535D Carbon Schwarz
Re: 535D Carbon Schwarz
Tja, de lijsten zouden ook niet mijn eerste keus zijn, maar het stoort me verder niet omdat het wel in de stijl van de auto past. Misschien dat ik ze later ga vervangen, maar dat heeft niet zoveel prioriteit momenteel.
Eerst maar eens op zoek naar een mooie set velgen, bij voorkeur 20 inch voor een echt dikke look.
Afgezien van de nieren die binnenkort geleverd gaan worden staan andere velgen (20 inch) bovenaan het lijstje. Waarschijnlijk ook nog een beetje verlagen, spacers... Ondertussen zie ik langzaam een donderwolk ontstaan boven het hoofd van mijn vriendin als pakketje nummer zoveel wordt afgeleverd, hahaha...
En misschien de ramen beetje tinten. Liefst privacy glass, maar dat zal wel te duur zijn.
Eerst maar eens op zoek naar een mooie set velgen, bij voorkeur 20 inch voor een echt dikke look.
Afgezien van de nieren die binnenkort geleverd gaan worden staan andere velgen (20 inch) bovenaan het lijstje. Waarschijnlijk ook nog een beetje verlagen, spacers... Ondertussen zie ik langzaam een donderwolk ontstaan boven het hoofd van mijn vriendin als pakketje nummer zoveel wordt afgeleverd, hahaha...
En misschien de ramen beetje tinten. Liefst privacy glass, maar dat zal wel te duur zijn.
hahhaha die donderwolk die ken ik hahhaha.
"Wat heb je nu weer besteld? Wat kost dat geintje?"
Terwijl zij er 80% vd tijd in rijd.
"Ze kijken me allemaal zo aan als ik bij de Bart smit aan kom"
hahahahha
En die lijsten maken wel het interieur vind ik. Kan je nog alle opties hebben. Zijn de lijsten of het leer niet mooi dan valt hij bij mij al door de mand
"Wat heb je nu weer besteld? Wat kost dat geintje?"
Terwijl zij er 80% vd tijd in rijd.
"Ze kijken me allemaal zo aan als ik bij de Bart smit aan kom"
hahahahha
En die lijsten maken wel het interieur vind ik. Kan je nog alle opties hebben. Zijn de lijsten of het leer niet mooi dan valt hij bij mij al door de mand
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Dark knight edition

In de E60 folder uit 2005 staat te lezen op de pagina over het M-sportpakket: "Interieur lijsten alu cube: het technische oppervlak van deze interieurlijsten weerspiegelt het sportieve karakter van de uitrusting"Eaz schreef:Tja, de lijsten zouden ook niet mijn eerste keus zijn, maar het stoort me verder niet omdat het wel in de stijl van de auto past.
Gewoon lekkere sportieve lijsten dus, die prima bij de wagen passen!

Maar inderdaad zal de combi leer/interieurlijsten altijd wel voer voor discussies blijven.

Heb ik het toch goed gezien dus 
Vind een metaalachtige look inderdaad bij deze uitvoering passen. Moet zeggen dat ze bij jouw auto ook zeker niet misstaan, valt absoluut niet tegen met dat bruine leer. Zou toch moeite hebben met kiezen, aangezien ik carbon en titan erg mooi vind staan. Overigens is dit een optie die nog redelijk te doen is qua prijs mocht je deze willen vervangen.

Vind een metaalachtige look inderdaad bij deze uitvoering passen. Moet zeggen dat ze bij jouw auto ook zeker niet misstaan, valt absoluut niet tegen met dat bruine leer. Zou toch moeite hebben met kiezen, aangezien ik carbon en titan erg mooi vind staan. Overigens is dit een optie die nog redelijk te doen is qua prijs mocht je deze willen vervangen.
Ik ga de mijne niet vervangen, ik hou het gewoon lekker sportief met de alu cubes.
Maar zag laatst wel een M5 met precies mijn bruine kleur leder, maar dan i.c.m. hoogglans zwarte interieurlijsten, dat vond ik er ook wel erg mooi uit zien! ...Alleen bij zwart leder ligt het natuurlijk wel weer anders omdat je anders in een 'zwart gat' lijkt stappen als je het portier open trekt.

Maar zag laatst wel een M5 met precies mijn bruine kleur leder, maar dan i.c.m. hoogglans zwarte interieurlijsten, dat vond ik er ook wel erg mooi uit zien! ...Alleen bij zwart leder ligt het natuurlijk wel weer anders omdat je anders in een 'zwart gat' lijkt stappen als je het portier open trekt.
heey,
DIe blauwe lichten in de mistlampen. Wlke zijn dat en hoe heb je dat gedaan?
DIe blauwe lichten in de mistlampen. Wlke zijn dat en hoe heb je dat gedaan?
Dark knight edition

Dark knight edition

Wat een dikke wagen!! Mooi die xenon kit in je mistlampen wil dat ook gaan doen, eerst maar even
pakket erop.
Over 2 weken moet dat gebeurd zijn, heb je verder geen storingen in de boordcomputer door de xenon kit in je mistlampen??
Waar heb je de LCI achterlichten gekocht? de meeste die ik tegenkom zijn niet zo mooi als die van jou.
groeten,
Chong

Over 2 weken moet dat gebeurd zijn, heb je verder geen storingen in de boordcomputer door de xenon kit in je mistlampen??
Waar heb je de LCI achterlichten gekocht? de meeste die ik tegenkom zijn niet zo mooi als die van jou.
groeten,
Chong
E60 523i High Exec - Styling 128 - Navi Pro - iPod interface - M-Technic pakket II Next mods: Gunmetal grey wrap - Eibach Pro Kit
Verdomd mooie bak 

Bedankt voor jullie reacties!
@Suyker, mistlampen heb ik van een kennis overgenomen. Hij had ze eens op Ebay gekocht maar nooit gemonteerd. Hij had er niets meer aan omdat zijn bak verkocht is. Ik twijfelde aan de kleur maar heb ze uiteindelijk toch genomen. Volgens hem zijn dit 6000K lampen. Lijkt tikkeltje blauw in vergelijking met mijn 6000K dimlichten, maar 't kleurverschil valt echt ontzettend mee. Maar wel een mooi gezicht.
Als je de koplampen verwijdert kun je er redelijk gemakkelijk bij. Genoeg ruimte onder de koplamp om de ballast te bevestigen. Probeer deze wel zover mogelijk weg van je PDC weg te werken want hij kan hierop storen. Plug and Play dus.
@CsQuared2, de LCI lichten + bijbehorende adapter zijn aangeschaft via Bruce Miranda. Dure grap, maar werkt heel goed. De mistlampen geven geen storing maar wel een ontzettende bak met licht. Zeker in combinatie met de 6000K Pilot xenons
@Suyker, mistlampen heb ik van een kennis overgenomen. Hij had ze eens op Ebay gekocht maar nooit gemonteerd. Hij had er niets meer aan omdat zijn bak verkocht is. Ik twijfelde aan de kleur maar heb ze uiteindelijk toch genomen. Volgens hem zijn dit 6000K lampen. Lijkt tikkeltje blauw in vergelijking met mijn 6000K dimlichten, maar 't kleurverschil valt echt ontzettend mee. Maar wel een mooi gezicht.
Als je de koplampen verwijdert kun je er redelijk gemakkelijk bij. Genoeg ruimte onder de koplamp om de ballast te bevestigen. Probeer deze wel zover mogelijk weg van je PDC weg te werken want hij kan hierop storen. Plug and Play dus.
@CsQuared2, de LCI lichten + bijbehorende adapter zijn aangeschaft via Bruce Miranda. Dure grap, maar werkt heel goed. De mistlampen geven geen storing maar wel een ontzettende bak met licht. Zeker in combinatie met de 6000K Pilot xenons

ok duidelijk.
Dark knight edition

Dark knight edition

Hey Eaz,
Even een ander vraagje, welk programma gebruik je voor het bewerken van je foto's, vind het echt gaaf hoe je ze hebt bewerkt...
Yilmazz
Even een ander vraagje, welk programma gebruik je voor het bewerken van je foto's, vind het echt gaaf hoe je ze hebt bewerkt...

Yilmazz
BMW E60 M
Ik gebruik photoshop om mijn foto's te verkleinen en een kader te maken. Op zich werkt het vrij makkelijk als je een beetje bekend bent met fotoshop, anders zijn er talloze andere programma's die hetzelfde doen (bv Bordermaker).
Mooie wagen & motor! 

Laatst gewijzigd door Quinten op 22 feb 2013, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
sow! deze mag er zeker wezen!
Welk type mistlichten zijn aanwezig op de wagen & vanwaar gekocht ? (Zijn deze storingsvrij of moet er weerstand tussen?) 

viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]