De auto gaat de eerste tijd zeker niet meer weg nee,mocht ik meer gaan verdienen en zie ik misschien wat ander speelgoed dan zou ik het misschien eens kunnen overwegen,maar zover is het nog lang niet.
En geen zorgen,de lak wordt niet echt opgepolijst maar het is meer om de restjes van de lijm van de afplaktape veilig te verwijderen haha.
@Jaapi :ja van de buitenkant is die ver nieuw,het enigste waar ik me nu aan stoor is de stoeprandschade aan de velgen

Dit wordt dus waarschijnlijk wordt dit als volgende gedaan aan de auto.
@Joey: Aangezien ik de spuiter ken en al vaker met hem heb gewerkt toen ik nog in het scooterwereldje zat,heeft die me toch wel gematst maar rond de 2 moet je dan toch wel gaan denken

@320Driver: Thank You!

@ Bmw Clubsport: Ook bedankt! en ja op de foto is de uitlaat vies,dit is alweer verholpen

Voor de rest heb ik net de hele auto van binnen en van buiten gepoetst ( en ja het was heet!) haha.
Magoed nu is gelukkig de stof enzo eraf,leer weer fris en het plastic zo goed als nieuw.
Heb meteen even foto`tjes voor jullie gemaakt (let niet op de met afplaktape vastzittende nier,dit is omdat die te klein was

Nogal beschamend maargoed het is maar tot morgen haha.

Ik heb de kleur zo goed mogelijk proberen vast te leggen,helaas ging dit niet zoals ik wilde.
Maar de 10e zullen jullie hem dan wel in real life zien

Wat nu nog moet worden gedaan is: andere nieren,handvaten erop en de veren achter erop.