Rob's 530I
- Nicks530er
Re: Rob's 530I
Hoi Rob, jammer dat die wielen niet paste.. Ik vind het ook helemaal niet erg dat er nog meer met die 172ers rond rijden. Absoluut de mooiste Bmw 5 serie wielen. Maar dat is mijn smaak natuurlijk. Die je er nou onder hebt zitten staan ook zeker niet verkeerd! En je hoeft niet te tobben met die spacers..
Ik heb mijn M-Pakket gewoon bij de dealer gehaald.. Scheelde niet eens veel met andere aanbieders en dan weet je zeker dat je orgineel hebt en ze bestellen het specifiek voor jouw auto.. Maar bij M-pakket.nl hebben ze ook zeker mooie aanbiedingen en is het volgens mij ook orgineel..
Fijne kilometers in de Bmw.. Heb ook jaren Impreza gereden maar de luxe van een Bmw heb je daar niet in... Alleen die Boxer motor uit die turbo's klinkt zo lekkerrrrrrrr..
Groeten Nick
Ik heb mijn M-Pakket gewoon bij de dealer gehaald.. Scheelde niet eens veel met andere aanbieders en dan weet je zeker dat je orgineel hebt en ze bestellen het specifiek voor jouw auto.. Maar bij M-pakket.nl hebben ze ook zeker mooie aanbiedingen en is het volgens mij ook orgineel..
Fijne kilometers in de Bmw.. Heb ook jaren Impreza gereden maar de luxe van een Bmw heb je daar niet in... Alleen die Boxer motor uit die turbo's klinkt zo lekkerrrrrrrr..
Groeten Nick
@suyker :Mijne gaat vrijdag ook terug naar de bmw voor de remmen.... Die piepen ook hahaha
@nick:Ik vind deze wielen ook wel goed staan,ik vind wielen met een dikke rand echt super.Maar denk als die wat lager ligt een stuk beter eruit zien want nu lijken de wielen echt TE klein.En bij de dealer is dat gelijk in de kleur Zo`n
pakket ?
@nick:Ik vind deze wielen ook wel goed staan,ik vind wielen met een dikke rand echt super.Maar denk als die wat lager ligt een stuk beter eruit zien want nu lijken de wielen echt TE klein.En bij de dealer is dat gelijk in de kleur Zo`n

ok laat even weten wat ze zeggen aub
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

- Nicks530er
Rob, misschien dat dat wel kan hoor in kleur.. Geen flauw idee eigenlijk. Ik heb m in de primer gekocht omdat ik toch nog wat spuitwerk aan de auto had.. Dus kon dat mooi combineren zo..
Groeten
Groeten
Hey,
Even een kleine update van mijn kant,ik heb vandaag even paar lampjes gemonteerd.
- led kenteken verlichting
- en led verlichting voor de angel eyes
Ben er zeer tevreden mee het is gelijk een heel ander gezicht.Staat em chique
ps.heb ook net een eibach pro kitje besteld 3cm verlaging
Alleen weekend even kijken of ik dat zelf kan of dat ik dat per se moet laten doen....
Even een kleine update van mijn kant,ik heb vandaag even paar lampjes gemonteerd.
- led kenteken verlichting
- en led verlichting voor de angel eyes
Ben er zeer tevreden mee het is gelijk een heel ander gezicht.Staat em chique

ps.heb ook net een eibach pro kitje besteld 3cm verlaging
Alleen weekend even kijken of ik dat zelf kan of dat ik dat per se moet laten doen....
- Nicks530er
Even de TIS d'r bij hoe je de veerpoten moet demonteren en monteren.. Een paar goede veerklemmen d'r bij en dan word het vast een mooi klusje..
Ik heb het al bij meerdere autos gedaan dus denk dat het bij een e60 ook wel moet lukken....
Even vertellen hoe het is gegaan ivm de piepende remmen,de auto bij de dealer gebracht en die heeft nieuwe remblokken gemonteerd.De conclusie was dat de remblokken net iets te hard waren door de slijtage en daardoor gingen piepen.En de nieuwe veren van eibach nog niet binnen gekregen dus kan het weekend nog niks doen
Maar hoop dat ik het vrijdag allemaal kan monteren en dan zaterdag uit laten lijnen dan kan ik zondag tenminste met een goed uitgelijnde auto naar maarsen 

Ha, ik laat as vrijdag ook mijn 172's (met dank aan suyker) balanceren. Dan
ik zondag lekker strak ik de 530 naar de Meern 

Heb voor de meeting nog even de beemer omlaag gegooid,maar had nog geen fotos geplaatst dus bij deze :

Ik denk alleen dat die achter toch nog verder omlaag moet... want ben er niet zo tevreden mee
Maar kan nergens h&r veren vinden

Ik denk alleen dat die achter toch nog verder omlaag moet... want ben er niet zo tevreden mee

Maar kan nergens h&r veren vinden

stroevemotorsport.nl verkoopt voor redelijke prijzen henr veren

After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
- GenuinePaul
Mooie e60 robske!
Jij reed dus een stukje achter mij aan toen we naar de meeting reden!
Heb nog bij jou auto staan kijken helaas jou niet gesproken! Je had ook mooi je Led angel eyes
Groetz.
Jij reed dus een stukje achter mij aan toen we naar de meeting reden!
Heb nog bij jou auto staan kijken helaas jou niet gesproken! Je had ook mooi je Led angel eyes

Groetz.
Driving an BMW makes you smile everyday!
heey
Jah klopt ik reed indd achter jouw...En ik heb alleen aron gesproken van het forum.Ik vind de auto ook mooi hoor maar ben nog beetje aant twijfelen over de wielen en de vering aan de achterzijde misschien toch nog 2 cm lager achter
maar wil nog zoveel

Jah klopt ik reed indd achter jouw...En ik heb alleen aron gesproken van het forum.Ik vind de auto ook mooi hoor maar ben nog beetje aant twijfelen over de wielen en de vering aan de achterzijde misschien toch nog 2 cm lager achter

- lekkerwijf1
Stroeve is nog vrij prijzig met H en r veren.
Eibach kun je daar geschikt kopen want daar komen mijn veren ook weg.
Ik heb je een PB gedaan rob tbv de veren.
Eibach kun je daar geschikt kopen want daar komen mijn veren ook weg.
Ik heb je een PB gedaan rob tbv de veren.