scheve bestuurdersstoel
-
scheve bestuurdersstoel
Heeft iemand ervaring met een beetje wegzakkende (naar li. achter) bestuurdersstoel? Volgens de verkoper en vorige eigenaar van mijn E39 528 station uit 2000 een BMW kwaal....Dan zal er wel iemand dezelfde ervaring hebben, denk ik. De stoel is van leder, handmatig te bedienen. Wat kost dit ongeveer? Is dit een klusje voor de BMW dealer? Thx!!
Re: scheve bestuurdersstoel
Ik zou eens kijken of het de voering is die slap is geworden of dat het frame weg zakt. In beide gevallen zou ik naar een interieur repair shop gaan en niet naar de dealer. Of op zoek naar een andere stoel met leer.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
Hallo Mario TT en Station 528,
Het is niet specifiek een BMW kwaal.
Ik heb meer het idee, dat het een kwaal is van de eerdere eigenaar, je ziet ze wel eens zitten, tegen de linker deur aangeplakt, scheef onderuit naar links.
of dit nu een stabiliteits probleem is van dit soort bestuurders dat weet ik niet.
Maar wat me wel heel erg vaak opvalt, dat de bestuurders stoelen op deze wijze verkracht worden, sorry, ik had er even geen ander woord voor.
dit soort bestuurders vernielen de stoel aan de linkerzijde van de zitting, en dan heb je een naar links uitgezakte stoel, je zit dus met een scheven rug, als je dit soort gedrag niet hebt.
en ik kan u beide wel vertellen, dat u gegarandeerd rugklachten zal krijgen, want u wilt immers gewoon recht op zitten.
Ik raad het ook aan, ga naar een goede auto bekledings firma, waar men echt 100 % vakwerk verricht.
Laat de dealer voor wat hij is, die gaan ook regelrecht naar een dergelijke firma.
het scheelt u straks een aantal behandelingen bij de fysio.
Met vriendelijke groet,
Ad
Het is niet specifiek een BMW kwaal.
Ik heb meer het idee, dat het een kwaal is van de eerdere eigenaar, je ziet ze wel eens zitten, tegen de linker deur aangeplakt, scheef onderuit naar links.
of dit nu een stabiliteits probleem is van dit soort bestuurders dat weet ik niet.
Maar wat me wel heel erg vaak opvalt, dat de bestuurders stoelen op deze wijze verkracht worden, sorry, ik had er even geen ander woord voor.
dit soort bestuurders vernielen de stoel aan de linkerzijde van de zitting, en dan heb je een naar links uitgezakte stoel, je zit dus met een scheven rug, als je dit soort gedrag niet hebt.
en ik kan u beide wel vertellen, dat u gegarandeerd rugklachten zal krijgen, want u wilt immers gewoon recht op zitten.
Ik raad het ook aan, ga naar een goede auto bekledings firma, waar men echt 100 % vakwerk verricht.
Laat de dealer voor wat hij is, die gaan ook regelrecht naar een dergelijke firma.
het scheelt u straks een aantal behandelingen bij de fysio.
Met vriendelijke groet,
Ad
Ik heb het idee dat de mijne er ook last van heeft, maar dan juist aan de rechterkant.
Had het bij mijn vorige E46 ook last van, heb toen bij die stoel de vulling vervangen, maar hielp niet echt.
Heb toen eens die mat (no.: 3) besteld om die eens te vervangen, maar nooit aan toe gekomen.... (+ andere auto total-loss...
)

Had het bij mijn vorige E46 ook last van, heb toen bij die stoel de vulling vervangen, maar hielp niet echt.
Heb toen eens die mat (no.: 3) besteld om die eens te vervangen, maar nooit aan toe gekomen.... (+ andere auto total-loss...

-
Tot nu toe allen superbedankt!
Het sterkt mij wel in mijn voornemen hier naar te laten kijken en mbv de tekening de diagnose en oplossing ook zelf te snappen 

Als je een beetje handig bent, dan kan je een boel zelf doen, scheelt weer +/- €110 ex btw/uur......