Hey maatje!
Haha nou die Fiat heb ik nog niet hoor
Die komt wel hoor! Maar ben nu ff aan het sparen voor het spuiten!
Haha jaa ik vind op google ook regelmatig foto's van mijn auto. Best wel grappig.
Nee precies, mp stelt zicht niet aansprakelijk voor dat soort dingen.
Dat is dus ook de rede dat ik ALTIJD me kenteken wegpoets.
En ook eigenlijk 9 van de 10x geen foto's voor me deur maak!
Heb het wel is gedaan, maar later ga je je realiseren dat die foto's toch op internet komen te staan.
En dat ze uiteindelijk gewoon lekker wereldwijd gezien kunnen worden.
Zet je dan toch wel ff aan het denken
Jaa pikk bijne 10e! Hoop dat mijn auto dan gespoten is! Denk het helaas niet, maar ga me best doen!
Ik laat me auto in April spuiten, tenminste dat is mijn planning. Weet natuurlijk niet wanneer de spuiter tijd heb. Dat moet ik nog ff vragen! Ik had laatst al een goeie spuiter gevonden, maar toen kwam een maatje van me met een andere die ook heel goed schijnt te zijn, alleen een heel stuk goedkoper is!
Dus daar ga ik morgen even langs. Ik heb morgen vrij genomen, ga zometeen naar een strandfeest hier in Bloemendaal!
Onwijs vet! Nope Is Dope, Beach Club Vroeger, opening
Dus heb morgen vrij genomen, dus heb morgen ff alle tijd om met de spuiter te praten!
Wat zoiezo gespoten gaat worden:
- M3 Voorbumper,
- Grillhouder,
- Linker voorzijscherm,
- Linker deur,
- Linker achterzijscherm (i.v.b.m schade en roest),
- Onder me kofferdeksel op dat randje waar je rubbers zitten zeg maar, daar zit roest, word weggehaald,
- Rechter achterzijscherm (i.v.b.m roest),
- En boven me voorraam, aan de bestuurderskant, bij me raamrubber komt ook roest opzetten, dus dit laat ik ook weghalen!
Voor het spuiten worden waarschijnlijk me wielkasten achter een klein stukje uitgerolt!
Heb onwijs zieke velgen gezien, maar gaat denk ik niet passen zonder rollen
Verder zeg ik nog niets
En wat er vangen gaat worden:
- Nieuw voorraam (zitten 2 pitten vlak naast elkaar, kans is voor 95% dat me raam scheurt met het verwijderen van me raam voor het roest, en komen nieuwe rubbers in enzo en de rubberen/plastic geval ding onder je voorraam bij je ruitenwisser is ook verrot, begint helemaal af te brokkelen,
- Waarschijnlijk bij me achterramen nieuwe rubbers zijn beetje verrot,
- M3 stootstrips (mijne zijn gebroken aan de gehele linker kant door het ongeluk),
En dan als dit allemaal gebeurd is komen er mooiie zomervelgjes!
Heb al paar velgen op het oog! Echt vet. Maar goed dat zien jullie vanzelf wel
Dus dat was het weer zo'n beetje