Koffer gaat niet open
- markkamphorst
Koffer gaat niet open
Met de schakelaar in de koffer gaat mijn koffer niet meer open. Ik kan hem nog wel openen met de afstandsbediening. Ik denk dat het de schakelaar in de handgreep is. Of zou het wat anders kunnen zijn?
Heeft iemand dit ooit meegemaakt?
Moet ik de hele handgreep vervangen of alleen de schakelaar binnenin?
Wat kost het ongeveer?
Heeft iemand dit ooit meegemaakt?
Moet ik de hele handgreep vervangen of alleen de schakelaar binnenin?
Wat kost het ongeveer?
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Koffer gaat niet open
Kan ook kabelbreuk zijn.
Is al veel over geschreven:Klik
http://www.bmwportal.nl/post158235.html ... en#p158235
http://www.bmwportal.nl/post89336.html
Is al veel over geschreven:Klik
http://www.bmwportal.nl/post158235.html ... en#p158235
http://www.bmwportal.nl/post89336.html
- markkamphorst
Op wonderbaarlijke wijze werkt mijn kofferbak weer Wat er was weet ik niet, maar het werkt!! Ik hooooop dat t niet terugkomt.
@ Bjornc: Bedankt voor je reactie!
@ Bjornc: Bedankt voor je reactie!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Die wonderbaarlijke dingen gaan vaak ook weer wonderbaarlijk weg...
- Boarder327
Ik heb dit ook gehad .Bij mij werkte het weer als ik het slot 1 keer met de sleutel in het slot bediende,dus 1 keer open en dicht maken met de sleutel.Als dit het geval is ,is het een schakelaar achter het slot ,koste hooguit een paar euro.Succes.
Mvgr Maurice
Mvgr Maurice
Ik heb hetzelfde probleem, ik open de koffer met centrale vergrendeling, die "klikt" open en gaat ook open.
Als ik deze dicht gooi sluit die niet, als ik dan nog es op men sleutelknop druk voor te open en dan dichtgooi gaat het wel.
Wat kan ik daaraan doen?
Als ik deze dicht gooi sluit die niet, als ik dan nog es op men sleutelknop druk voor te open en dan dichtgooi gaat het wel.
Wat kan ik daaraan doen?
Laatst gewijzigd door Gast op 22 mar 2011, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
iemand een idee?
Mischien een beetje ver gezocht, maar opent iemand anders wel eens je kofferbak?
de positie van het slot van de kofferbak bepaalt namelijk of je de klep alleen open kan maken met de sleutel of ook met de handgreep op de klep zelf. In de handleiding staat precies beschreven welke positie wat doet. Als je geen handleiding hebt dan kijk ik wel even in de mijne. Zo uit m'n blote hoofd moet het sleufje van het slot | zo staan. Rechtop dus. Of anders speel je d'r ff mee, kom je er snel genoeg achter.
de positie van het slot van de kofferbak bepaalt namelijk of je de klep alleen open kan maken met de sleutel of ook met de handgreep op de klep zelf. In de handleiding staat precies beschreven welke positie wat doet. Als je geen handleiding hebt dan kijk ik wel even in de mijne. Zo uit m'n blote hoofd moet het sleufje van het slot | zo staan. Rechtop dus. Of anders speel je d'r ff mee, kom je er snel genoeg achter.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn coupe. De garage kon me vertellen dat je dan de hele strip waar de schakelaar inzit moet vervangen. In mijn geval heb ik de rubber afdichting eraf getrokken en gekeken hoe het eruitzag, heb met de hand de schakelaar ingedrukt en deze "klikt" niet meer, wat hij wel hoort te doen en dus krijg ik ook alleen de achterklep open met de afst.bed. Wat me alleen niet duidelijk is is of het uit 2 delen bestaat, dus de zwarte strip met daarin de schakelaar en de kentekenverlichting en dan los de sierlijst welke in kleur van de auto is. Misschien dat iemand hier dat met zekerheid kan zeggen.