1986 325i Sedan tracktool
Re: 1986 325i Sedan tracktool
Wauw, gave actie pics Simon
Tof om zo'n bak voor 'erbij' te hebben zeg!
Tof om zo'n bak voor 'erbij' te hebben zeg!
Ja, die reden achter elkaar. Erg gaaf..!Dnl schreef:3x M3 GTS (oranje) gespot op de Ring?
- Spoiler: Laat zien
www. M3 register .nl
Heerlijk is dat om met een ringtool die je ook echt daarvoor hebt op de Ring te rijden.
Fijne gedachte dat je die auto niet nodig hebt voor dagelijks vervoer en dus durf je ook wat meer risico te nemen en echt te racen.
Ik denk nog vaak terug aan mijn circuit E30, zeker na het zien van deze beelden.
Fijne gedachte dat je die auto niet nodig hebt voor dagelijks vervoer en dus durf je ook wat meer risico te nemen en echt te racen.
Ik denk nog vaak terug aan mijn circuit E30, zeker na het zien van deze beelden.
Even een vraagje offtopic, sorry bertus, maar omdat jij er wel veel van weet.
Het valt me op dat er niet vaak of bijna nooit gezien een cabrio even een rondje op de ring gaat maken.
Want ik zou er best graag een keer met mijn cabrio een rondje willen rijden, maar mag dat wel in verband met de veiligheid?
Weet iemand hoe dat zit?
Het valt me op dat er niet vaak of bijna nooit gezien een cabrio even een rondje op de ring gaat maken.
Want ik zou er best graag een keer met mijn cabrio een rondje willen rijden, maar mag dat wel in verband met de veiligheid?
Weet iemand hoe dat zit?
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Ik wel ..
HELM op (met dak open) of hardtop erop ..
(Denk ik..)
HELM op (met dak open) of hardtop erop ..
(Denk ik..)
Je mag zelfs met het dak open zonder helm over de ring!
Of het verstandig is ten 2e.
Of het verstandig is ten 2e.
Die gaat er waarschijnlijk af (toch best een bonk ijzer op de kont). In eerste instantie laten zitten omdat ik dacht dat hij nog wel eens van pas kon komen... Niet dus.
Ook nog een foto binnen gekregen:
Ook nog een foto binnen gekregen:
www. M3 register .nl
Mis toch echt nog de looks van een echte racer ..
Zoals?
@Danish; met een cabrio mag je ook gewoon de Ring op, geen probleem.
Zolang er een geldig kenteken op je auto zit is het over het algemeen niet zo'n probleem.
@Danish; met een cabrio mag je ook gewoon de Ring op, geen probleem.
Zolang er een geldig kenteken op je auto zit is het over het algemeen niet zo'n probleem.
Ah kijk is aan ... Misschien dat ik BERTUS een keer tegenkom
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Ja weet ik niet .. Lastig uit te leggen ..daNpy schreef:Zoals?
Bedoelde het iig niet negatief, vind het echt een gaaf ding
Zie mijn showroom, als er één OEM liefhebber is ben ik het.. Dus liefst geen stickers ..
Maar kan het lastig uit leggen .. Maar kan me een E30 racers herinneren (van Martijn dacht ik), en dat zag er echt uit als een Racer.
Maar kan het lastig uit leggen .. Maar kan me een E30 racers herinneren (van Martijn dacht ik), en dat zag er echt uit als een Racer.