E61 535D van Z3MRunner
Re: E61 535D van Z3MRunner
zijn dit tellerkm of gps digitale kmh.
mijn gechipte 525 d gaat ook in 1 stuk door tot 230 teller daarna met moeite max 238. 229 op gps
mijn gechipte 525 d gaat ook in 1 stuk door tot 230 teller daarna met moeite max 238. 229 op gps
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- The Shrike
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 25 mei 2010, 20:06
Re: E61 535D van Z3MRunner
ik kreeg in oct te horen dat Iphone4 cradle er nog niet was, enkel Iphone 3. welke heppu?z3mrunner schreef:Hier hou ik ook wel van: Alles netjes standaard voorbereid.
Iphone en BMW is FUN
Ik moet wel mijn Blue Tooth aan zetten. Ook in de snap in. Klopt dat? Laadt die alleen op?
Re: E61 535D van Z3MRunner
@Suyker: teller kilometertjes dus geen echte. Hij had nog wel veel toeren over op dat moment. lege weg was te kort om te kijken of die tegen de begrenzer aan liep.
@Shrike: IPhone 4. Hebben ze gewoon op voorraad nu.
@Shrike: IPhone 4. Hebben ze gewoon op voorraad nu.
Re: E61 535D van Z3MRunner
Heeft iemand wel eens een Lakverzegeling overwogen voor de bolide?
Re: E61 535D van Z3MRunner
Ik heb 4 jaar geleden de auto van mijn vrouw (de gezinsauto) laten behandelen met http://www.waxoyl.nl/
Het was een Toyota Avensis Verso van toen 4 jaar oud en het was bij aflevering best wel netjes, handig ook dat je niet direct lakschade hebt bij vogelpoep, hars ed. en dat het redelijk lang een fraaie laag achterlaat.
Ik zou het niet nog eens doen overigens, belangrijkste reden is dat na verloop van tijd de toplaag slijt. Dat zie je doordat stukken dof worden en eigenlijk moet je dat het het zelfde spul dan weer bijwerken. Kortom je zit dan redelijk aan dat systeem vast.
Verder weet ik eigenlijk ook niet hoe je de laag er weer af zou moeten halen als het nou niet zou bevallen.
Zelf ben ik redelijk van de poets en zet de auto´s regelmatig in de was na een sopbeurt. Ik geef er de voorkeur aan om dat zo zelf te onderhouden en evt. een keer de auto te laten poetsen / polijsten door een specialist. Daarentegen rijden we niet heel veel kilometers dus worden de auto´s niet erg snel vuil en zal het wat anders zijn als je 50dkm per jaar rijd.
suc6
Michael
Het was een Toyota Avensis Verso van toen 4 jaar oud en het was bij aflevering best wel netjes, handig ook dat je niet direct lakschade hebt bij vogelpoep, hars ed. en dat het redelijk lang een fraaie laag achterlaat.
Ik zou het niet nog eens doen overigens, belangrijkste reden is dat na verloop van tijd de toplaag slijt. Dat zie je doordat stukken dof worden en eigenlijk moet je dat het het zelfde spul dan weer bijwerken. Kortom je zit dan redelijk aan dat systeem vast.
Verder weet ik eigenlijk ook niet hoe je de laag er weer af zou moeten halen als het nou niet zou bevallen.
Zelf ben ik redelijk van de poets en zet de auto´s regelmatig in de was na een sopbeurt. Ik geef er de voorkeur aan om dat zo zelf te onderhouden en evt. een keer de auto te laten poetsen / polijsten door een specialist. Daarentegen rijden we niet heel veel kilometers dus worden de auto´s niet erg snel vuil en zal het wat anders zijn als je 50dkm per jaar rijd.
suc6
Michael
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Re: E61 535D van Z3MRunner
Grote dag vandaag
Ik hou me vingers gekruisd.
Keep us updated
Ik hou me vingers gekruisd.
Keep us updated
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Re: E61 535D van Z3MRunner
Ik ga zo pad. Jullie horen van me mannen.
Re: E61 535D van Z3MRunner
Thnks Michael.
Ik vind dat er wat hele oppervlakkige krasjes op de lak zitten. Die kan je volgens mij met een polijstmachine weghalen. Zijn hier mensen die dat wel eens zelf gedaan hebben?
Ik vind dat er wat hele oppervlakkige krasjes op de lak zitten. Die kan je volgens mij met een polijstmachine weghalen. Zijn hier mensen die dat wel eens zelf gedaan hebben?
Re: E61 535D van Z3MRunner
Als ze echt heel oppervlakkig zijn, kan je waarschijnlijk ook met een licht polijstmiddel gewoon met de hand het wegwerken. Hebben wij toevallig gister gedaan op onze audi .
Gr, Martijn
Re: E61 535D van Z3MRunner
Stuur met flippers van na september 2005 past definitief niet op auto van voor september 2005.
Ik dacht: laat ik maar duidelijk beginnen.
Ik ben bij Laarman geweest en ben echt heeeeeel enhtousiast geworden over dit sympatieke bedrijf.
Echte mensen met BMW bloed. Ze beschikken ook over alle apparatuur, data verbindingen etc. die de dealer ook heeft.
Qua prijzen en instelling zijn ze zeer open en soepel: Geen stealer tarieven maar wel de ervaring en kennis.
Ze vertelden dat er inderdaad tig varianten waren van sturen, sleepringen etc. Ze hadden alle varianten aan sleepringen in huis en stelden voor om maar gelijk te kijken en als het paste, dan was het ook direct klaar.
Ik heb het MOST verhaal doorgenomen. ze wisten wel dat het airbag systeem in de MOST was opgenomen maar men zag er geen probleem in. Wat is dan wel het probleem?
Puur mechanica: daar waar er in het ene stuur een pen vast zit, daar zit in het andere stuur een "gat" en bevindt de pen zich in de kolom. Ze hebben het benodigde gedemonteerd om te kijken of er nog iets over te zetten was maar het resultaat is NUL.
Zoals eerder vermeldt: zeer sympathieke mensen die mee willen denken.
Ik heb een nieuw M stuur besteld (ongeveer 425,- ex airbag) en zij nemen mijn stuur in. Ik laat direct mijn inlaatspruitstuk en carterventielatie vervangen en daar gaan we een mooie prijs van maken. Dat komt zeker goed met die mensen.
Volgende week woensdag wordt alles gedaan. Ik zal jullie op de hoogte houden.
Ik dacht: laat ik maar duidelijk beginnen.
Ik ben bij Laarman geweest en ben echt heeeeeel enhtousiast geworden over dit sympatieke bedrijf.
Echte mensen met BMW bloed. Ze beschikken ook over alle apparatuur, data verbindingen etc. die de dealer ook heeft.
Qua prijzen en instelling zijn ze zeer open en soepel: Geen stealer tarieven maar wel de ervaring en kennis.
Ze vertelden dat er inderdaad tig varianten waren van sturen, sleepringen etc. Ze hadden alle varianten aan sleepringen in huis en stelden voor om maar gelijk te kijken en als het paste, dan was het ook direct klaar.
Ik heb het MOST verhaal doorgenomen. ze wisten wel dat het airbag systeem in de MOST was opgenomen maar men zag er geen probleem in. Wat is dan wel het probleem?
Puur mechanica: daar waar er in het ene stuur een pen vast zit, daar zit in het andere stuur een "gat" en bevindt de pen zich in de kolom. Ze hebben het benodigde gedemonteerd om te kijken of er nog iets over te zetten was maar het resultaat is NUL.
Zoals eerder vermeldt: zeer sympathieke mensen die mee willen denken.
Ik heb een nieuw M stuur besteld (ongeveer 425,- ex airbag) en zij nemen mijn stuur in. Ik laat direct mijn inlaatspruitstuk en carterventielatie vervangen en daar gaan we een mooie prijs van maken. Dat komt zeker goed met die mensen.
Volgende week woensdag wordt alles gedaan. Ik zal jullie op de hoogte houden.
Re: E61 535D van Z3MRunner
Echt balen maar wel goed dat je nu zekerheid hebt. Je hebt je "oude" stuur aan hun verkocht? Jammer had ik misschine belang bij gehad als die in mijn 2006 had gepast.
- GenuinePaul
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 30 jan 2011, 11:45
Re: E61 535D van Z3MRunner
Hmm dat is flink balen man!
Wel fijn dat je een fijn sympathiek bedrijf hebt gevonden! Daar kun je tenminste fatsoenlijk zaken mee doen.
Maar als ik jou verhaal nu goed begrijp kan ik dus in mijn 12/2004 e60 geen stuur met flippers plaatsen ?
Succes met je andere aanpassingen!
Groetz.
Wel fijn dat je een fijn sympathiek bedrijf hebt gevonden! Daar kun je tenminste fatsoenlijk zaken mee doen.
Maar als ik jou verhaal nu goed begrijp kan ik dus in mijn 12/2004 e60 geen stuur met flippers plaatsen ?
Succes met je andere aanpassingen!
Groetz.
Driving an BMW makes you smile everyday!
Re: E61 535D van Z3MRunner
nee gvd!!@
daar gaat me hoop.
heb je een nieuw stuur met flippers besteld of een normale zonder?
@ dennis
waarschijnlijk gaat de mijne nu dus ook de verkoop in.
@z3m
bestaan er wel sturen van voor september 05 met flippers?
daar gaat me hoop.
heb je een nieuw stuur met flippers besteld of een normale zonder?
@ dennis
waarschijnlijk gaat de mijne nu dus ook de verkoop in.
@z3m
bestaan er wel sturen van voor september 05 met flippers?
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Re: E61 535D van Z3MRunner
Het is wel mogelijk om een stuur met flippers te plaatsen voor de modellen van voor september 2005.
Maar dan heb je een M5 stuur nodig voor die periode. Die kan je gewoon nog bestellen als je geen zin hebt om daarop te wachten tot ze op E-bay staan. Ik had geen zin om daar op te wachten en heb er een besteld (met flippers). De airbag had ik al dus dat was niet nodig. Laten we even wachten tot woensdag a.s. en kijken of het dan wel lukt.
Er zijn dan 2 opties. Je verkoopt het stuur want die is zeker werkend te krijgen voor auto's na september 2005 en die raak je zo kwijt, of je probeert 'm net zoals ik in te ruilen bij Laarman.
Het komt dus via een omweg altijd goed. (Maar woensdag weten we het zeker)
Maar dan heb je een M5 stuur nodig voor die periode. Die kan je gewoon nog bestellen als je geen zin hebt om daarop te wachten tot ze op E-bay staan. Ik had geen zin om daar op te wachten en heb er een besteld (met flippers). De airbag had ik al dus dat was niet nodig. Laten we even wachten tot woensdag a.s. en kijken of het dan wel lukt.
Er zijn dan 2 opties. Je verkoopt het stuur want die is zeker werkend te krijgen voor auto's na september 2005 en die raak je zo kwijt, of je probeert 'm net zoals ik in te ruilen bij Laarman.
Het komt dus via een omweg altijd goed. (Maar woensdag weten we het zeker)