1986 325i Sedan tracktool
Re: 1986 325i Sedan tracktool
De Ring vind ik persoonlijk leuker, zit ook veel hoogteverschil in, lastige bochten etc.
Assen en Zandvoort zijn in vergelijking zo glad als een biljart tafel, ook niks mis mee hoor maar wat mij betreft iets teveel "recht toe, recht aan", dat heb ik dan ook vaak na 5 ronden wel gezien.
Ring kan ik een hele dag rijden zonder dat het eendradig wordt
Assen en Zandvoort zijn in vergelijking zo glad als een biljart tafel, ook niks mis mee hoor maar wat mij betreft iets teveel "recht toe, recht aan", dat heb ik dan ook vaak na 5 ronden wel gezien.
Ring kan ik een hele dag rijden zonder dat het eendradig wordt
www. M3 register .nl
En toch is de hoek tov de stoel veel te grootB46 schreef:Gordels zitten gewoon in de daarvoor bestemde ogen En die zitten muurvast geschroefd / gelast.
Hier staat veel nuttige info over het monteren van gordels
Da's zonde, dan slijten ze veel te hard op nutteloze kmsBinnenkort nog even alle vloeistoffen op peil brengen, bandjes op druk, en dan zondag richting de Ring. Als het weer meezit laat ik de R888 er gewoon onder voor de heen- en terugreis
Laatst gewijzigd door daNpy op 23 mar 2011, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien dan even tips geven hoe hij ze -volgens jou- wel zo moeten monteren?
Daar heb je wel gelijk in, maar voorlopig laat ik ze mooi zitten zo
Misschien ooit nog eens de kooi upgraden met een kruis achter en een gordel buis, dan is de hoek wat kleiner.
Misschien ooit nog eens de kooi upgraden met een kruis achter en een gordel buis, dan is de hoek wat kleiner.
www. M3 register .nl
Wilde al zeggen, jammer dat je net je kooi gekleurd hebt want je had beter eerst nog een gordelbuis en diagonaal of kruis erin kunnen zetten
Ben om 6 uur bij jou !
Gisteren naar de Ring geweest, was erg goed te doen!!!
www. M3 register .nl
Hoe weet jij al die sites, staan daar ook nog foto's van mij op?
Zijn naar dikke foto's
Zijn naar dikke foto's
Op http://www.touristenfahrerforum.de wordt vrijwel alles gepost. Jouw foto's heb ik gepost in jouw showroomtopic.
Of kijk even op www.ringportal.nl
www. M3 register .nl
3x M3 GTS (oranje) gespot op de Ring?
Wauw, gave actie pics Simon
Tof om zo'n bak voor 'erbij' te hebben zeg!
Tof om zo'n bak voor 'erbij' te hebben zeg!
Ja, die reden achter elkaar. Erg gaaf..!Dnl schreef:3x M3 GTS (oranje) gespot op de Ring?
- Spoiler: Laat zien
www. M3 register .nl
Heerlijk is dat om met een ringtool die je ook echt daarvoor hebt op de Ring te rijden.
Fijne gedachte dat je die auto niet nodig hebt voor dagelijks vervoer en dus durf je ook wat meer risico te nemen en echt te racen.
Ik denk nog vaak terug aan mijn circuit E30, zeker na het zien van deze beelden.
Fijne gedachte dat je die auto niet nodig hebt voor dagelijks vervoer en dus durf je ook wat meer risico te nemen en echt te racen.
Ik denk nog vaak terug aan mijn circuit E30, zeker na het zien van deze beelden.