Ronnie's 330D topaz blau 2001(winterwielen er weer onder)
-
Re: Ronnie's 330D topaz blau 2001 (pag4 Eibach pics!!)
@ griffendahl: Je hebt iig een goede smaak Mooie wagen hoor!
@ runnerted: Bedankt! als je dopjes in een goede staat zijn wil ik ze wel , ik heb nu wel dopjes alleen die zijn niet in zo'n nette staat.
@ illie: De wielen die er nu zonder zitten zijn inderdaad 17 inch (winterbanden). Klopt inderdaad dat de achterwielen "verdwijnen", nou zijn deze wielen ook 7,5j rondom. Ik denk als je met een 8.5j achter velgen rijd het al een stuk minder is. Volgend jaar komen er in de winter denk ik ook spoorverbreders tussen.
@ Robbel: Bedankt, ik ben ook erg benieuwd hoe het eruit gaat zien! . Het is de bedoeling dat het er allemaal wat "dikker" uit gaat zien. Met deze wielen word ik volgens mij nog te vaak als 316 aangezien . Niet dat het een schande is maar een beetje uiterlijk vertoon kan geen kwaad .
Ik kan iig niet wachten tot ik mijn velgen terug heb! vers rubber en een nieuwe look .
Volgende week een spoedpoets en nieuwe foto's! Stay tuned
@ runnerted: Bedankt! als je dopjes in een goede staat zijn wil ik ze wel , ik heb nu wel dopjes alleen die zijn niet in zo'n nette staat.
@ illie: De wielen die er nu zonder zitten zijn inderdaad 17 inch (winterbanden). Klopt inderdaad dat de achterwielen "verdwijnen", nou zijn deze wielen ook 7,5j rondom. Ik denk als je met een 8.5j achter velgen rijd het al een stuk minder is. Volgend jaar komen er in de winter denk ik ook spoorverbreders tussen.
@ Robbel: Bedankt, ik ben ook erg benieuwd hoe het eruit gaat zien! . Het is de bedoeling dat het er allemaal wat "dikker" uit gaat zien. Met deze wielen word ik volgens mij nog te vaak als 316 aangezien . Niet dat het een schande is maar een beetje uiterlijk vertoon kan geen kwaad .
Ik kan iig niet wachten tot ik mijn velgen terug heb! vers rubber en een nieuwe look .
Volgende week een spoedpoets en nieuwe foto's! Stay tuned
Vind het hele mooie velgen!! En hij is al pro verlaagd, dus dat zit wel goed.
Ben benieuwd..Worden zeker mooie foto's in ieder geval.
Ben benieuwd..Worden zeker mooie foto's in ieder geval.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Zou ik nu ook doen, mooi 10mm rondomRonnie330D schreef: @ illie: De wielen die er nu zonder zitten zijn inderdaad 17 inch (winterbanden). Klopt inderdaad dat de achterwielen "verdwijnen", nou zijn deze wielen ook 7,5j rondom. Ik denk als je met een 8.5j achter velgen rijd het al een stuk minder is. Volgend jaar komen er in de winter denk ik ook spoorverbreders tussen.
Je kunt ook in mijn topic zien hoe het staat onder een topasblauwe hoewel ik een coupe hebRonnie330D schreef:Vorige week heb ik een setje zomerwielen aangeschaft! Style 72 is het geworden
Zit helaas wat stoeprand schade aan, de randen worden nu hersteld.
Er komen deze week ook 4 nieuwe banden op; continental sportcontact3 voor 225/40/18 en achter 255/35/18.
Hieronder een voorbeeldje hoe dit gaat staan onder een topas blauwe:
Ik ben zaterdag ook op zoek geweest naar het oude type naafdop, maar schijnbaar verkopen ze alleen nog het nieuwe bolle type .
Ik hoop ergens volgende week tijd te hebben om ze te monteren! Helaas moet ik van donderdag tot zondag op vakantie , haha luxe probleem . Ik kan iig niet wachten
Ik heb dezelfde velgen MV72 (zie ava)
Hier maat
Die kassen zitten lekker vol
Die kassen zitten lekker vol
-
Re: Ronnie's 330D topaz blau 2001
Haha top!!!
Binnenkort High res pics
Binnenkort High res pics
Die glimt echt goed!!
Krijg gewoon zin om ook aan de slag te gaan, maar staat voor volgende week vrijdag opt programma....
Mooie auto met zeeeeeer fijn motor natuurlijk!!
Enige puntje wat ik niet zo fraai vind, zijn die uberlelijke standaard uitlaatpijpjes.....
Dat ze die dingen ooit gemonteerd hebben!
Krijg gewoon zin om ook aan de slag te gaan, maar staat voor volgende week vrijdag opt programma....
Mooie auto met zeeeeeer fijn motor natuurlijk!!
Enige puntje wat ik niet zo fraai vind, zijn die uberlelijke standaard uitlaatpijpjes.....
Dat ze die dingen ooit gemonteerd hebben!
-
Goedenavond allemaal!
Het was zondag weer foto tijd , de nieuwe wielen moesten uiteraard goed en vaak vastgelegd worden!
Aanschouw:
Hij was vies!! snel wassen
Druppels
Style MV72
Laagje Glaze aanbrengen...
Bewaking
Nu ik toch bezig was kon ik hem net zo goed ook "even snel" in de natty's zetten:
Hey Touw op bezoek , nou dan maar richting de favo foto locatie
Tot de volgende mod!!
Het was zondag weer foto tijd , de nieuwe wielen moesten uiteraard goed en vaak vastgelegd worden!
Aanschouw:
Hij was vies!! snel wassen
Druppels
Style MV72
Laagje Glaze aanbrengen...
Bewaking
Nu ik toch bezig was kon ik hem net zo goed ook "even snel" in de natty's zetten:
Hey Touw op bezoek , nou dan maar richting de favo foto locatie
Tot de volgende mod!!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Ronnie's 330D topaz blau 2001 (nieuwe foto's zomersetup
Die glimt weer lekker hoor!
Je hebt al eens vaker gezegd dat dat je favoriete fotolocatie is.... waarom eigenlijk?
Zelf vind ik 'm behoorlijk saai... of je maakt er te weinig gebruik van. Wellicht iets meer locatie, en minder auto showen?
Je hebt al eens vaker gezegd dat dat je favoriete fotolocatie is.... waarom eigenlijk?
Zelf vind ik 'm behoorlijk saai... of je maakt er te weinig gebruik van. Wellicht iets meer locatie, en minder auto showen?
Wacht maar tot die kale takken strakjes vol bloesems hangen!
-
Hij is vooral favoriet omdat die nog geen minuut rijden is en ik vind het opzich best een mooie achtergrond .
Ik begin deze kleur steeds meer te waarderen
Als ik de bumpers ff wegdenk is het net mijn auto zoals die was toen ik hem kocht Shadowline, Topasblau, MV72's, dakraampje...
Mooi man
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM