Voorstellen Jurgen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Jurgee

Voorstellen Jurgen

Bericht door Jurgee » 14 mar 2011, 13:06

Hey BMW fanaten !

Ik ben Jurgen van België hoop dat het geen probleem is ? ;)
Ik vond jullie website een paar dagen geleden omdat ik antwoorden zocht via google over mijn bmw enzo..
dus kwam ik hier terecht, ik heb me dan maar geregistreerd ik vind het persoonlijk een prachtig forum,
veeeeeeeeeel mooie pictures en bmw lovers tesamen PRACHTIG gewoon :D

Even mezelf voorstellen, ik ben net 20 geworden (10/03/'91)
mijn rijbewijs heb ik gehaald op 3 januari vorig jaar en ik was SUPER blij dat ik eindelijk vrij kon rondrijden met
mijn eerste bmw die ik gekregen had voor mijn verjaardag, een bmw 316 compact van '95 180Dkm's lederen zeteltjes getinte ruitjes en de wagen was volledig zwart echt een droom voor een jongen die net zijn rijbewijs haalde ^^ ( maar ik had de auto al van mn 17de)
Foto van de zwarte bmw
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
dan een paar maanden later had ik een 2de auto gekregen van mijn grootmoeder stond daar ineens met 2 bmw's voor mijn deur als 18 (bijna 19) jarige !!! de 2de was een Blauwe(prachtig kleur) 318 Cabriolet e36 van '96 was echt een TOPwagen maar daar heb ik helaas maar 4 maand in totaal mee kunnen rijden, want ik heb een hele lange tijd moeten revalideren en in het ziekenhuis gelegen voor ernstige 4de graads brandwonden die ik had opgelopen op mijn billen op restaurant. En toen ik terug mocht rijden van de dokter exact 1 maand daarna heb ik een auto-accident gehad met die cabrio PERTOTAL een gek die aan het spookrijden was FRONTAAL op mijn ingereden auto volledig kapot mijn droomwagen in 1 seconde WEG :'(
Hier een foto van mijn auto NA het accident mijn pa kwam ter plaatse om fotos te nemen hij is namelijk proffesioneel fotograaf.
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Een paar maandjes later heb ik mij een goedkope bmw aangeschaft om even voort te kunnen een 318 4-deurs van '94
die heeft meegekunnen tot 3 weken geleden.. dan heb ik het geluk gehad dat vrienden van mijn moeder 3 Miljoen euro geërft hadden, en ik heb van die mensen een Bankcheque gekregen van 10D euro en ben sinds kort de trotse eigenaar van een BMW 320D E46 touring exclusive line !! PRACHTIGE wagen 140D kilometers bouwjaar eind 2004 zwarte kleur chrome omlijstingen ingebouwde gps cameleon leather zetels verwarmd en nog veel meer opties !!
Heb ik nog geen fotos van maar mijn pa gaat zijn toestellen eens bovenhalen voor een fotoshoot met dit prachtig bmw'tje !! dus zodra ik fotos heb post ik er zeker een paar !!
MVG Jurgen !!
Those who lose dreaming are lost.

BMW_Lover
Contacteer:

Re: Voorstellen Jurgen

Bericht door BMW_Lover » 14 mar 2011, 13:10

Ik ben Jurgen van België hoop dat het geen probleem is ?
Wat ons betreft niet maar jij leeft je hele leven daar al mee dus kan jij dat het beste beoordelen :rolf: :rolf: :rolf: :rolf:

Welkom zuiderbuur! Des te meer zielen des te meer vreugd. Jammer van dat ongeluk maar je bent er wel gelukkig heel uitgekomen. Veel plezier hier.
Light travels faster than sound...
which is why most people appear brilliant until you hear them.

Afbeelding

Jurgee

Bericht door Jurgee » 14 mar 2011, 14:11

Hahaha, Bedankt ! :rolf:
Laatst gewijzigd door Gast op 14 mar 2011, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren

320driver

Bericht door 320driver » 14 mar 2011, 16:43

Welkom op het forum Jurgen, zooo die foto van na het ongeluk heftig :X

Beens1

Bericht door Beens1 » 14 mar 2011, 21:24

Welkom Jurgen.
Best verhaal en dat in zo'n korte tijd dat jij je rijbewijs hebt! Maar volgens mij gaat het helemaal goedkomen bij jou! :ja:
Best heftige foto, van die caab. Flink zuur, dat ie in elkaar gereden is door zo'n malloot! :(
Maar jij bent er alleen maar beter op geworden, nu je een e46 hebt! :shine:

Jurgee

Bericht door Jurgee » 16 mar 2011, 13:04

jurgen667 schreef:welkom landgenoot

straf verhaal moet ik zeg, hoeveel pech kan een mens toch hebben,

en veel succes en veilige km's met de E46 he :duim:
Bedankt , ja indd had best veel pech in 2010.. was een rot jaar voor mij :hug:
Maarjaa nu heb ik een TOPauto en ben er super tevreden mee !

Jurgee

Bericht door Jurgee » 16 mar 2011, 13:22

froxbeer schreef:Hey Jurgen, welkom!
Maar, just curious, kun je dat eens uitleggen, van die brandwonden, billen en dat restaurant, ik vat em niet helemaal...
Hey Froxbeer,

Ja hoor,
Ik was dus op restaurant met mijn vriendin(Ex-vriendin nu) en schoonouders we waren een weekje naar de zee geweest en om het af te sluiten gingen we gezellig op restaurant. We bestelden allemaal BBQ-Grill zo noemde dat , even verduidelijken met een foto...
Afbeelding

Dat was het dus... redelijk gevaarlijk... ze gieten vanonder daar petrolium olie en dan blijft de vlam branden tot wanneer het op is..
even later mijn vlees was nog niet gaar maar de vlam was al op dus de ober kwam mijn petrolium olie bijvullen en hij goot met een kannetje die olie op het vuur en een grote steekvlam ontstond dan en door het verschieten goot die ober alle olie OP MIJN LICHAAM ! ik stond volledig in brand tot aan mijn bovenste en eerst besefte ik het niet zo goed maar toen het echt pijn begon te doen begon ik te lopen als een gek ik rende het restaurant uit op weg naar de zee... maar dat was natuurlijk veel te ver dus ik liep op de zeedijk brandend rond.. moest echt een zot zicht geweest zijn vanuit een ander perspectief.
toen kwamen de obers me achterna gerend met 4 emmers water en hebben me dan geblust.
Zo zag mijn been eruit de dag erna (Kan als schokkend ervaren worden)
Spoiler: Laat zien
Afbeelding

En zo zag mijn been eruit na een operatie:
Afbeelding
Sorry voor het grote formaat en het "uitzicht" van die fotos...
Mvg Jurgen

j0eyv

Bericht door j0eyv » 16 mar 2011, 17:59

Soow! Dat is niet zomaar iets! Ik hoop dat het je goed gaat nu en dat de brandwonden nog een beetje mee vallen.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..

Jurgee

Bericht door Jurgee » 16 mar 2011, 20:55

Wel volgende maand is het exact een jaar geleden,
en ik heb er nog redelijk wat last van veel jeuk enzo,
en ik moet nog 2 jaar zo een stomme steunkous dragen -_-
en uiteraard.. da blijf ik wel zien voor heel men leven...

BMW_Lover
Contacteer:

Bericht door BMW_Lover » 16 mar 2011, 23:59

OMFG! Dit is niet helemaal de bedoeling bij "je eigen vlees klaar maken"!
Nog enige vergoeding van het restaurant?
Light travels faster than sound...
which is why most people appear brilliant until you hear them.

Afbeelding

Jurgee

Bericht door Jurgee » 17 mar 2011, 20:26

Ja ik heb al een voorschotje van 2000 euro gekregen, maar de andere euros komen nog als ze de esthetische schade kunnen bepalen dat betekend dus welk litteken ik eraan over zal houden, daar krijg ik de grootste vergoeding voor 5000-15K euros.

Farl

Bericht door Farl » 18 mar 2011, 13:45

Sjeezus, wat een verschrikkelijke ervaring! En wat een achterlijke ober, al hebben ze wel goed gehandeld om met emmers achter je aan te komen.

Jurgee

Bericht door Jurgee » 18 mar 2011, 16:20

Farl schreef:Sjeezus, wat een verschrikkelijke ervaring! En wat een achterlijke ober, al hebben ze wel goed gehandeld om met emmers achter je aan te komen.
Bwah dat betwijfel ik van die emmers..., ze hebben veel te lang gewacht want iedereen was in paniek, het eerste dat ze moesten doen eigenlijk was me over de grond rollen, of een branddeken (dat is VERPLICHT) in de horeca....
en Petrolium kun je niet blussen en al zeker niet met water dat moet uitbranden en DAN pas kun je blussen, maarjaa toen ze die emmers water over me heen kapten was die petrolium al allemaal opgebrand, ik had geen kleren meer aan enkel een paar flarden...

Grts Jurgen

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”