 3 weken geleden.. dan heb ik het geluk gehad dat vrienden van mijn moeder 3 Miljoen euro geërft hadden, en ik heb van die mensen een Bankcheque gekregen van 10D euro en ben sinds kort de trotse eigenaar van een BMW 320D E46 touring exclusive line !! PRACHTIGE wagen 140D kilometers bouwjaar eind 2004 zwarte kleur chrome omlijstingen ingebouwde gps cameleon leather zetels verwarmd en nog veel meer opties !!
Heb ik nog geen fotos van maar mijn pa gaat zijn toestellen eens bovenhalen voor een fotoshoot met dit prachtig bmw'tje !! dus zodra ik fotos heb post ik er zeker een paar !!
MVG Jurgen !!